Презентація "Перевірка компетентностей з української мови" 4 клас

Про матеріал

Презентація містить завдання для перевірка компетентностей з української мови учнів 4 класу. Створена на основі посібника: Перевірка предметних компетентностей 4 клас Українська мова Оновлена програма Авт: Пономарьова К. Вид-во: Оріон

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Перевірка предметнихкомпетентностей. Українська мова 4 клас style.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 2

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант1. Випиши з тексту речення, яке НЕ відповідає малюнку. У цю пору року небо дуже мінливе. Ще кілька хвилинтому світило сонце. Та враз наповзли темно-сині хмари. Полив теплий весняний дощ. Здійнявся вітер. І є надія, що він розвіє хмари. Тоді сонечко знову потішить землю своїм лагідним промінням.

Номер слайду 3

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант2. Зміни речення, яке ти виписав так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши його.3. Визнач і запиши мету тексту, поданого в першому завданні.4. Запиши кількома реченнями пораду хлопчикам, зображеним на малюнку.

Номер слайду 4

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант5. Познач, який тип тексту в тебе вийшов у попередньому завданні. ОПИС МІРКУВАННЯ РОЗПОВІДЬ 6. Придумай і запиши назву малюнка.7. Напиши план розповіді, яку можна скласти за малюнком.8. Допиши пропущену частину тексту, користуючись малюнком.

Номер слайду 5

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант Вони прощаються з рідною землею. Адже летять у теплі краї. Там доведеться бути довго. Аж навесні зможуть повернутися додому. Ось чому подають сумні голоси. Допиши пропущену частину тексту, користуючись малюнком.

Номер слайду 6

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант9. Познач, яка частина була пропущена в тексті з попереднього завдання. ДОКАЗ ТВЕРДЖЕННЯ ВИСНОВОК10. Запиши два-три прикметники, які характери-зують пору року, зображену на малюнку. 11. Побудуй текст-опис (6-7 речень) зображеного на малюнку явищаприроди. Розпочни із заголовка.

Номер слайду 7

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТДругий варіант1. Випиши з тексту речення, яке НЕ відповідає малюнку. Ця пора року дуже неперед-бачувана. Зранку було тихо, спокійно. По небу пливли легкі хмарки. Гріло лагідне сонечко. Та несподівано подув теплий весняний вітер. Він гнув дерева до землі. Заплу-тував їх гілки. Шурхотів листям.

Номер слайду 8

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант2. Зміни речення, яке ти виписав так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши його.3. Визнач і запиши мету тексту, поданого в першому завданні.4. Запиши кількома реченнями пораду дівчаткам, зображеним на малюнку.

Номер слайду 9

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант5. Познач, який тип тексту в тебе вийшов у попередньому завданні. ОПИС МІРКУВАННЯ РОЗПОВІДЬ 6. Придумай і запиши назву малюнка.7. Напиши план розповіді, яку можна скласти за малюнком.8. Допиши пропущену частину тексту, користуючись малюнком.

Номер слайду 10

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант Він облаштовує нірку. Вистеляє сухою травою і листям своє лігво. Адже в ньому доведеться спати аж до весни. Ось для чого ця тваринка збирає сухе листя.. Допиши пропущену частину тексту, користуючись малюнком.

Номер слайду 11

ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант9. Познач, яка частина була пропущена в тексті з попереднього завдання. ДОКАЗ ТВЕРДЖЕННЯ ВИСНОВОК10. Запиши два-три прикметники, які характери-зують пору року, зображену на малюнку. 11. Побудуй текст-опис (6-7 речень) зображеного на малюнку явищаприроди. Розпочни із заголовка.

Номер слайду 12

ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант1. Склади і запиши речення за малюнком, використовуючи подані слова. Виставка, природний, школа, матеріал.2. Випиши головні члени речення, утвореного в попередньому завданні.3. Побудуй і запиши окличне речення, яке могла сказати зображена на малюнку вчителька.

Номер слайду 13

ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант6. Склади речення з однорідними членами про те, які природні матеріали використовували учні для виставки.4. Склади й запиши за малюнком спонукальне речення.5. Про що тобі було б цікаво запитати в учнів, які підготували виставку, зображену на малюнку? Запиши своє запитання.

Номер слайду 14

ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант7. Перебудуй речення так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши його, виправивши помилки. Виставка була маленька бідна нецікава.8. Користуючись малюнком, склади речення за поданою схемою. 9. Продовжи речення про осінні виставки чи свята у твоїй школі. У нашій школі ...

Номер слайду 15

ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант10. Установи зв’язок слів у реченні, складеному в попередньому завданні.11. Запиши кількома реченнями своє враження від зображеного на малюнку. Зазнач, який виріб тобі сподобався найбільше.

Номер слайду 16

ТЕМА. РЕЧЕННЯДругий варіант1. Склади і запиши речення за малюнком, використовуючи подані слова. Учні, осінь, вистава, щедра.2. Випиши головні члени речення, утвореного в попередньому завданні.3. Побудуй і запиши окличне речення, яке могла сказати Осінь у виставі, зображеній на малюнку.

Номер слайду 17

ТЕМА. РЕЧЕННЯДругий варіант5. Склади речення з однорідними членами про те, чим багата осінь.4. Склади й запиши за малюнком спонукальне речення.6. Про що тобі було б цікаво запитати в учнів, які підготували виставку, зображену на малюнку? Запиши своє запитання.

Номер слайду 18

ТЕМА. РЕЧЕННЯДругий варіант7. Перебудуй речення так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши його, виправивши помилки. Костюми в акторів були старі погані бліденькі.8. Користуючись малюнком, склади речення за поданою схемою. 9. Продовжи речення про вистави або свята, які провели чи готують учні вашого класу. Учні нашого класу...

Номер слайду 19

ТЕМА. РЕЧЕННЯДругий варіант10. Установи зв’язок слів у реченні, складеному в попередньому завданні.11. Запиши кількома реченнями своє враження від зображеного на малюнку. Зазнач, який персонаж тобі сподобався найбільше.

Номер слайду 20

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКПерший варіант1. Склади і запиши речення за малюнком. Підкресли в ньому іменники.2. Користуючись малюнком, утвори іменники від поданих слів.дорожній — …гратися — …

Номер слайду 21

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКПерший варіант3. Добери іменник з коренем -вод-, користуючись малюнком. Запиши його.4. Запиши назву іграшки, зображе-ної на малюнку, у формі орудного відмінка. Познач закінчення.

Номер слайду 22

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКПерший варіант5. Добери і запиши антонім до виділеного іменника, користуючись малюнком. Дотримання правил — …6. Користуючись малюнком, запиши пропущене в реченні слово. Дівчинка наздоганяла м'яча на ... .

Номер слайду 23

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКПерший варіант7. Використовуючи малюнок, добери і запиши два іменники у формі множини.8. За малюнком і запитанням добери й запиши пропущений у реченні іменник чоловічого роду. Не місце (чому?) ... на дорозі.

Номер слайду 24

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКПерший варіант9. Визнач відмінок дібраного в попередньому завданні слова і запиши.10. Користуючись малюнком, доповни речення пропущеним іменником у формі множини. Познач у ньому закінчення. По ... мчали автомобілі.

Номер слайду 25

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКПерший варіант11. Запиши кількома реченнями пораду дівчинці, зображеній на малюнку. Підкресли в записаному тексті іменники жіночого роду.

Номер слайду 26

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКДругий варіант1. Склади і запиши речення за малюнком. Підкресли в ньому іменники.2. Користуючись малюнком, утвори іменники від поданих слів.порушувати — …електричний — …

Номер слайду 27

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКДругий варіант3. Добери і запиши антонім до виділеного іменника, користую-чись малюнком. Порушення правил — ...4. Запиши назву предмета, що його тримає зображений на малюнку хлопчик, у формі орудного відмінка. Познач закінчення.

Номер слайду 28

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКДругий варіант5. Добери іменник з коренем -ваз-, користуючись малюнком. Запиши його.6. Користуючись малюнком, запиши пропущене в реченні слово. Хлопчик тримав олівець у ... .

Номер слайду 29

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКДругий варіант7. Використовуючи малюнок, добери і запиши два іменники у формі множини.8. За малюнком і запитанням добери й запиши пропущений у реченні іменник чоловічого роду. Дай добру пораду (кому?) ... .

Номер слайду 30

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКДругий варіант9. Визнач відмінок дібраного в попередньому завданні слова і запиши.10. Користуючись малюнком, доповни речення пропущеним іменником у формі множини. Познач у ньому закінчення. Дівчинка малювала по ... .

Номер слайду 31

ТЕМА. СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА. ІМЕННИКДругий варіант11. Запиши кількома реченнями пораду хлопчикові, зображеному на малюнку. Підкресли в записаному тексті іменники чоловічого роду.

Номер слайду 32

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант1. Який настрій у дітей, зображених на малюнку? Напиши про це речення. Підкресли в ньому прикметники.2. Склади й запиши словосполучення за малюнком і схемою: Встанови за допомогою питання зв’язок між цими словами.

Номер слайду 33

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант3. Визнач число прикметника, записаного в попередньому завданні.4. Опиши ялинку, зображену на малюнку, прикметниками, які є синонімами до поданих у довідці слів. Довідка: гігантська, вродлива. Ялинка була ...

Номер слайду 34

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант5. Упізнай зображеного на малюнку персонажа за поданими прикмет-никами. Запиши його назву. Руда, хвостата, спритна, маленька.6. Склади за малюнком словосполучення іменника з прикметником у переносному значенні. Запиши його.

Номер слайду 35

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант7. Користуючись малюнком, склади й запиши словосполучення прикметника з іменником чоловічого роду.8. Склади за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прикметниками.9. Визнач відмінок прикметників, які є однорідними членами речення, записаного в попередньому завданні.

Номер слайду 36

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант7. Користуючись малюнком, склади й запиши словосполучення прикметника з іменником чоловічого роду.8. Склади за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прикметниками.9. Визнач відмінок прикметників, які є однорідними членами речення, записаного в попередньому завданні.

Номер слайду 37

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант10. Користуючись малюнком, доповни розповідь про свято. Запиши пропущені прикметники. Дід Мороз роздає подарунки ... Лисичці, ... Білочці, ... Ведмедеві, ... Зайчикові. 11. Використовуючи прикметники, запиши одним реченням свою думку про свято, зображене на малюнку. Підкресли використані прикметники.

Номер слайду 38

1. Який настрій у дітей, зображених на малюнку? Напиши про це речення. Підкресли в ньому прикметники.2. Склади й запиши словосполучення за малюнком і схемою: Встанови за допомогою питання зв’язок між цими словами. ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант

Номер слайду 39

3. Визнач число прикметника, записаного в попередньому завданні.4. Опиши зображений на малюнку торт прикметниками, що є антонімами до поданих у довідці слів. Довідка: крихітний, поганий. Торт був ... ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант

Номер слайду 40

5. Упізнай зображеного на малюнку персонажа за поданими прикмет-никами. Запиши його назву. Веселий, білявий, ку-черявий, довгоносий.6. Склади за малюнком словосполучення іменника з прикметником у переносному значенні. Запиши його. ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант

Номер слайду 41

7. Користуючись малюнком, склади й запиши словосполучення прикметника з іменником жіночого роду.8. Склади за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прикметниками.9. Визнач відмінок прикметників, які є однорідними членами речення, записаного в попередньому завданні. ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант

Номер слайду 42

ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант10. Користуючись малюнком, доповни розповідь про свято. Запиши пропущені прикметники.Іменинниця дякувала за вітання ... Феї, ... Буратіно, ... Білосніжці, ... Котигоро-шкові. 11. Використовуючи прикметники, запиши одним реченням свою думку про свято, зображене на малюнку. Підкресли використані прикметники.

Номер слайду 43

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант1. Скільки тварин на малюнку? Запиши одним словом.2. Зміни записаний у попередньому завданні числівник так, щоб він відповідав на питання котрий?, і запиши.3. Скільки буде антилоп, якщо кількість цих тварин на малюнку збільшити в 10 разів? Запиши число словом.

Номер слайду 44

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант4. Користуючись малюнком і довідкою, впиши пропущені слова. Числівник запиши словом. Довідка: 800. Найвища тварина у світі — ... . Вона важить близько ... кілограмів. 5. Випиши з тексту попереднього завдання займенник. Познач його особу і число.

Номер слайду 45

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант6. Запиши назву зображеної на малюнку смугастої тварини. Заміни її назву особовим займенником.7. Постав записаний у попередньому завданні займенник у місцевому відмінку і запиши.

Номер слайду 46

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант8. Відгадай загадку про одну із зображених на малюнку тварин. Запиши назву цієї тварини. Підкресли займенники, що замінюють цю назву в загадці. Здоровенний він на зріст,дуже довгий в нього ніс. Увесь сірий, вайлуватий,і не вміє він стрибати.

Номер слайду 47

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант9. Випиши із загадки, що вміщена в попередньому завданні, займенник, ужитий із прийменником. Визнач його відмінок і запиши.10. Дай повну відповідь на запитання. Запиши її. Підкресли в запитанні і відповіді займенники. Яка тварина на малюнку тобі найбільше подобається?

Номер слайду 48

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант11. Опиши кількома реченнями одну із зображених на малюнку тварин, використовуючи займенники. Підкресли їх.

Номер слайду 49

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант1. Скільки тварин на малюнку? Запиши одним словом.2. Зміни записаний у попередньому завданні числівник так, щоб він відповідав на питання котрий?, і запиши.3. Скільки буде антилоп, якщо кількість цих тварин на малюнку збільшити в 10 разів? Запиши число словом.

Номер слайду 50

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант4. Користуючись малюнком і довідкою, впиши пропущені слова. Числівник запиши словом. Довідка: 600. Чотирилапою твариною на малюнку є ... . Він може важити до ... кілограмів. 5. Випиши з тексту попереднього завдання займенник. Познач його особу і число.

Номер слайду 51

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант6. Запиши назву зображеної на малюнку тварини з іклами. Заміни її особовим займенником.7. Постав записаний у попередньому завданні займенник у місцевому відмінку і запиши.

Номер слайду 52

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант8. Відгадай загадку про одну із зображених на малюнку тварин. Запиши назву цієї тварини. Підкресли займенники, які замінюють цю назву в загадці. Він довгі вуса має,а не кіт.І бивні в нього є,та на слона не схожий.

Номер слайду 53

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант9. Випиши із загадки, що вміщена в попередньому завданні, займенник, ужитий із прийменником. Визнач його відмінок і запиши.10. Дай повну відповідь на запитання. Запиши її. Підкресли в запитанні і відповіді займенники. Яка тварина на малюнку тобі найбільше подобається?

Номер слайду 54

ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант11. Опиши кількома реченнями одну із зображених на малюнку тварин, використовуючи займенники. Підкресли їх.

Номер слайду 55

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант1. Визнач, урок з якого предмета зображено на малюнку. Запиши одним реченням, що роблять учні на цьому уроці. Підкресли використане дієслово.2. Визнач час дієслова, підкресленого у попередньому завданні, і запиши.

Номер слайду 56

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант3. Запиши одним словом, що робить учителька на малюнку. Постав це дієслово в неозначеній формі і запиши.4. Користуючись малюнком, доповни речення дієсловом, протилежним за значенням до виділеного. Учитель говорить, а учні ... .

Номер слайду 57

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант5. Запиши синоніми до дієслова, виділеного в попередньому завданні.6. Утвори словосполучення за малюнком і схемою: Запиши його, поставивши питання від головного слова до залежного.

Номер слайду 58

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант7. Зміни дієслово, використане в попередньому завданні, за часами. Теперішній час -Минулий час –Майбутній час -8. Запиши одним словом, що робить учень, який сидить за передостанньою партою. Постав це дієслово в 2-й особі множини. Запиши.учень (що робить?) …ви (що робите?) …

Номер слайду 59

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант9. Запиши прислівником, у яку пору року відбуваються події на малюнку.10. Побудуй за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прислівниками.11. Запиши кількома реченнями, чи хотілося б тобі побувати на уроці, зображеному на малюнку. Чому? У записаному тексті підкресли дієслова.

Номер слайду 60

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант1. Визнач, урок з якого предмета зображено на малюнку. Запиши одним реченням, що роблять учні на цьому уроці. Підкресли використане дієслово.2. Визнач час дієслова, підкресленого у попередньому завданні, і запиши.

Номер слайду 61

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант3. Запиши одним словом, що робить учителька на малюнку. Постав це дієслово в неозначеній формі і запиши.4. Користуючись малюнком, доповни речення дієсловом, протилежним за значенням до виділеного. Учитель ходить, а учні ... .

Номер слайду 62

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант5. Запиши синоніми до дієслова, виділеного в попередньому завданні.6. Утвори словосполучення за малюнком і схемою: Запиши його, поставивши питання від головного слова до залежного.

Номер слайду 63

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант7. Зміни дієслово, використане в попередньому завданні, за часами. Теперішній час -Минулий час –Майбутній час -8. Запиши одним словом, що робить учень, який сидить за передостанньою партою. Постав це дієслово в 2-й особі множини. Запиши.учениця (що робить?) …ви (що робите?) …

Номер слайду 64

ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант9. Запиши прислівником, у яку пору року відбуваються події на малюнку.10. Побудуй за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прислівниками.11. Запиши кількома реченнями, чи хотілося б тобі побувати на уроці, зображеному на малюнку. Чому? У записаному тексті підкресли дієслова.

Номер слайду 65

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант1. Придумай імена дітям, які зображені на малюнку, і запиши їх в алфавітному порядку.2. Запиши назву літнього табору, зображеного на малюнку. Зроби звуко-буквений аналіз цього слова.3. Випиши іменник із назви стінгазети, зображеної на малюнку. Розбери це слово за будовою.

Номер слайду 66

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант4. Запиши прикметники, якими мож-на описати настрій дітей на малюнку.5. Допоможи хлопчику і його татові дібрати ввічливі слова для початку телефонної розмови. Доповни ними подані речення.— ... синку!— ... тату!

Номер слайду 67

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант7. Побудуй і запиши речення за малю-нком і поданою схемою:6. Виправ помилки в sms-повідомленні, що його набирає дівчинка на малюнку. Привіт Марійка! Я відпочеваю в таборі «Джерило».

Номер слайду 68

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант8. Склади за малюнком речення з однорідними членами і запиши його.

Номер слайду 69

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант9. Напиши записку одному із зображених на малюнку дітей про те, що хочеш із ним (нею) зустрітися.

Номер слайду 70

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант10. Напиши оголошення про конкурс на кращий малюнок.

Номер слайду 71

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант11. Напиши невеличку замітку до зображеної на малюнку стінгазети.

Номер слайду 72

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант1. Придумай імена дітям, які зображені на малюнку, і запиши їх в алфавітному порядку.2. Запиши назву літнього табору, зображеного на малюнку. Зроби звуко-буквений аналіз цього слова.3. Випиши іменник із назви стінгазети, зображеної на малюнку. Розбери це слово за будовою.

Номер слайду 73

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант4. Запиши прикметники, якими мож-на описати настрій дітей на малюнку.5. Допоможи дівчинці та її матусі дібрати ввічливі слова для закінчення телефонної розмови. Доповни ними подані речення.— ... мамо!— ... донечко!

Номер слайду 74

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант7. Побудуй і запиши речення за малю-нком і поданою схемою:6. Виправ помилки в sms-повідомленні, що його набирає хлопчик на малюнку. Привіт Сашка! Я відпочеваю на узбирежжі моря.

Номер слайду 75

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант8. Склади за малюнком речення з однорідними членами і запиши його.

Номер слайду 76

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант9. Напиши записку одному із зображених на малюнку дітей про те, що хочеш із ним (нею) зустрітися.

Номер слайду 77

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант10. Напиши оголошення про конкурс «Веселі старти».

Номер слайду 78

ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант11. Напиши невеличку замітку до зображеної на малюнку стінгазети.

Номер слайду 79

pptx
Додано
30 червня 2018
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку