Презентація містить завдання для перевірка компетентностей з української мови учнів 4 класу. Створена на основі посібника: Перевірка предметних компетентностей 4 клас Українська мова Оновлена програма Авт: Пономарьова К. Вид-во: Оріон
ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант1. Випиши з тексту речення, яке НЕ відповідає малюнку. У цю пору року небо дуже мінливе. Ще кілька хвилинтому світило сонце. Та враз наповзли темно-сині хмари. Полив теплий весняний дощ. Здійнявся вітер. І є надія, що він розвіє хмари. Тоді сонечко знову потішить землю своїм лагідним промінням.
ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант9. Познач, яка частина була пропущена в тексті з попереднього завдання. ДОКАЗ ТВЕРДЖЕННЯ ВИСНОВОК10. Запиши два-три прикметники, які характери-зують пору року, зображену на малюнку. 11. Побудуй текст-опис (6-7 речень) зображеного на малюнку явищаприроди. Розпочни із заголовка.
ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТДругий варіант1. Випиши з тексту речення, яке НЕ відповідає малюнку. Ця пора року дуже неперед-бачувана. Зранку було тихо, спокійно. По небу пливли легкі хмарки. Гріло лагідне сонечко. Та несподівано подув теплий весняний вітер. Він гнув дерева до землі. Заплу-тував їх гілки. Шурхотів листям.
ТЕМА. МОВА І МОВЛЕННЯ. ТЕКСТПерший варіант9. Познач, яка частина була пропущена в тексті з попереднього завдання. ДОКАЗ ТВЕРДЖЕННЯ ВИСНОВОК10. Запиши два-три прикметники, які характери-зують пору року, зображену на малюнку. 11. Побудуй текст-опис (6-7 речень) зображеного на малюнку явищаприроди. Розпочни із заголовка.
ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант1. Склади і запиши речення за малюнком, використовуючи подані слова. Виставка, природний, школа, матеріал.2. Випиши головні члени речення, утвореного в попередньому завданні.3. Побудуй і запиши окличне речення, яке могла сказати зображена на малюнку вчителька.
ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант6. Склади речення з однорідними членами про те, які природні матеріали використовували учні для виставки.4. Склади й запиши за малюнком спонукальне речення.5. Про що тобі було б цікаво запитати в учнів, які підготували виставку, зображену на малюнку? Запиши своє запитання.
ТЕМА. РЕЧЕННЯПерший варіант7. Перебудуй речення так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши його, виправивши помилки. Виставка була маленька бідна нецікава.8. Користуючись малюнком, склади речення за поданою схемою. 9. Продовжи речення про осінні виставки чи свята у твоїй школі. У нашій школі ...
ТЕМА. РЕЧЕННЯДругий варіант1. Склади і запиши речення за малюнком, використовуючи подані слова. Учні, осінь, вистава, щедра.2. Випиши головні члени речення, утвореного в попередньому завданні.3. Побудуй і запиши окличне речення, яке могла сказати Осінь у виставі, зображеній на малюнку.
ТЕМА. РЕЧЕННЯДругий варіант7. Перебудуй речення так, щоб воно відповідало малюнку. Запиши його, виправивши помилки. Костюми в акторів були старі погані бліденькі.8. Користуючись малюнком, склади речення за поданою схемою. 9. Продовжи речення про вистави або свята, які провели чи готують учні вашого класу. Учні нашого класу...
ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант7. Користуючись малюнком, склади й запиши словосполучення прикметника з іменником чоловічого роду.8. Склади за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прикметниками.9. Визнач відмінок прикметників, які є однорідними членами речення, записаного в попередньому завданні.
ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант7. Користуючись малюнком, склади й запиши словосполучення прикметника з іменником чоловічого роду.8. Склади за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прикметниками.9. Визнач відмінок прикметників, які є однорідними членами речення, записаного в попередньому завданні.
ТЕМА. ПРИКМЕТНИКПерший варіант10. Користуючись малюнком, доповни розповідь про свято. Запиши пропущені прикметники. Дід Мороз роздає подарунки ... Лисичці, ... Білочці, ... Ведмедеві, ... Зайчикові. 11. Використовуючи прикметники, запиши одним реченням свою думку про свято, зображене на малюнку. Підкресли використані прикметники.
7. Користуючись малюнком, склади й запиши словосполучення прикметника з іменником жіночого роду.8. Склади за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прикметниками.9. Визнач відмінок прикметників, які є однорідними членами речення, записаного в попередньому завданні. ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант
ТЕМА. ПРИКМЕТНИКДругий варіант10. Користуючись малюнком, доповни розповідь про свято. Запиши пропущені прикметники.Іменинниця дякувала за вітання ... Феї, ... Буратіно, ... Білосніжці, ... Котигоро-шкові. 11. Використовуючи прикметники, запиши одним реченням свою думку про свято, зображене на малюнку. Підкресли використані прикметники.
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант1. Скільки тварин на малюнку? Запиши одним словом.2. Зміни записаний у попередньому завданні числівник так, щоб він відповідав на питання котрий?, і запиши.3. Скільки буде антилоп, якщо кількість цих тварин на малюнку збільшити в 10 разів? Запиши число словом.
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант4. Користуючись малюнком і довідкою, впиши пропущені слова. Числівник запиши словом. Довідка: 800. Найвища тварина у світі — ... . Вона важить близько ... кілограмів. 5. Випиши з тексту попереднього завдання займенник. Познач його особу і число.
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКПерший варіант9. Випиши із загадки, що вміщена в попередньому завданні, займенник, ужитий із прийменником. Визнач його відмінок і запиши.10. Дай повну відповідь на запитання. Запиши її. Підкресли в запитанні і відповіді займенники. Яка тварина на малюнку тобі найбільше подобається?
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант1. Скільки тварин на малюнку? Запиши одним словом.2. Зміни записаний у попередньому завданні числівник так, щоб він відповідав на питання котрий?, і запиши.3. Скільки буде антилоп, якщо кількість цих тварин на малюнку збільшити в 10 разів? Запиши число словом.
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант4. Користуючись малюнком і довідкою, впиши пропущені слова. Числівник запиши словом. Довідка: 600. Чотирилапою твариною на малюнку є ... . Він може важити до ... кілограмів. 5. Випиши з тексту попереднього завдання займенник. Познач його особу і число.
ТЕМА. ЧИСЛІВНИК. ЗАЙМЕННИКДругий варіант9. Випиши із загадки, що вміщена в попередньому завданні, займенник, ужитий із прийменником. Визнач його відмінок і запиши.10. Дай повну відповідь на запитання. Запиши її. Підкресли в запитанні і відповіді займенники. Яка тварина на малюнку тобі найбільше подобається?
ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант7. Зміни дієслово, використане в попередньому завданні, за часами. Теперішній час -Минулий час –Майбутній час -8. Запиши одним словом, що робить учень, який сидить за передостанньою партою. Постав це дієслово в 2-й особі множини. Запиши.учень (що робить?) …ви (що робите?) …
ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКПерший варіант9. Запиши прислівником, у яку пору року відбуваються події на малюнку.10. Побудуй за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прислівниками.11. Запиши кількома реченнями, чи хотілося б тобі побувати на уроці, зображеному на малюнку. Чому? У записаному тексті підкресли дієслова.
ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант7. Зміни дієслово, використане в попередньому завданні, за часами. Теперішній час -Минулий час –Майбутній час -8. Запиши одним словом, що робить учень, який сидить за передостанньою партою. Постав це дієслово в 2-й особі множини. Запиши.учениця (що робить?) …ви (що робите?) …
ТЕМА. ДІЄСЛОВО. ПРИСЛІВНИКДругий варіант9. Запиши прислівником, у яку пору року відбуваються події на малюнку.10. Побудуй за малюнком речення з однорідними членами, вираженими прислівниками.11. Запиши кількома реченнями, чи хотілося б тобі побувати на уроці, зображеному на малюнку. Чому? У записаному тексті підкресли дієслова.
ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКПерший варіант1. Придумай імена дітям, які зображені на малюнку, і запиши їх в алфавітному порядку.2. Запиши назву літнього табору, зображеного на малюнку. Зроби звуко-буквений аналіз цього слова.3. Випиши іменник із назви стінгазети, зображеної на малюнку. Розбери це слово за будовою.
ТЕМА. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО ЗА РІКДругий варіант1. Придумай імена дітям, які зображені на малюнку, і запиши їх в алфавітному порядку.2. Запиши назву літнього табору, зображеного на малюнку. Зроби звуко-буквений аналіз цього слова.3. Випиши іменник із назви стінгазети, зображеної на малюнку. Розбери це слово за будовою.