Презентація "Підготовчі тестові завдання до НМТ з української мови"

Про матеріал
Презентація містить тестові завдання з української мови , можна використовувати як тренажер у підготовці до НМТ
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Українська мова. НМТПІДГОТОВЧІ ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Номер слайду 2

Українська мова. НМТ1. Однаковий звук позначають букви, підкреслені в словах: А слабий, Софійський, собор. Б цей, соціальний, місця. В сайті, конструкція, кошти. Г рельєф, модель, людина. Д мільйон, драма, молоко

Номер слайду 3

Українська мова. НМТ 2. Префікс пре- треба писати в усіх словах у рядку: А пр..вражий, пр..велебний, пр..дивний. Б пр..хороший, пр..глухий, пр..старілий. В пр..жовтий, пр..освященство, пр..бережний. Г пр..рва, пр..тихий, пр..дивний. Д пр..зирливий, пр..пишний, пр..глушений

Номер слайду 4

Українська мова. НМТ3. Прочитайте речення. /Медичний безпілотник набирає швидкість близько … кілометрів за годину й підвищує шанси на виживання під час серцевого нападу… відсотків/. Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків: А сто, від восьми до вісімдесяти. Б ста, від вісьми до восьмидесяти. В ста, від восьми до восьмидесятьох. Г сто, від вісьми до вісімдесяти. Д ста, від восьми до вісімдесяти

Номер слайду 5

Українська мова. НМТ4. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку: А у цілому, до речі, пліч-о-пліч. Б навесні, потроху, з давніх-давен. В на виплат, по-китайськи, насилу. Г абикуди, ледь-ледь, сама самотою. Д рік у рік, ані-трохи, хтозна-як. ПИШУТЬСЯ РАЗОМppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 6

Українська мова. НМТ5. Спрощення в групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка: А балас..ний, аванпос..ний, корис..ний. Б облас..ний, шіс..надцять, компос..ний. В радіс..ний, швидкіс..ний, капос..ний. Г доблес..ний, аген..ський, невіс..ціД хвас..нути, протес..ний, ненавис..ний. СПРОЩЕННЯ НЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ

Номер слайду 7

Українська мова. НМТ6. Складнопідрядне допустове речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Він зустрівся з подругою біля озера, …» вибрати: А … коли почалася сильна злива. Б … хоч від води тягло прохолодою. В … тому що хотів показати їй пару лебедів. Г … яке було вкрите дрібною ряскою. Д … щоб їм ніхто не заважав спілкуватися.

Номер слайду 8

Українська мова. НМТ7. Подвоєні літери треба писати в усіх словах рядка: А сміт..я, вірніст..ю, без..астережний. Б від..ати, перед..ень, знежирен..ий. В знаряд..я, емал..ю, розкіш..ю. Г кут..я, шален..ий, вівсян..ий. Д жит..я, письмен..ик, вічніст..ювідбуваєтьсяне відбувається

Номер слайду 9

Українська мова. НМТ8. Синонімічною до речення «Не варто вірити в колективну мудрість неосвічених індивідів» є думка: А Колектив неосвічених людей не здатний приймати мудрі рішення. Б Група людей без освіти становить собою розумний колектив. В Кілька неосвічених людей разом розумніші. Г Мудрість народжується лише в колективі, навіть якщо люди неосвічені. Д Кожен індивід сам по собі мудрий, хоча й неосвічений.

Номер слайду 10

Українська мова. НМТ9. Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента «Оглядаючи експозицію музею,…» додати: А … екскурсоводом було наведено невідомі факти про неї. Б … усі експонати вразили нас своїм різноманіттям. В … уважно слухайте гіда, робіть короткі записи. Г … наші знання з історії були дуже доречними. Д … це чудова можливість поринути в минуле.

Номер слайду 11

Українська мова. НМТ10. Не можна замінити поданим варіантом у дужках виділене слово у реченні: А За лісом – небеса поморщені, а десь там реве (гуде) аеродром. Б Молодиці розмовляли (щебетали), як птиці на дереві. В І ось прийшло (настало) наше свято. Г Кроки стихли, лише ходики на стіні відсікали і кидали додолу короткі відтинки (відтінки) часу. Д Степ дзвенів (бринів) голосами птахів.

Номер слайду 12

Українська мова. НМТ11. Установіть відповідність: Фразеологізм1 туге вухо2 одним вухом слухати3 вухом не повести4 тримати вухо гостро. Значення. А неуважно сприймати інформацію. Б бути пильним. В мати специфічну зовнішність. Г не реагувати. Д поганий слух

Номер слайду 13

Українська мова. НМТ12. Установіть відповідність: Односкладне речення1 неозначено-особове2 називне3безособове4 означено-особове. Приклад речення. А Весело й тяжко згадувати нам тебе, наш діду Києве!Б Навколо тільки дрімучий ліс. В Штани мені пошили нові, довгі і повели до школи. Г Обіймаю тебе і несу на руках колиску з сином…Д Фантастична, дивовижна панорама.

Номер слайду 14

Українська мова. НМТ13. Установіть відповідність: Вид підрядного речення1 з’ясувальне2 місця3 умови4 часу5 мети. Приклад речення. А Пам’ять могла б убити нас, коли б не мала рятівної властивості забувати. Б Приємно було думати про те, що не всі відчуття вже знайомі йому. В Не заспокоїмось ми доти, аж поки з поля весь бур’ян не вирвемо. Д Кривавий захід палав там, де хмарки кудись пливли юрбою.

Номер слайду 15

Українська мова. НМТ14. Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово): Жовтіла кукурудза, чорніла (1) піднята на зяб рілля, пари вже красувалися густими, аж (2) темними врунами озимини, і соняшники достоювали останні дні, вже (3) не (4) повертаючи голів за сонцем. А прикметник; Б дієприкметник;В сполучник; Г частка;Д дієприслівник; Е прийменник

pptx
Додано
7 березня 2023
Переглядів
2949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку