Презентація Підсумкова робота № 2 за темою "Будова слова. Орфографія" + завдання за ГР 2 ("працює з текстом")

Про матеріал
Матеріали презентації можна використати в 5 класі НУШ для перевірки групи результатів "працює з текстом" мовно-літературної освітньої галузі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чотирнадцяте листопада. Підсумкова робота № 2 за темою «Будова слова. Орфографія» + завдання за ГР 2 («працює з текстом»)

Номер слайду 2

Виконайте завдання 1-6 в тестовій формі з вибором однієї правильної відповіді (6 балів).

Номер слайду 3

1. НЕМАЄ закінчення в словіА Франція В французький. Б француз Г по-французьки

Номер слайду 4

2. Спільнокореневими словами є всі, ОКРІМ слова. А льотчик В літній. Б летіти Г літати

Номер слайду 5

3. Слово з префіксом записано у варіантіА претендувати В прем’єрний. Б преміювати Г предобрий

Номер слайду 6

4. Літеру е на місці пропуску треба писати в усіх словах варіанта. А пр..мудрий, пр..крашений Б пр..поганий, пр..зирство. В пр..спокійний, пр..битися Г пр..нудний, пр..землений

Номер слайду 7

5. Літеру и треба писати на місці крапок у слові А дон..чка В пал..чка. Б ліж..чко Г літ..чко

Номер слайду 8

6. Літеру е треба писати на місці крапок у слові А хлопч..к В лож..чка. Б мороз..во Г фант..к

Номер слайду 9

Попрацюйте з текстом і виконайте завдання 7-11 (завдання 7 – 2 бали; завдання 8-11 – по 1 балу за правильну відповідь).

Номер слайду 10

Завдання за ГР 2 («працює з текстом») Сівши на квітку, вона відразу ж пробирається до схованого в глибині квіткового віночка солодкого нектару, копошиться серед пиляків, торкається приймочки стовпчика, потім перебігає з одного боку квітки на інший і знову перевіряє хоботком нектарники. І кожна квіточка невимовно гарна. Бджола, підлітаючи до неї, ще в повітрі розпростує темний хоботок. На майже голих ніжках уже видно крупинки пилку, який непомітно збирає бджілка на квітці. Весна. За вікном білий садок – бджолиний рай. Рясно обсипані квітами білосніжні та блідо-рожеві крони дерев. Виконайте завдання в тестовій формі.7. Щоб отримати текст, речення потрібно розмістити в такій послідовностіА ВБ Г

Номер слайду 11

Сівши на квітку, вона відразу ж пробирається до схованого в глибині квіткового віночка солодкого нектару, копошиться серед пиляків, торкається приймочки стовпчика, потім перебігає з одного боку квітки на інший і знову перевіряє хоботком нектарники. І кожна квіточка невимовно гарна. Бджола, підлітаючи до неї, ще в повітрі розпростує темний хоботок. На майже голих ніжках уже видно крупинки пилку, який непомітно збирає бджілка на квітці. Весна. За вікном білий садок – бджолиний рай. Рясно обсипані квітами білосніжні та блідо-рожеві крони дерев.8. Визначте тип мовлення тексту. А розповідь В роздум. Б опис

Номер слайду 12

Сівши на квітку, вона відразу ж пробирається до схованого в глибині квіткового віночка солодкого нектару, копошиться серед пиляків, торкається приймочки стовпчика, потім перебігає з одного боку квітки на інший і знову перевіряє хоботком нектарники. І кожна квіточка невимовно гарна. Бджола, підлітаючи до неї, ще в повітрі розпростує темний хоботок. На майже голих ніжках уже видно крупинки пилку, який непомітно збирає бджілка на квітці. Весна. За вікном білий садок – бджолиний рай. Рясно обсипані квітами білосніжні та блідо-рожеві крони дерев.9. Який із поданих народних висловів розкриває тему тексту?А Бджола – з дупла, свиня – з хліва. Б Бджола ведмедю медом данину платить. В Мала бджілка, а й та працює.

Номер слайду 13

Сівши на квітку, вона відразу ж пробирається до схованого в глибині квіткового віночка солодкого нектару, копошиться серед пиляків, торкається приймочки стовпчика, потім перебігає з одного боку квітки на інший і знову перевіряє хоботком нектарники. І кожна квіточка невимовно гарна. Бджола, підлітаючи до неї, ще в повітрі розпростує темний хоботок. На майже голих ніжках уже видно крупинки пилку, який непомітно збирає бджілка на квітці. Весна. За вікном білий садок – бджолиний рай. Рясно обсипані квітами білосніжні та блідо-рожеві крони дерев.10. Чим бджілка перевіряє нектарники на квітці?А хоботком. Б ніжками. В жалом

Номер слайду 14

Сівши на квітку, вона відразу ж пробирається до схованого в глибині квіткового віночка солодкого нектару, копошиться серед пиляків, торкається приймочки стовпчика, потім перебігає з одного боку квітки на інший і знову перевіряє хоботком нектарники. І кожна квіточка невимовно гарна. Бджола, підлітаючи до неї, ще в повітрі розпростує темний хоботок. На майже голих ніжках уже видно крупинки пилку, який непомітно збирає бджілка на квітці. Весна. За вікном білий садок – бджолиний рай. Рясно обсипані квітами білосніжні та блідо-рожеві крони дерев.11. Випишіть з тексту спільнокореневі слова до слова бджола.

Номер слайду 15

Завдання складено за матеріалами підручника: Українська мова: підруч. для 5 кл. закл. загальн. середн. освіти / Олександр Авраменко. – Київ: Грамота, 2022. – С. 58 – 69.

pptx
Додано
13 листопада
Переглядів
225
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку