Презентація "Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума оди­ниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам"

Про матеріал

Даний матеріал допоможе сформувати в молодших школярів наскрізні вміння щодо здійснення покупок в великих магазинах та сформувати компетентності:

ключові : вміння вчитися — самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;

соціальні- брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари; загальнокультурні-дотримуватися норм мовленнєвої культури, здоров'язбережувальні- раціонально планувати час,

предметні:узагальнитита систематизуватизнань учнів з математики,

формувати вміння розв'язувати задачі на дві і три дії; закріпити навички таблич­ного множення і ділення чисел на 9; вдосконалювати обчислювальні навички; роз­вивати логічне мислення, увагу,фотографічну пам'ять, виховувати охайність, самостійність у роботі, акуратність, чуйність; національну свідомість, активну життєву позицію, доброзичливість, співпереживання за успіхи своїх товаришів, бажання вчитися.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математика. Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума оди­ниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. Урок - гра3 клас

Номер слайду 2

Сіли рівно, підтягнулись. Один одному всміхнулись. Сьогодні в нас урок незвичний А супермаркет математичний. Свої знання ти продавай,Речі корисні для здоров‘я ти придбай

Номер слайду 3

Вправа «Мікрофон»Як ви гадаєте чи потрібні вам знання математики , щоб бути добрим покупцем?

Номер слайду 4

Девіз нашого уроку: Отож за покупками ми вирушаємо –продукти корисні для здоров'я збираємо!

Номер слайду 5

Каліграфічна хвилинка. Запишіть каліграфічно результати таблиці множення числа 9

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Гра «Шифрувальник» 265 744 578 412 289 675 529 216 138 949+ 13 201 16 +347 53 122 403 +82 +82 327 М А П У Є Ж Б Х С ІВідповідь:126 543 553 543 236 278 759 220 562 622 298 759 Б А Ж А Є М У С П І Х У

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Робота за картками індивідуального контролю Картка 1 Обчисліть приклади, записавши їх стовпчиком.124 + 334 482 + 217983-311 876-1432)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника. Х+ 123 = 674 800 - х = 140 Картка 2 Обчисліть приклади, записавши їх стовпчиком.360 + 128 884-613445 + 234 687-2252)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника. х +240 = 800 700-х= 130

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Розв'язування задачі Розв’язання1)□:□ = □2) □ + □ = □3) □ : □ = □Відповідь: 7 пельменів

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Гра «Спробуй себе у ролі вчителя»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Усне додавання іменованих чисел 2 грн. 80 к. + 20 к.= 3 грн.4 грн. - 20 к. = 400 к. - 20 к. = 380 к. = 3 грн. 80 к.4 грн. 7 к. + 3грн. 3 к. = 7 грн. 10 см 5 грн. – 2грн. 5 к. = 500 к. - 205 к. = 295 к.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Самостійна робота Розв’язання212 + 6 = 218 (в.) — за другий місяць212+ 218+ 175 = 605(6.)Відповідь: 605 верстатів було замовлено заводу.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

морквабананлимон. Пельменімандаринвиноград1 бал2 бали1 бал1 балцибулячасникогіроксливатомат1 бал1 бал2 бали2 бали1 бал. Цінники супермаркета

Номер слайду 25

Дякую за увагу. Молодці!!!

pptx
Додано
29 березня 2018
Переглядів
2679
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку