Урок-гра ставить за мету сформувати компетентності:
ключові : вміння вчитися — самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
соціальні- брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари; загальнокультурні-дотримуватися норм мовленнєвої культури, здоров'язбережувальні- раціонально планувати час,
предметні:узагальнити та систематизувати знання учнів з математики,ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа; формувати вміння розв'язувати задачі з буквеними даними; закріплювати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, увагу,фотографічну пам'ять, виховувати охайність, самостійність у роботі, акуратність,чуйність; ціннісне ставлення до себе ,бажання вести здоровий спосіб життя , доброзичливість, співпереживання за успіхи своїх товаришів, бажання вчитися.
УРОК № 80: МАТЕМАТИКА ДАТА:______________
ТЕМА: Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам
Мета: формувати компетентності:
ключові : вміння вчитися — самоорганізовуватися до навчальної діяльності у взаємодії;
соціальні - брати на себе відповідальність за ефективне здійснення презентації результатів роботи пари; загальнокультурні - дотримуватися норм мовленнєвої культури, здоров'язбережувальні - раціонально планувати час,
предметні: узагальнити та систематизувати знань учнів з математики, ознайомити учнів з прийомами письмового додавання трицифрових чисел у випадку, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам; вдосконалювати вміння додавати і віднімати іменовані числа; формувати вміння розв'язувати задачі з буквеними даними; закріплювати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці; розвивати логічне мислення, увагу, фотографічну пам’ять, виховувати охайність, самостійність у роботі, акуратність, чуйність; ціннісне ставлення до себе ,бажання вести здоровий спосіб життя , доброзичливість, співпереживання за успіхи своїх товаришів, бажання вчитися.
Тип уроку: урок- гра
Форми навчання: робота в групах, парах, фронтальна робота, диференційована робота, індивідуальна по карточках, самостійна робота, творча.
Використані технології: розвивальне навчання (засноване на теорії Л.Виготського), ігрові технології, методи наочного навчання, інтерактивні технології.
Обладнання : опорна таблиця, матеріали усних обчислень, презентація «Урок - гра» , таблиці для усної лічби, картки для індивідуальної роботи.
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ ( слайд 1) ( У «Microsoft Office Power Point»)
Сіли рівно, підтягнулись
Один одному всміхнулись.
Сьогодні в нас урок незвичний
А супермаркет математичний.
Свої знання ти продавай,
Речі корисні для здоров‘я ти придбай.
- Кожен з вас хоч раз в житті відвідував великий магазин - супермаркет.
Інформація для вчителя
Супермаркет (анг. supermarket, «надринок») великий магазин з продажу повного асортименту продуктів харчування і напоїв, а також паперових виробів для домашнього господарства, мила, порошків для прання і миття посуду, предметів санітарії і гігієни, книг, кімнатних квітів і рослин, продуктів для домашніх тварин , автомобільних товарів, іграшок, вітальних листівок ,косметики, посуду, ліків (що продаються без рецепту), побутової техніки і т. п.
- У вас на партах є кошики для придбаних товарів ви зможете складати туди все, що придбаєте у нашому супермаркеті. Я буду продавцем, а ви покупцями. Для того , щоб придбати певний товар вам потрібно виконати завдання. Товар продається лише у випадку повністю правильно виконаного завдання. Грошовою одиницею нашого уроку будуть ваші знання з математики. За кожну правильну відповідь ви отримаєте певний товар, який корисний для вашого здоров'я .
Визначення настрою на початку уроку ( за допомогою смайликів)
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Вправа «Мікрофон»
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Отож за покупками ми вирушаємо –
Продукти корисні для здоров'я збираємо!
265 744 578 412 289 675 529 216 138 949
+ 13 201 16 +347 53 122 403 +82 +82 327
М А П У Є Ж Б Х С І
Відповідь:
126 |
543 |
553 |
543 |
236 |
278 |
|
759 |
220 |
562 |
622 |
298 |
759 |
Б |
А |
Ж |
А |
Є |
М |
У |
С |
П |
І |
Х |
У |
Інформація для вчителя
В медицині морква застосовується при гіпо- та авітамінозах. Для виготовлення відомих ліків
(За правильне виконання отримують моркву)
Схема на дошці ..............
Картка 1
1)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
Х+ 123 = 674 800 - х = 140
Картка 2
1)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
х +240 = 800 700-х= 130
Інформація для вчителя
Лимони використовують для лікування ангіни, грипу, ракових утворень, виведення каміння із печінки
(За правильне виконання отримують лимон)
Слабшим учням учитель роздає картки-підказки.
Розв’язання
3) □ : □ = □ Відповідь: 7 пельменів.
За правильне виконання отримують пельмені
ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ УРОКУ
V.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
1. Пояснення нового матеріалу (с. 100, завдання 641)
- Поясніть прийом письмового додавання, коли при додаванні одиниць дістаємо десяток. (6 і 4 — 10, 0 пишемо під одиницями, 1 переносимо до десятків. 7 і 1 - 8 та ще 1-9 пишемо під десятками. З сотні і 4 сотні — 7 сотень. Число 7 пишемо під сотнями. Усього 790.)
Інформація для вчителя
Мандарини допомагають вилікувати бронхіти, кашель, нудоту та хвороби шлунку
За правильне виконання отримують мандарин
2 грн. 80 к. + 20 к.= 3 грн.
4 грн. - 20 к. = 400 к. - 20 к. = 380 к. = 3 грн. 80 к.
4 грн. 7 к. + 3грн. 3 к. = 7 грн. 10 см
5 грн. – 2грн. 5 к. = 500 к. - 205 к. = 295 к.
Інформація для вчителя. Цибуля поліпшує травлення, збуджує апетит, лікує розлад шлунка, має сечогінну дію, а також заспокоює нервову систему
За правильне виконання отримують цибулину
Музична фізкультхвилинка
V . РОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ
Схема до задачі ..........
Інформація для вчителя
Часник використовують для лікування коліту, атеросклерозу, грипу.
За правильне виконання отримують часник
Схема до задачі.......
Розв’язання
Відповідь: 605 верстатів було замовлено заводу.
За правильне виконання отримують огірок .
Інформація для вчителя .Огірковий сік використовують для лікування суглобів застосовують при подагрі для поліпшення росту волосся.
За правильне виконання отримують по сливі
Сливи посилюють апетит, покращують травлення, володіють дезінфікуючими властивостями
111 - 11 = 100
1. Повторення алгоритму письмового додавання трицифрових чисел .
- Перевірте правильність письмового обчислення прикладів 237 + 123; 153 + 556.
За правильне виконання отримують томат.
Помідори використовують для лікування недокрів'я, зниження артеріального тиску та хвороб печінки
За активність, правильне виконання завдань, старанність кращі учні отримують в свій кошик бонус - смачне яблуко.Корисні і лікувальні властивості яблук пояснюються їх цілющим складом. У яблуках містяться вітаміни С, В1, В2, Р, Е, каротин, калій, залізо, марганець, кальцій, пектини, цукри, органічні кислоти
- Увага ! Наш супермаркет зачиняється. Ви отримали чарівний кошик для вашого здоров'я.
- Чи сподобалась вам подорож до супермаркета? Чим саме?
- Виберіть смайлик, який відповідає вашому емоційному стану.(вибір смайлика)
3. Самооцінка учнів
- Тепер користуючись нашими цінниками ви можете порахувати, яку оцінку отримали за власну працю на сьогоднішньому уроці:
морква |
лимон |
пельмені |
мандарин |
цибуля |
часник |
огірок |
слива |
томат |
1 бал |
2 бали |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
2 бали |
2 бали |
1 бал |
- Для того, щоб ви могли придбати товар наступного разу, вам потрібно виконати завдання 647; 648 на с. 100 . Для сильніших учнів ще й завдання на картках.
морква банан |
лимон |
пельмені |
мандарин виноград |
цибуля |
часник |
огірок |
слива |
томат |
1 бал |
2 бали |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
2 бали |
2 бали |
1 бал |
М А П У Є Ж Б Х С І
265 744 578 412 289 675 529 216 138 949
+ 13 201 16 +347 53 122 403 +82 +82 327
Відповідь:
126 |
543 |
553 |
543 |
236 |
278 |
|
759 |
220 |
562 |
622 |
298 |
759 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
М А П У Є Ж Б Х С І
265 744 578 412 289 675 529 216 138 949
+ 13 201 16 +347 53 122 403 +82 +82 327
Відповідь:
126 |
543 |
553 |
543 |
236 |
278 |
|
759 |
220 |
562 |
622 |
298 |
759 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Картка 1
1)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
Х+ 123 = 674 800 - х = 140
морква банан |
лимон |
пельмені |
мандарин виноград |
цибуля |
часник |
огірок |
слива |
томат |
1 бал |
2 бали |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
2 бали |
2 бали |
1 бал |
Картка 2
1)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
х +240 = 800 700-х= 130
морква банан |
лимон |
пельмені |
мандарин виноград |
цибуля |
часник |
огірок |
слива |
томат |
1 бал |
2 бали |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
1 бал |
2 бали |
2 бали |
1 бал |
265 744 578 412 289 675 529 216 138 949
+ 13 201 16 +347 53 122 403 +82 +82 327
Відповідь:
126 |
543 |
553 |
543 |
236 |
278 |
|
759 |
220 |
562 |
622 |
298 |
759 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Картка 1
124 + 334 482 + 217
983-311 876-143
2)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
Х+ 123 = 674 800 - х = 140
Картка 2
360 + 128 884-613
445 + 234 687-225
2)Розв’яжіть рівняння на знаходження невідомого від’ємника.
х +240 = 800 700-х= 130
265 744 578 412 289 675 529 216 138 949
+ 13 201 16 +347 53 122 403 +82 +82 327
Відповідь:
126 |
543 |
553 |
543 |
236 |
278 |
|
759 |
220 |
562 |
622 |
298 |
759 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|