Урок-подорож до країни "Математика"

Про матеріал
Матеріал

спрямований

формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення числа 3 у процесі розв'язування задач; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до науки математики
Перегляд файлу

Тема. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення  числа 3.

 

Мета: формувати в учнів уміння застосовувати таблиці множення числа 3 у процесі розв’язування задач; розвивати логічне мислення; виховувати інтерес до науки математики.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

 

Учитель. Ось і прийшла до нас весна, а з приходом весни у всіх людей з'являється чудовий настрій. А щоб наш настрій був ще веселіший, давайте запросимо в гості сонечко.

 

Учень. Сонечко, сонечко,

  Виглянь у віконечко,

  Ми тебе чекаємо,

  Зранку виглядаємо.

  Усміхнися з-за хмаринки,

  Кинь ласкавий промінець

  Ой, який ти молодець!

(на дошці з'являється великий макет сонечка ).

 

Учитель.  Діти, погляньте, а на нашому сонечку краплинки, які заважають йому світити яскравіше. А щоб їх позбутися ми маємо виконати завдання.

 

                                                2х4+12    компоненти дії додавання

 

 

 

7х2                                                                                                                                                 3х3

Щоб дізнатися на скільки                                                                                                     компоненти дії множення

одне число більше або

менше за інше, треба…

 

                                3х8                                                                             6х3

                             В 1 дм -  ?см                                                        компоненти дії

                                                                      2х9                                віднімання

                                                                  В  1 м - ? см

 

 

 

 

ІІ.  Повідомлення теми  уроку.

  

  • Сьогодні  ми  закріпимо таблицю  множення числа 3. Учитимемося розв’язувати задачі. Будемо подорожувати країною Математики.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

 

  • Сонечко освітлюватиме наш шлях та хоче перевірити вашу готовність до подорожі в країну Математики. На чому будемо подорожувати, дізнаємося, коли розгадаємо слово.

 

8    20    31   66   43

Ч     О     В     Е     Н

 

  • Отож, подорожуватимемо математичним пароплавом.

 

IV.  Робота над темою уроку.

  Учні ознайомлюються з планом уроку.

 

Перша пристань  - «Затока Математична»

Друга пристань – «Місто чисел»

Третя пристань – «Місто задач»

Четверта пристань – «Місто обчислювальних машин»

П’ята пристань  - «Логічна»

Шоста пристань  - «Геометрична»

 

  • Отже, рушаймо! Право зайняти місце в пароплаві мають ті учні, які виконають наступне завдання.

 

  1. Гра «Мікрофон»

Один учень називає відповідь до нього і навпаки.

 

  1. До нашого потяга дуже хочуть потрапити казкові мишенята, але вони ніяк не можуть розібратися яке ж місце їм зайняти. Допоможемо? Гра «На якому стільці стільці сидить мишеня?»

 

  • Молодці!  Прошу зайняти місця в пароплаві. Не забувайте про правила поводження на залізниці. Але щоб продовжити роботу, слід відкрити шлях.

 

Робота в зошитах.

 

Каліграфічна хвилинка.

 

  • Напишіть носом у повітрі число 27.
  • Назвіть сусідів числа 27.
  • Зменшіть число 27 на 5 і на десяток.
  • Які 2 числа можна помножити, щоб добуток дорівнював 27?

 

Пристань «Озеро Математичне»

 

Математичний диктант.

 

  • Знайдіть частку чисел 18 і 3.
  • Добуток чисел 2 і 9.
  • 32 зменшити на 4
  • 60 збільшити на 35

 

Взаємо перевірка.

(у кого правильно, плескає в долоні 1 раз).

 

  • Щоб потрапити у місто Чисел, ми пограємо у гру «На питання відповідай, у місто Чисел потрапляй ».
  • Число 5 збільшити на 6
  • Знайдіть половину числа 18
  • Знайдіть різницю чисел 43 і 11

 

Фізкультхвилинка.

 

Розв’язування задач.

  • Ми прибули у Місто Задач.

 

  1. Складання і розв’язування задачі № 707 (усно)
  2. Робота над задачею 709

 

У ході  аналізу задачі з’ясовують значення слів «5 літрових банок»

 

-Чи можна одразу відповісти на запитання задачі? Чому?

-Про що потрібно дізнатися спочатку? Чому?

-Чи вистачить цих банок, щоб розлити сік? Чому?

 

Творча робота над задачею.

 

-Замініть числа в задачі так, щоб банок вистачило(потрібно 6 трилітрових банок для 18 л соку, або 15 л соку для 5 трилітрових банок).

 

  1. Розв’язування задачі №710

 

На дошці скорочений запис задачі.

Л. – 8 шт. по 3 грн.

В. – 6 грн.

Разом - ?

 

1)8х3=24(грн.) – заплатили за 8 лимонів

2)24+6=30(грн.) – всього

 

Після аналізу діти розв’язують задачу самостійно. Хто розв’язав  - присядь і встань.

 

-Ми прибуваємо до Міста Обчислювальних Машин

 

Гра «Естафета»

 

-Передайте аркуш з прикладами наступному учневі.

 

3х9+5=32

2х8-10=6

3х3+8=17

12:2+7=13

2х2+16=20

8х2-3=13

7х2+15=29

2х4+1=9

3х5+15=30

12:2+4=10

10:2+25=30

 

-Наступна пристань «Логіка»

 

Завдання логічного змісту

  1. Продовж ряд:

2, 4, 6, 8, 10…

  1. У зайців, які гралися на галявині було на всіх 20 вух. Скільки зайців було?
  2. Скільки потрібно коліс, щоб скласти 6 велосипедів?(12)(А скільки коліс в одного велосипеда?)
  3. Скільки чобіт має купити Катя, щоб 2 кішки не намочили ноги?

 

Кінцева пристань «Геометрична»

 

  • Наша цікава подорож наближається до кінця. Давайте розглянемо, у якому будиночку живе королева Математика.

 

Робота з геометричним матеріалом

 

  • З яких фігур складається будинок?
  • Скільки в ньому трикутників, квадратів, прямокутників, кругів?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Підсумок уроку

 

  •  Чи виконали ми поставлені завдання?
  • Що вам було важко?

 

Домашнє завдання

 

С.120, №713, 714

 

 

 

 

doc
Додано
31 березня 2018
Переглядів
1017
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку