Мета створити позитивний настрій до навчання розвивати любов до математики підвищити інтерес обдарованої дитини до вивчення математики навчити учнів аналізувати, порівнювати і систематизувати інформацію стимулювати творчу фантазію показати учням взаємозв’язок між математикою та навколишнім світом ознайомити учнів з життям видатних математиків розширити кругозір учня
Номер слайду 4
Перерва цікавої математики Майстер- клас: «Розв’язування олімпіадних математичних задач» Конференція: «Пліч-о-пліч» Конкурс-захист наукових робіт Конкурс: «Поетична математика» Вікторина: «Відгадай загадку» Круглий стіл: «Видатні Жінки-математики» Круглий стіл: «Видатні іноземні математики» Круглий стіл: «Видатні українські математики» Математична вікторина Година цікавої математики: «До дня сільської жінки: Геометричні фігури у жіночій українській вишиванці» Заочні конкурси Турнір: «Особиста першість з шашок» Оформлення випуску №11 математичної газети: «Математичний світ» Виставка аплікацій: «Математика – навколо нас!» Круглий стіл «По стежках видатних давньогредських математиків» Лінійка «Математичні вірші» Виставка математичних малюнків «До дня художника України» Збори членів редакції математичної газети Оформлення фото-виставки: «Ми і математика» Оформлення стенду: «Видатні математики» Шкільний конкурс-захист наукових робіт Стаття для шкільного сайту Підбиття підсумків тижня математики Відкритий урок з геометрії в 11 класі з теми: «Аналіз контрольної роботи. Розвиток знань, умінь та навичок щодо призми» Шкільна математична олімпіада
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Досі вчитель виступав як єдиний "знавець критеріїв” оцінки діяльності учня, але чи актуальним є це зараз? Сьогодні стає питання про те, хто має бути головним "оцінювачем" досягнень учня.
Номер слайду 7
Контроль в поєднанні з самоконтролем впливає на мотивацію навчання підвищує відповідальність учнів за виконувану навчальну працю пробуджує системності в роботі формує в учнів риси дисциплінованості