Матеріал використовуємо на уроці основи християнської етики у 6 класі під час вивчення теми "Плекаймо свої таланти. Притча про таланти", який є наочним відтворенням ходу уроку.
«Що вмієте, того не забувайте, а чого не вмієте, того навчайтесь» Володимир Мономах «Поучення дітям»
Номер слайду 7
кожна людина наділена талантом. Вміти: бачити таланти в собі та оточуючих. Усвідомити: відповідальність за власні здібності, таланти. Зрозуміти: Мета уроку
Номер слайду 8
Плекаймо свої таланти. Притча про таланти (Мт.25:14-29)Тема уроку
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Срібна тетрадрахма із зображенням голови Афіни Талант – це найбільша за вартістю грошова одиниця. За неї можна було купити 25 кг срібла.1 талант (6000 драхм) = 24,47 кг золота або срібла1 драхма (вага) = 4,578 г Талант (τάλαντον)
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Завдання 1 Виконайте арифметичну дію і порівняйте, хто з цих трьох слуг найкраще використав дар Господаря 1-ий слуга 5+…= 2-ий слуга 2+…= 3-ій слуга 1+…=
Номер слайду 20
МОРАЛЬ ПРИТЧІвіднаходити і розвивати Божі дари упродовж усього життя;розвивати, не «закопувати» свої здібності;стежити, щоб здібності приносили людям тільки користь а не шкоду. Притча вчить:
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Завдання 2 Продовжіть речення, висловлюючи власну думку. Я маю такі здібності…Власні здібності я розвиваю таким чином…Знайти у собі приховані таланти допомагають мені ..
Номер слайду 23
Катерина Білокур « Хата»
Номер слайду 24
Рєпін « Українська хата»
Номер слайду 25
Айвазовський « Схід сонця»
Номер слайду 26
Номер слайду 27
Петро Куценко "Юність Дніпра"
Номер слайду 28
Скульптури Йогана Георга Пінзеля
Номер слайду 29
1. Що таке талант?а) будь-яке вміння до розваги;б) здібності людини, вміння робити щось корисне;в) дар для обраних.2. Яке значення мало слово «талант» у біблійні часи?а) грошова одиниця;б) винагорода за працю;в) танець.3. Що означає вислів «закопати талант у землю»?а) не розвивати свої здібності;б) виявляти заощадливість і далекоглядність;в) пробачати образи.4. Що зробили перші два раби із даними їм талантами?а) зберегли;б) подарували;в) примножили.5. Як назвав господар третього раба?а) «Рабе достойний»;б) «Рабе лукавий і лінивий»;в) «Рабе добрий і вірний».6. Чому не можна хизуватись своїми здібностями?а) бо інші нам позаздрять;б) бо впадемо у гріх гордині;в) бо не вміємо як слід хизуватись. Завдання 3 ТЕСТИ Виберіть правильний варіант
Номер слайду 30
Підтвердіть або спростуйте думку (так або ні). 1. Таланти даються лише обраним2. В біблійні часи талантом називалась монета. 3. Іноді людині здається, що її робота нікому не потрібна. 4. Таланти даються людині Богом, щоби їх розвивати. 5. Обдарованість і скромність несумісні. . 6. Сказав господар в кінці притчі: «В кожного, хто має, забереться останнє, а хто не має – отримає все». 7. Свій талант потрібно підтримувати наполегливою працею. 8. Гординя – невеличкий гріх. Завдання 4
Номер слайду 31
На уроці я дізнався…Найбільше мені запам’яталось…Для мене найцікавішим було…
Номер слайду 32
“ГОСПОДИ, ЗРОБИ З МЕНЕ ЛАМПУ,СПАЛЮ СЕБЕ САМУ, АЛЕ ДАМ СВІТЛО ІНШИМ”
Номер слайду 33
Номер слайду 34
Боже, дякую Тобі
Номер слайду 35
ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ! СЛАВА ІСУСУ ХРИСТУ!СЛАВА НАВІКИ БОГУ!