Презентація по темі "Дроби"

Про матеріал
Дана презентація є доповненням до підсумкового уроку на тему "Дроби" 3 клас
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики. Дроби

Номер слайду 2

1. Організація класу2 Посміхніться, любі діти,пролунав уже дзвінок,і тому ми разом з вамипочинаємо урок!Урок наш незвичайний,цікавий та повчальний. Щоб знання міцні нам мати – Треба добре працювати

Номер слайду 3

3- Для того, щоб потрапити до країни дробів, потрібно придбати квитки. Вашими квитками будуть картки математичного лото з відповідями. Подорож в країну дробів

Номер слайду 4

Математичне лото{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}427 8𝟏𝟑 𝟏𝟔 𝟏𝟕>  3𝟏𝟐9 НІ ТАК15 кг{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}427 8   39 НІ ТАК15 кг{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}𝟏𝟑27 НІ8𝟏𝟕𝟏𝟐> 15 кг 𝟏𝟔  ТАК 4  93{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}27 НІ815 кг   ТАК 4  93

Номер слайду 5

Хвилинка каліграфії

Номер слайду 6

1 ЗУПИНКАМІСТО «ЗАГАДКОВЕ»

Номер слайду 7

30.11.2022 Сьогодні c a y2 ЗУПИНКАПОЛЯНА «НЕВІДОМИХ»- На цій поляні знаходяться рівняння, які необхідно нам розв’язати, щоб ми змогли іти далі.

Номер слайду 8

3 ЗУПИНКАОЗЕРО «ВІДПОЧИНКУ»

Номер слайду 9

4 ЗУПИНКАГОРИ «МОЗГОДРОМ»- Давайте разом із вами побудуємо за допомогою цеглинок LEGO вежу, завдяки якій ми підкоримо вершину гори «Мозгодром»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

5 ЗУПИНКАЛІС «КАЗКОВИЙ»Ведмедик Пух за місяць з’їв 4 горнятка меду, що становить від усіх горнят з медом, що у нього були. Скільки горнят з медом залишилося у ведмедика Пуха? 𝟏𝟔 

Номер слайду 17

Створення піци за власним задумом

Номер слайду 18

Підсумок уроку. В кожній справі є доробок…В народі зветься він жнива. А в нас сьогодні в підсумку по теміЦе бал високий і знання!

Номер слайду 19

Дякую за увагу!До нових зустрічей!

pptx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
5 січня 2023
Переглядів
216
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку