Презентація по темі:"Сегментація ринку."

Про матеріал
Презентація:"Вивчення поведінки покупців."по темі "Сегментація ринку" для здобувачів освіти по професіі "Агент з постачання".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: “Вивчення поведінки покупців”

Номер слайду 2

Маркетингова діяльність у сфері вивчення поведінки покупців має ґрунтуватися на таких принципах:незалежність покупця;мотивація і поведінка покупців - об'єкт системного дослідження;поведінка покупців піддається впливу;купівельна поведінка соціально законна.

Номер слайду 3

У широкому значенні поведінку покупців можна визначити як дії, пов'язані з отриманням, споживанням і розпорядженням товарами і послугами, а також як процеси прийняття рішень, що передують цим діям і слідують за ними.

Номер слайду 4

На поведінку покупців впливає як система макрочинників, чинників індивідуальних відмінностей, так і психологічний процес, що характеризує реакції покупця.

Номер слайду 5

Товари і послуги, які пропонує продавець, покупець приймає або відкидає згідно з відповідністю їх потребам і попиту. Тому підприємству необхідно систематично досліджувати поведінку покупців.

Номер слайду 6

Етап визначення завдань - ґрунтується на аналізі:внутрішнього середовища;вторинних джерел інформації;зовнішнього середовища. Процес вивчення поведінки покупців на ринку має кілька етапів:

Номер слайду 7

Етап складання плану дослідження, що охоплює:визначення складу вибірки;вибір методу комунікації (методу збирання даних);розробку анкети для збирання даних.

Номер слайду 8

Етап збирання даних охоплює:позакабінетну роботу;редагування і кодування;табулювання.

Номер слайду 9

Етап аналізу та інтерпретації:статистичний аналіз;висновки;рекомендації.

Номер слайду 10

Дослідження поведінки покупців проводять за допомогою моделювання цих процесів. Для моделювання поведінки покупців потрібно виділити їх типи. Є два типи покупців: кінцеві покупці (фізичні особи); підприємства-покупці. Моделювання поведінки покупців

pptx
Додав(-ла)
Кривко Нина
До підручника
Економіка (профільний рівень) 11 клас (Крупська Л. П., Тимченко І.Є., Чорна Т. І.)
Додано
14 травня 2021
Переглядів
1135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку