Маркетингова діяльність у сфері вивчення поведінки покупців має ґрунтуватися на таких принципах:незалежність покупця;мотивація і поведінка покупців - об'єкт системного дослідження;поведінка покупців піддається впливу;купівельна поведінка соціально законна.
Номер слайду 3
У широкому значенні поведінку покупців можна визначити як дії, пов'язані з отриманням, споживанням і розпорядженням товарами і послугами, а також як процеси прийняття рішень, що передують цим діям і слідують за ними.
Номер слайду 4
На поведінку покупців впливає як система макрочинників, чинників індивідуальних відмінностей, так і психологічний процес, що характеризує реакції покупця.
Номер слайду 5
Товари і послуги, які пропонує продавець, покупець приймає або відкидає згідно з відповідністю їх потребам і попиту. Тому підприємству необхідно систематично досліджувати поведінку покупців.
Номер слайду 6
Етап визначення завдань - ґрунтується на аналізі:внутрішнього середовища;вторинних джерел інформації;зовнішнього середовища. Процес вивчення поведінки покупців на ринку має кілька етапів:
Номер слайду 7
Етап складання плану дослідження, що охоплює:визначення складу вибірки;вибір методу комунікації (методу збирання даних);розробку анкети для збирання даних.
Номер слайду 8
Етап збирання даних охоплює:позакабінетну роботу;редагування і кодування;табулювання.
Номер слайду 9
Етап аналізу та інтерпретації:статистичний аналіз;висновки;рекомендації.
Номер слайду 10
Дослідження поведінки покупців проводять за допомогою моделювання цих процесів. Для моделювання поведінки покупців потрібно виділити їх типи. Є два типи покупців: кінцеві покупці (фізичні особи); підприємства-покупці. Моделювання поведінки покупців