В презентації дібрано матеріали для проведення уроку на тему "Побудова речень". Можна використовувати для роботи в класі та для дистанційного навчання.
Побудова речень, складання схем простих речень. Підготувала, Дяченко Оксана Павлівнаучитель початкових класів. Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області
Номер слайду 2
Завдання уроку. Навчитися складати речення за схемами. Формувати вміння правильно ставити розділові знаки в кінці речень. Розширювати кругозір. Виховувати бережне ставлення до природи.
Номер слайду 3
Організація класу Нумо, діти, підведіться. Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок,Починаємо урок!А цікаво вам дізнатись,Що сьогодні може статись?Ну, то всядьтеся зручніше,Попрацюємо скоріше.
Номер слайду 4
Девіз уроку. Подивіться уважно на таблицю, вставте у записаних словах букви, що позначають голосні звуки, і дізнаєтесь, які слова та поняття, що вони позначають, нам будуть потрібні під час уроку. Вз……м…д…п…м…г… Вз……м…р…з…м…нн… П…в…г…
Номер слайду 5
Мозковий штурм. Гра «Так - ні»Відповідайте лише «так» або «ні».1. Зв’язані за змістом речення утворюють текст.2. У тексті речення розміщені у будь-якому порядку. 3. До тексту можна дібрати заголовок.4. Речення складаються із слів. 5. Речення виражає закінчену думку.6. Слова в реченні не зв’язані між собою. 7. Слова в реченні пишуться окремо.8. Перше слово у реченні завжди пишеться з великої букви. 9. В кінці речення завжди ставиться розділовий знак. 10. За інтонацією речення бувають окличні і неокличні.
Номер слайду 6
Гра « Що? Де? Коли?»
Номер слайду 7
Завдання від Білочки. Продовжте прислів’я. Добре того вчити, …Казки маленькі, … Як посолиш, …
Номер слайду 8
Завдання від Лисички. Утворіть речення.відмір, Сім, відріж, раз, а, раз, один.не, Семеро, ждуть, одного.
Номер слайду 9
Завдання від Зайця Складіть схеми речень. Весною ми пішли до лісу. У школі є куточок живої природи. Зичу вам міцного здоров’я.
Номер слайду 10
Завдання від Журавля На болоті …. Цілий день збирав щавель. Назбирав собі на борщ,Та якраз вперіщив …. Накресліть схему першого речення
Номер слайду 11
Фізхвилинка rrrrrrrrrrrrrrr
Номер слайду 12
Завдання від Сови. Відповіді на ці запитання можна знайти у виділених словах. Що їв касир під час обідньої перерви?Що побачив Карлсон, який спав на даху?Хто налякав королеву в лісі?Що зламав цап об поріг?
Номер слайду 13
Завдання від Їжачка Яка схема підходить до речення?У лісі шумить міцним гіллям дуб. 1)2)3)
Номер слайду 14
Завдання від Ведмедя. Складіть речення за запитаннями. Хто? як? що роблять? де? Як? хто? що роблять? коли?Яке? що? що робить? як? на що?
Номер слайду 15
Бліц - турнір. Складіть речення за такими схемами .. . .. . .. . .. .
Номер слайду 16
Хвилина рефлексії Чи здійснились ваші очікування? Що запам’яталось на уроці?
Номер слайду 17
Бажаю в майбутньому лише перемог!
Номер слайду 18
Список використаних джерел. Література- Будна Н. О., Головко З. Л. Творчі завдання з української мови. 2,3 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002.- Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Діяльність. Зворотний зв’язок. Ідеальність: посібник для вчителя / А. О. Гін. – 13-е видання. – Х.: Вид. група “Основа”, 2015. – 112 с- Інтерактивні технології навчання у поч. класах / Авт. – упор. І.І. Дівакова – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 180 с.- Сапун Г. М. Збірник диктантів і завдань для тематичного опитування з української мови у початкових класах. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. – 176 с.Інтернет-ресурси:http://teacher.at.ua/www.google.com.uahttp://dovidka.biz.ua/