Матеріал дібрано таким чином, щоб вчити визначати головні слова у реченні, будувати речення за графічними схемами; розвивати зв'язне мовлення; виховувати любов до рідного краю.
Побудова речень за графічними схемами. Підготувала Дяченко Оксана Павлівна,учитель початкових класів. Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області
Номер слайду 2
Завдання уроку Вчитися складати речення за схемами. Вправлятися у вмінні правильно ставити розділові знаки в кінці речень. Розвивати зв’язне мовлення . Виховувати бережливе ставлення до природи.
Номер слайду 3
Організація класу. Вранці біля хати. Малесенькі сліди —Зайчатко вухате. Приходило сюди. Стояло біля хати,Ступило на поріг –Хотіло нам сказати,Що випав перший сніг.
Номер слайду 4
Подорож до царства зими. Сьогодні вирушаємо в гості до зими. Щоб потрапити в її царство, нам необхідно виконати завдання. Помічники – сніжинки перевірятимуть нас. Зима — це наша мати,А хмара — наша хата. Усі ми сестри рівні,Сніжиночки - царівни.
Номер слайду 5
Гра «Замочок»Прочитайте речення. Поставте розділові знаки. Настала сніжна зима. Як красиво на подвір’їХто вкрив усе навколо білим інеєм Бережіть природу
Номер слайду 6
1 сніжинка Заповніть пропуски у схемі до речення. Холодна зима зачарувала природу. що?який? куди?зачарувала
Номер слайду 7
2 сніжинка Складіть і запишіть речення за поданими схемами. Хто? що робить? що? Що робить? яке? хто? Де? як? що роблять? що?
Номер слайду 8
3 сніжинка Гра «Хто краще?» Побудуйте словосполучення за допомогою питань.1 варіант 2 варіантслухала (що?) … думала (про кого?)… вслухалась (у що?) … обдумувала (що?) …заслухалась (чим?) … задумувалась (над чим?) …
Номер слайду 9
Фізхвилинка
Номер слайду 10
4 сніжинка Групова робота «Друзі сніжинки»Складіть схеми до речень.1 група – Сніговичок2 група – Бурулька3 група – Умка 4 група – Зайчик
Номер слайду 11
5 сніжинка Гра «Хто швидше?» Поширте речення за питаннями. Зимовий (що?) схожий на (яку?) країну. Пухнастий (який?) килим вистеляє (що?). Дерева в зимовому лісі (що зробили?) (яке?) вбрання. Все навколо прикрашене (яким?) снігом.
Номер слайду 12
6 сніжинка Парна робота Яка зі схем відповідає даному реченню?Морозна зима зачаровує природу. хто? що робить? яка? на чому? що? що робить? яка? що?
Номер слайду 13
Зустріч із зимою. Гра «Так – ні»Зіграти хочеться меніІз вами, друзі, в «Так» чи «Ні». Я вам питання задаю. Готуйте відповідь свою. Учні за допомогою сигнальних карток показують відповіді: зелений – «так», червоний – «ні»
Номер слайду 14
Побажання Ось і пролунав дзвінок – Закінчився наш урок. За роботу по заслузі Щиро дякую вам, друзі.
Номер слайду 15
Гра «Незакінчені речення» - Сьогодні на уроці ми вивчали тему…- Найбільш цікавим на уроці було…- Мав складнощі у…
Номер слайду 16
Дякую за увагу!
Номер слайду 17
Список використаних джерел. Література- Будна Н. О., Головко З. Л. Творчі завдання з української мови. 2,3 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002.- Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Діяльність. Зворотний зв’язок. Ідеальність: посібник для вчителя / А. О. Гін. – 13-е видання. – Х.: Вид. група “Основа”, 2015. – 112 сІнтерактивні технології навчання у поч. класах / Авт. – упор. І.І. Дівакова – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 180 с.- Сапун Г. М. Збірник диктантів і завдань для тематичного опитування з української мови у початкових класах. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. – 176 с.Інтернет – ресурси http://deti.e-papa.com.uaposibnyk.comhttp://zalik.org.ua/http://subject.com.ua/http://osvita.ua/http://fiz-cultura.ucoz.ua/http://rozumaka.com/