Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10, м. Суми, Сумської областіВихователь групи продовженого дня. Вербицька Неля Вікторівна
Номер слайду 2
Педагогічне кредо:«Відкрити в кожній дитині душу творця,дати їй змогу пробудитися та розквітнути»
Номер слайду 3
Методична проблема«Використання здоров’я зберігаю-чих технологій в роботі з учнями на ГПД»
Номер слайду 4
Тема презентації“Подорож до кольорового годинника”
Номер слайду 5
Мета: діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.
Номер слайду 6
Завдання кольоротерапії: розширювати знання дітей про колір, кольоротерапію та її вплив на життя, вміння коригувати свій стан за допомогою кольору; сприяти розумінню того, що кожний колір має свої лікувальні властивості та характеризується відповідним настроєм; розвивати зорове сприйняття кольору, творчу уяву, фантазію під час гри з кольорами; виховувати інтерес до занять із кольоротерапії; розвивати вміння дітей спостерігати за природою, навколишнім світом; сприяти профілактиці стомлення і підвищенню розумової працездатності школярів.
Номер слайду 7
заняття: «На гостини до кольорів», «Вітамінки- веселинки», «Художники»; бесіди: «Таємниці барв», «Кольори пір року»; вправи на релаксацію: Форми роботи з дітьми: «Зелений ліс», «Зоряне дихання»; ігри-асоціації: «Що довкола синє (червоне, зелене, біле, жовте…)», «Кольори настрою», «Я Веселка кольорова»; дидактичні ігри: «Кольоровий тиждень», «Кольорове доміно», «Кольорові килимки»; художня література: «Кольорові вірші», «Кольорові казки»; розваги: «Кольорова весна (осінь)»; спостереження у довкіллі; досліди з кольорами; зображувальна діяльність.
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
у школярів значно збагатився сенсорний та емоційний досвід, підвищився рівень комунікабельності; діти набули навичок самоконтролю, намагаються керувати своїми почуттями; спостерігається розвиток творчого потенціалу дітей; істотно розширилися уявлення учнів про навколишній світ; знизився рівень втоми та негативних емоційних станів вихованців. Результативність роботи: