Презентація "Подорож до кольорового годинника"

Про матеріал
Мета.діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Комунальна установа Сумська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №10, м. Суми, Сумської областіВихователь групи продовженого дня. Вербицька Неля Вікторівна

Номер слайду 2

Педагогічне кредо:«Відкрити в кожній дитині душу творця,дати їй змогу пробудитися та розквітнути»

Номер слайду 3

Методична проблема«Використання здоров’я зберігаю-чих технологій в роботі з учнями на ГПД»

Номер слайду 4

Тема презентації“Подорож до кольорового годинника”

Номер слайду 5

Мета: діагностування емоційного стану дитини, розширення індивідуальної емоційної сфери; розслаблення, зняття стресів, підняття настрою та тонусу.

Номер слайду 6

Завдання кольоротерапії: розширювати знання дітей про колір, кольоротерапію та її вплив на життя, вміння коригувати свій стан за допомогою кольору;  сприяти розумінню того, що кожний колір має свої лікувальні властивості та характеризується відповідним настроєм; розвивати зорове сприйняття кольору, творчу уяву, фантазію під час гри з кольорами; виховувати інтерес до занять із кольоротерапії; розвивати вміння дітей спостерігати за природою, навколишнім світом; сприяти профілактиці стомлення і підвищенню розумової працездатності школярів.

Номер слайду 7

 заняття: «На гостини до кольорів», «Вітамінки- веселинки», «Художники»; бесіди: «Таємниці барв», «Кольори пір року»; вправи на релаксацію: Форми роботи з дітьми: «Зелений ліс», «Зоряне дихання»; ігри-асоціації: «Що довкола синє (червоне, зелене, біле, жовте…)», «Кольори настрою», «Я Веселка кольорова»; дидактичні ігри: «Кольоровий тиждень», «Кольорове доміно», «Кольорові килимки»; художня література: «Кольорові вірші», «Кольорові казки»; розваги: «Кольорова весна (осінь)»;  спостереження у довкіллі;  досліди з кольорами;  зображувальна діяльність.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

 у школярів значно збагатився сенсорний та емоційний досвід, підвищився рівень комунікабельності; діти набули навичок самоконтролю, намагаються керувати своїми почуттями; спостерігається розвиток творчого потенціалу дітей; істотно розширилися уявлення учнів про навколишній світ; знизився рівень втоми та негативних емоційних станів вихованців. Результативність роботи:

Номер слайду 16

Дякую за увагу!

pptx
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
1509
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку