Про матеріал
Мета:
сприяти подальшому розвитку пізнавальних здібностей учнів; підвищувати інтерес до математики та історії її розвитку; розвивати інтелектуальний рівень; дати можливість кожному учневі виявити активність, показати рівень своєї підготовки й ерудиції; сприяти розвитку навичок міжособистісного спілкування.
Обладнання:
мультимедійна презентація, ноутбук, барабан із стрілкою. Що обертається на якому є числа – кількість очок; літера «П» - приз; «Б» - банкрут; знак «+» - подвоєння очок. Дві скриньки. Призи.
Методичні рекомендації:
1. Ведучому зібрати інформацію про учасників гри: клас, хобі.
2. На початку гри повідомити гравцям, що за три послідовно відгадані букви вони отримують можливість вибрати одну з двох скриньок: в одній находяться приз, інша – порожня