Презентація "Поняття площі многокутника. Площа прямокутника"

Про матеріал
Презентація до уроку геометрії для 8 класу на тему "Поняття площі многокутника. Площа прямокутника"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. Підготувала вчитель математики Благовіщенського академічного ліцею «Лідер»Вербецька Інна Леонідівна8 клас

Номер слайду 2

Вимірювання площ — одна із найбільш ранніх задач, поставлених життям. Практична необхідність вивчення площ фігур: Для розрахунку кількості фарби, шпалер, кахля, клею – площі поверхні стін, підлоги. Для розрахунку кількості асфальту – площі поверхні доріг. Наведіть свої приклади використання площ в побуті і на виробництві.

Номер слайду 3

Установити точно, коли вперше людині знадобилося визначати площу і якої саме фігури, неможливо. У Давньому Єгипті, Вавилоні та Індії люди незалежно одне від одного знаходили способи визначення площ.

Номер слайду 4

Ще 4000 років тому в Єгипті вміли визначати площу. Вузька смужка землі між Нилом і пустелею була родючою. З кожної її одиниці люди платили податок. Але щорічно ця смужка затоплялася Нилом. Після спаду води треба було відновлювати межі.

Номер слайду 5

Брамагу́пта Евклід. Архімед. Архімед першим знайшов формулу для обчислення площі трикутника яку згодом було названо формулою Герона. Правильно знаходив Архімед також площі круга, площі поверхонь і об'єми циліндра, конуса і кулі.

Номер слайду 6

У Стародавньому Єгипті використовувались точні правила обчислення площі прямокутників, прямокутних трикутників і трапецій, площа довільного чотирикутника.  Основним прийомом обчислення площі при цьому була побудова квадрата, площа якого дорівнює площі заданої багатокутної фігурі, зокрема у книзі I «Начал»Евкліда, що присвячена планіметрії прямолінійних фігур. 

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Площа многокутника – це частина площини, яку займає многокутник. Внутрішня область. Многокутник розбиває площину на дві області – внутрішню і зовнішню.

Номер слайду 9

Властивості площ: S1 = S2 S1 S2 S3 S = S1 + S2 + S3

Номер слайду 10

Виміряти площу многокутника – означає порівняти його площу з площею одиничного квадрата. У результаті отримують числове значення площі поданого многокутника, яке показує, у скільки разів площа поданого многокутника відрізняється від площі одиничного квадрата.

Номер слайду 11

Метричні одиниці 1 км² = 1 000 000 м²;1 га = 10 000 м²;1а = 100 м²;1 см² = 0,0001 м²;1 мм² = 0,000 001 м². Британські/американські одиниці1 in² = 0,000645 м²; (дюйм)1 ft² = 144 in² = 0,09 м² (фут);1 yr² = 9 ft² = 0,84 м²; (ярд)1 миля кв. = 2589987,83 м² = 2,59 км². Стародавні одиниціМорг (Середньовічна Європа), найчастіше 1 морг = 0,57 га = 5700 м² (прусський морг — 0,2553 га)Дунам (Османська імперія), 1 дунам = 919,3 м²Арура (Стародавній Єгипет), 1 арура = 2735,29 м²Плефр (Візантія), 1 плефр = 1261,9 м²Унція (Римська імперія), 1 унція = 209,91 м²Югер (Римська імперія)), 1 югер = 12 унцій = 2519 м²Центурія (Римська імперія), 1 центурія = 200 югерів = 503800 м². Одиниці вимірювання площ

Номер слайду 12

Многокутники, які мають рівні площі, називають рівновеликими.

Номер слайду 13

У квадратних сантиметрах, наприклад, вимірюють площу зошита, поверхні стола

Номер слайду 14

У квадратних метрах можна виміряти площу кімнати

Номер слайду 15

Площі невеликих ділянок землі вимірюють в арах (сотках), а великих — у гектарах.

Номер слайду 16

Наприклад, площа України становить шістсот три тисячі шістсот двадцять вісім квадратних кілометрів (площа України — 603 628 км2)

Номер слайду 17

Площа прямокутникаавдовжинаширина. Площа прямокутника дорівнює добутку його сусідніх сторін: S= a ·b, де a і b – сторони прямокутника. S= a ·b. Площа прямокутника дорівнює добутку його довжини і ширини.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Дано: ABCD – прямокутник AB: BC=3:4𝑆АВС𝐷=108 см2 Знайти: 𝐴𝐵, 𝐶𝐷 Розв’язання: ABCDНехай k – коефіцієнт пропорціності, тоді AB=3k, BC=4k. Оскільки 𝑆АВС𝐷 = AB·BC, то 𝑆АВС𝐷 = 3k · 4k = 12𝑘2 108 см2 = 12𝑘2 𝑘2 = 108 :12 𝑘2 = 9 k=3 AB=3·3=9 (см), BC=4·3=12 (см). Відповідь: 9 см, 12 см. 

Номер слайду 22

2. Знайди сторони прямокутника, якщо вони відносяться як 2:3, а площа прямокутника дорівнює 54 кв.см.3. Визнач, скільки рулонів шпалер потрібно прибати, щоб обклеїти ними твою кімнату. Довжина рулону 10 м, а ширина: а) 0,5м; б) 1 м. Домашнє завдання:

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Перепелиця Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
24 червня 2022
Переглядів
3127
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку