Презентація "Поняття про речення"

Про матеріал
В презентації дібрано матеріали для проведення уроку на тему "Речення". Можна використовувати для роботи в класі та для дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала Дяченко Оксана Павлівна,учитель початкових класів. Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області Поняття про речення

Номер слайду 2

Завдання уроку1. Вивчити, що таке речення.2. Навчитися відрізняти речення від групи слів. 3. Виховувати бережливе ставлення до природи.rrrrr

Номер слайду 3

Організаційний момент. Всі за парти ми сідаєм,До роботи приступаєм. Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати.

Номер слайду 4

Девіз уроку УважніРозумніОрганізованіКмітливі

Номер слайду 5

Естафета «Встав пропущену букву»вер…сень ол…ньв…разно ведмі…ьч…тан…я завдан…я. Батьків…инаг…ройдят…лч…рговийвул…цяд…ктанткил…мт…атрч…рвонийкал…ндарн…діляза…цьшоф…рм…тро

Номер слайду 6

Гра « Впіймай речення»Поясніть, які рядки можна назвати реченням. Ліс Ліс чекаєЛіс чекає приходу Ліс чекає приходу зими Доведіть свою думку!

Номер слайду 7

Мозковий штурм З чого складається речення?Як пишеться перше слово в реченні?Як пишуться слова в реченні?Що стоїть в кінці речення?Що виражає речення?

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Гра « Розсипанка» Зі слів кожного рядка зберіть речення. росте, На, узліссі, калина, червона.щебетали, У, пташки, лісі, веселі.летять, Білі, над, гуси, лугами.

Номер слайду 10

Робота з таблицею В. Едігея. Утворити слова, вилучивши зайве, скласти з ним речення. КОНЬУ ОСМ УКАЩ ЛОТОКОМ

Номер слайду 11

Фізхвилинка

Номер слайду 12

Вправа «Роз’єднай слова»Роз’єднайте слова так, щоб вийшли речення.тихорозцвітаютьжоржиниусадупрощаютьсязрідноюземлеюжуравлі

Номер слайду 13

Робота в групах. Допоможи їжачкам та ведмедикам заховатися в барліг. А для цього в групі з предметних малюнків зі словами треба скласти зв’язані речення.

Номер слайду 14

1 групаІ речення: є, котик, Мурчик, У, гарненький, мене.

Номер слайду 15

2 групаІІ речення : котика, пухнастий, У, дуже, хвостик

Номер слайду 16

3 група ІІІ речення : любить, клубочком, гратися, він

Номер слайду 17

Юні редактори. Установіть межі речень. Скільки речень у вашому тексті?У сильний мороз сніг під ногами рипить чи знаєш ти чому річ у тім, що рипіння снігу – це шум від тріску його дрібненьких кришталиків і чим лютіший мороз, тим твердіші кришталики тому й гучніше рипить сніг.

Номер слайду 18

Гра «Мікрофон»Скажіть, що ми навчилися на уроці?Речення складається…Речення виражає…Перше слово …Слова в реченні пишуться…В кінці речення…

Номер слайду 19

Рефлексія. Збіг наш урок, як коротка мить. Ще попереду у нас багато кроків..І цікавих і важких уроків. Найскладніше ж завдання – життя. Тож старайтесь вправно все вивчати!Пам’ятайте: учня скарб- знання.

Номер слайду 20

Список використаних джерел. Література: Будна Н. О., Головко З. Л. Творчі завдання з української мови. 2,3 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002. Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Діяльність. Зворотний зв’язок. Ідеальність: посібник для вчителя / А. О. Гін. – 13-е видання. – Х.: Вид. група “Основа”, 2015. – 112 с Інтерактивні технології навчання у поч. класах / Авт. – упор. І.І. Дівакова – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 180 с. Сапун Г. М. Збірник диктантів і завдань для тематичного опитування з української мови у початкових класах. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. – 176 с.Інтернет-ресурси:www.google.com.uabooks.google.com.uaridne-slovo.com.uaosvita.ua

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гусак Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Руденко Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 листопада 2021
Переглядів
8325
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку