Підготувала Дяченко Оксана Павлівна,учитель початкових класів. Черкаської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №30 Черкаської міської ради Черкаської області Поняття про речення
Номер слайду 2
Завдання уроку1. Вивчити, що таке речення.2. Навчитися відрізняти речення від групи слів. 3. Виховувати бережливе ставлення до природи.rrrrr
Номер слайду 3
Організаційний момент. Всі за парти ми сідаєм,До роботи приступаєм. Щоб помилок уникати,Треба пильність розвивати.
Гра « Впіймай речення»Поясніть, які рядки можна назвати реченням. Ліс Ліс чекаєЛіс чекає приходу Ліс чекає приходу зими Доведіть свою думку!
Номер слайду 7
Мозковий штурм З чого складається речення?Як пишеться перше слово в реченні?Як пишуться слова в реченні?Що стоїть в кінці речення?Що виражає речення?
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Гра « Розсипанка» Зі слів кожного рядка зберіть речення. росте, На, узліссі, калина, червона.щебетали, У, пташки, лісі, веселі.летять, Білі, над, гуси, лугами.
Номер слайду 10
Робота з таблицею В. Едігея. Утворити слова, вилучивши зайве, скласти з ним речення. КОНЬУ ОСМ УКАЩ ЛОТОКОМ
Номер слайду 11
Фізхвилинка
Номер слайду 12
Вправа «Роз’єднай слова»Роз’єднайте слова так, щоб вийшли речення.тихорозцвітаютьжоржиниусадупрощаютьсязрідноюземлеюжуравлі
Номер слайду 13
Робота в групах. Допоможи їжачкам та ведмедикам заховатися в барліг. А для цього в групі з предметних малюнків зі словами треба скласти зв’язані речення.
3 група ІІІ речення : любить, клубочком, гратися, він
Номер слайду 17
Юні редактори. Установіть межі речень. Скільки речень у вашому тексті?У сильний мороз сніг під ногами рипить чи знаєш ти чому річ у тім, що рипіння снігу – це шум від тріску його дрібненьких кришталиків і чим лютіший мороз, тим твердіші кришталики тому й гучніше рипить сніг.
Номер слайду 18
Гра «Мікрофон»Скажіть, що ми навчилися на уроці?Речення складається…Речення виражає…Перше слово …Слова в реченні пишуться…В кінці речення…
Номер слайду 19
Рефлексія. Збіг наш урок, як коротка мить. Ще попереду у нас багато кроків..І цікавих і важких уроків. Найскладніше ж завдання – життя. Тож старайтесь вправно все вивчати!Пам’ятайте: учня скарб- знання.
Номер слайду 20
Список використаних джерел. Література: Будна Н. О., Головко З. Л. Творчі завдання з української мови. 2,3 клас. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2002. Гін А. О. Прийоми педагогічної техніки: Свобода вибору. Діяльність. Зворотний зв’язок. Ідеальність: посібник для вчителя / А. О. Гін. – 13-е видання. – Х.: Вид. група “Основа”, 2015. – 112 с Інтерактивні технології навчання у поч. класах / Авт. – упор. І.І. Дівакова – Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 180 с. Сапун Г. М. Збірник диктантів і завдань для тематичного опитування з української мови у початкових класах. – Тернопіль: Підручники і посібники, 2005. – 176 с.Інтернет-ресурси:www.google.com.uabooks.google.com.uaridne-slovo.com.uaosvita.ua