Мета заняття:
Мета заняття: методична: вдосконалення методики проведення заняття з використанням інтерактивних технологій навчання ; дидактична: розширити уявлення студентів про відсотки, сформувати у них чітке уявлення про основні типи задач на відсотки, навчати типовим методам розв’язування таких задач. виховна: виховувати працьовитість, активність, інтерес до математики.
Перші друковані відсоткові таблиці видав у 1584 році Симон Стевін (той самий, який увів десяткові дроби). У 1585 році він видав підручник «Арифметика», в який включив ці таблиці. Формулою для обчислення відсотків І=kpt/100 (І – інтерес, тобто відсоткові гроші, k – капітал, p – процентна такса, t – час) користуються з 1732 р., а з 1821 р. вона з’являється у шкільних підручниках.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Г. П. Бевз Математика: 10: підруч. для загальноосвіт. навч. закл.: рівень стандарту / Г. П. Бевз, В. Г. Бевз. – К.: Генеза, 2010. – 250 с. Мерзляк А. Г. Математика: підруч. для 5 кл. загальноосвіт. навч. закладів / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, Ю. М. Рабінович, М. С. Якір. – Х.: Гімназія, 2013. – 352 с. :іл.. Мерзляк А. Г. Алгебра і початки аналізу. 10 кл.: збірник задач і контрольних робіт / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, Ю. М. Рабінович, М. С. Якір. – Х.: Гімназія, 2010. – 144 с. :іл.. Роганін О.М. Плани - конспекти уроків.