Презентація "Порівняння раціональних чисел" 6 клас

Про матеріал
Презентація до уроку математики в 6 класі "Порівняння раціональних чисел"-----
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Порівнянняраціональних чисел. Балманжі М. К.r

Номер слайду 2

ПРАКТИЧНА РОБОТАНакресліть координатну пряму, одиничний відрізок можна взяти рівним 1 см (дві клітинки). Позначте на ній точки А(6), В(-4) і С(-2,5). Доповніть речення: Правіше від усіх розміщена точка …, тому число … є найбільшим; Лівіше від усіх розміщена точка …, тому число … є найменшим. Проаналізуйте результати виконаного завдання і порівняйте числа 6 і -4, -4 і -2,5, 6 і -2,5. Сформулюйте висновок про те, як на координатній прямій розміщуються числа, які порівнюють. 66-4-4><>Балманжі М. К.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

ВИСНОВОК: Із двох раціональних чисел більшим є те число, для якого відповідна точка на координатній прямій розміщується правіше. Балманжі М. К.

Номер слайду 4

Порівняння раціональних чисел1. Порівняйте числа: 5 і -7 0 і -4 3,5 і 5 -7 і -2 -5,5 і 3,5 0 і 2 5 і 2 -4 і -5,5><<<<>>>2. Порівняйте модулі чисел: ǀ3,5ǀ і ǀ5ǀ ǀ-7ǀ і ǀ-2ǀ ǀ5ǀ і ǀ2ǀ ǀ-4ǀ і ǀ-5,5ǀ<><>Балманжі М. К.

Номер слайду 5

Порівняння раціональних чисел1Із двох чисел на координатній прямій більше зображується праворуч, а менше – ліворуч. 2 Від'ємне число завжди менше від додатного числа.3 Число 0 менше від додатного числа, але більше за від'ємне число.4Із двох додатних чисел більшим є те число, модуль якого більший.5Із двох від'ємних чисел більшим є те число, модуль якого менший. Узагальнюючи спостереження, робимо висновки: Балманжі М. К.

Номер слайду 6

Варіант ІВаріант ІІПорівняння раціональних чисел. Самостійна робота1. Порівняйте числа: 45 і - 46; 0 і 35,6; - 8,4 і - 8,9; - 0,2 і - 0,99; -57 і 0; - 2,6 і - 2,52. Розташуйте в порядку спадання числа: -1,1; -7; 3,4; 0,7; -5,9; 0; -22; 6,5. 3. Між якими сусідніми цілими числами лежить число -0,27?1. Порівняйте числа: - 45 і 46; 0 і - 35; - 4,8 і - 4,4; - 0,88 і - 0,9; 57,6 і 0; - 5,3 і - 5,22. Розташуйте в порядку спадання числа: -6; 3,7; -0,7; 8; -8; 0; 10; -10,8. 3. Між якими сусідніми цілими числами лежить число -1,72?Балманжі М. К.

Номер слайду 7

- Сьогодні я дізнався…- Було цікаво…- Було складно…- Я зрозумів, що…- Тепер я зможу…- Я навчився…- У мене вийшло …- Я зміг…Закінчіть речення: Підсумок уроку. Балманжі М. К.

Номер слайду 8

Домашнє завдання1) Питання до §25 (стор. 189), № 1086, № 1088, № 1091.2) На повторення - № 1113. Дякую за увагу! До побачення!Балманжі М. К.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Вигоднер Діана Ісаківна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дінжос Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Хрякова Маргарита Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Катрін Альона Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
11 серпня 2019
Переглядів
24882
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку