Портфоліо вчителя математики містить опис досвіду та шляхи реалізації проблемного питання "Використання інноваційних технологій на уроках математики".Стаж роботи вчителя 16 років.Категорія "вища".
Автобіографічні дані01.09.2000 р. вступила до УЖНУ наматематичний факультет01.09.2006 р. початок трудової діяльності: призначена на посаду вчителя математики Широківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Номер слайду 3
Предмет: математика. Стаж роботи: 16 років. Категорія: Спеціаліст «І категорії»Курси підвищення кваліфікації:грудень 2018 рік
Номер слайду 4
Життєве кредо. Від своїх принципівможна відмовитися лише тоді, коли є загроза життю близьких тобі людей. В інших випадках ні – адже це зрада самому собі.
Номер слайду 5
Моє педагогічне кредо: "Розвивати творчий потенціал кожної дитини, а не відібраних, адже кожна дитина талановита від народження"ppt_x
Номер слайду 6
Програма та література,за якими працюю:«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5–11 класи», затверджено Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України№1/11.3580 від 22.08.2001)Бевз Г. П. Алгебра.7-9 клас.-К.: Освіта,1998. Математика в школі.-2006.-№2. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок.Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник.-К.: А. С. К.,2005. Бевз Г. П. Методи навчання математики.-Х.: Вид.гр. «Основа»,2003.-(Б-ка журн. « Математика в школах України»;Вип.4).___Забарна А. П. Основи алгоритмізації та програмування. Інтерактивні технології навчання на уроках. - Тернопіль: Мандрівець, 2007. - 96 с.
Номер слайду 7
«Використання інноваційних технологій на уроках математики»Науково - методична тема над якою працюю:
Номер слайду 8
Актуальність обраної теми. Актуальність теми пов’язана із сучасними тенденціями в педагогіці. В наш час як теоретична так і практична педагогіка характеризується переосмисленням й зміною багатьох поглядів і підходів, відмовою від деяких застарілих традицій і стереотипів. Сьогодення потребує від педагога – практика високого професіоналізму, володіння сучасними технологіями навчання та виховання, бажання та вміння постійно вчитися та самовдосконалюватися, творчого підходу з одного боку й деякої прагматичності з іншого та раціоналізму з іншого.
Номер слайду 9
Інтерактивні технології навчання. Комп'ютернітехнологіїІКТ Особистісно орієнтоване навчання. Проектні технологіїТехнологія проблемного навчання. Модульні технологіїІнноваційні технології на уроках математики. Технологія «Створення ситуації успіху»
Номер слайду 10
Педагогічна діяльність
Номер слайду 11
Створення конспектів та презентацій до уроків математики. Використання міжпредметних зв’язків на уроках математики. Використання інноваційних технологій навчання. Розробки дидактичного матеріалу до уроків математики. Робота з обдарованими дітьми. Розробки буклетів, газет,стендів в кабінет математики. Розробки тестів у програмі My Test. Створення публікацій на сайті «На Урок»Участь в олімпіадах та інтернет-олімпіадах. Моя педагогічна діяльність включає:
Номер слайду 12
Розробки конспектів відкритих уроків. Урок гра-подорож “Розв’язування вправ з використанням формул скороченого множення”для учнів 7 класу. Урок-казка «Дії з десятковими дробами»для учнів 5 класу
Номер слайду 13
Відкритий урок Гра «Математичний тренажер»
Номер слайду 14
Гра «Кубик-екзаменатор»Вправа «Так-Ні»Тестова робота в Рoint
Номер слайду 15
Розв'язування завдань високого рівня біля дошки. Робота в парах.
Номер слайду 16
Лепбук – нова форма організації для розвитку пізнавальної активності учнів і розвитку їхньої самостійності5 клас «Звичайні дроби»
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Інтерактивні технології навчання. Робота в парах;Ротаційні трійки;Два-чотири-всі разом;Карусель;Робота в малих групах. Варіанти організації роботи в групах:“Діалог”, “Синтез думок”, “Пошук інформації”, “Коло ідей”.Інтерактивні вправи
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Використання ІКТ на різних етапах уроку
Номер слайду 21
Методичнаробота
Номер слайду 22
Виступи на педрадах, шкільних та районних методичних об’єднаннях, районних конференціях та семінарах. Вивчення навчального матеріалу з погляду сучасних форм і методів. Участь у вебінарах та конференціях«На Урок», та «Всеосвіта» rrr
Номер слайду 23
Педагогічна рада на тему:"Розвиток учнівського самоврядування –важливий фактор удосконалення навчально-виховної роботи"
Номер слайду 24
Позакласна діяльність з математики
Номер слайду 25
Включає: Підготовка учнів до олімпіад з математики (шкільний, районний етап). Підготовка учнів до участі у конкурсах “КЕНГУРУ”,. Тиждень математики. Реєстрація та участь в інтернет-олімпіадах «На Урок»
Номер слайду 26
Тиждень математики11.03-15.03 День 1
Номер слайду 27
День 2.
Номер слайду 28
День 3
Номер слайду 29
День 4.
Номер слайду 30
День 5.
Номер слайду 31
Я класний керівник. Літопис шкільного життя 5-9 клас
Номер слайду 32
Мої професійні плани- приділяти належну увагу гуманізації навчально-виховного процесу і гуманізації змісту, сприяти розвитку інтересів і нахилів особистості; - забезпечувати на всіх ступенях навчання розвиваючий характер шкільної освіти і прикладну спрямованість, наступність у навчанні між різними ланками ступеневої системи шкільної освіти. - підвищувати свою науково-теоретичну та методичну підготовку; - вдосконалювати свою педагогічну майстерність; - надавати пріоритет методам активного навчання; - активізовувати роботу з обдарованими учнями; - вдосконалювати реалізацію на різних ступенях навчання рівневу і профільну диференціацію навчально- виховного процесу, основою якого є базовий зміст математичної освіти; - - вивчати передовий педагогічний досвід; - урізноманітнювати систему роботи;