Програма та література,за якими працюю:«Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Математика. 5–11 класи», затверджено Міністерством освіти і науки України (Лист МОН України№1/11.3580 від 22.08.2001)Бевз Г. П. Алгебра.7-9 клас.-К.: Освіта,1998. Математика в школі.-2006.-№2. Пометун О., Пироженко Л. Сучасний урок.Інтерактивні технології навчання: Науково-методичний посібник.-К.: А. С. К.,2005. Бевз Г. П. Методи навчання математики.-Х.: Вид.гр. «Основа»,2003.-(Б-ка журн. « Математика в школах України»;Вип.4).___Забарна А. П. Основи алгоритмізації та програмування. Інтерактивні технології навчання на уроках. - Тернопіль: Мандрівець, 2007. - 96 с.
Актуальність обраної теми. Актуальність теми пов’язана із сучасними тенденціями в педагогіці. В наш час як теоретична так і практична педагогіка характеризується переосмисленням й зміною багатьох поглядів і підходів, відмовою від деяких застарілих традицій і стереотипів. Сьогодення потребує від педагога – практика високого професіоналізму, володіння сучасними технологіями навчання та виховання, бажання та вміння постійно вчитися та самовдосконалюватися, творчого підходу з одного боку й деякої прагматичності з іншого та раціоналізму з іншого.
Створення конспектів та презентацій до уроків математики. Використання міжпредметних зв’язків на уроках математики. Використання інноваційних технологій навчання. Розробки дидактичного матеріалу до уроків математики. Робота з обдарованими дітьми. Розробки буклетів, газет,стендів в кабінет математики. Розробки тестів у програмі My Test. Створення публікацій на сайті «На Урок»Участь в олімпіадах та інтернет-олімпіадах. Моя педагогічна діяльність включає:
Мої професійні плани- приділяти належну увагу гуманізації навчально-виховного процесу і гуманізації змісту, сприяти розвитку інтересів і нахилів особистості; - забезпечувати на всіх ступенях навчання розвиваючий характер шкільної освіти і прикладну спрямованість, наступність у навчанні між різними ланками ступеневої системи шкільної освіти. - підвищувати свою науково-теоретичну та методичну підготовку; - вдосконалювати свою педагогічну майстерність; - надавати пріоритет методам активного навчання; - активізовувати роботу з обдарованими учнями; - вдосконалювати реалізацію на різних ступенях навчання рівневу і профільну диференціацію навчально- виховного процесу, основою якого є базовий зміст математичної освіти; - - вивчати передовий педагогічний досвід; - урізноманітнювати систему роботи;