Презентація "Портфоліо викладача" підготовлена на допомогу викладачам, які представляють свою викладацьку діяльность. Містить 10 слайдів з конкретною інформацією про здобуту освіту та діяльність викладача у навчальному закладі.
2000 – 2005 рр. – закінчила Миколаївський педагогічний університет ім. Сухомлинського і отримала диплом спеціаліста за напрямком “Іноземна філологія (англійська)” 2009-2010 рр. – закічила Херсонський педагогічний університет і отримала диплом магістра за напрямком “Іноземна філологія (англійська)”
Номер слайду 4
«Формування комунікативної компетенції студентів-медиків у контексті професійної освіти» Професійно застосовуються активні методи навчання: інтерактивні технології (мозковий штурм, мікрофон, прес, ажурна пилка, дерево рішень, метод рефлексії), контекстне навчання (навчання у зв’язку з майбутньою професією) .
Номер слайду 5
Метою навчання англійської мови у коледжі є набуття мовленнєвих умінь і навичок для спілкування цією мовою, де спілкування виступає як форма взаємодії суб’єктів і реалізує їх суспільно-комунікативну діяльність. Лексичні, граматичні навички
Номер слайду 6
Методична доповідь «Навчання фонетиці. Основні етапи формування фонетичних навичок. Вправи на вимову». Предметна доповідь «Займенники в англійській мові. (Таблиці)». Методична розробка «Ліки та їх класифікація». Навчально-методичний матеріал для друку Збірка текстів про українських вчених-медиків. Науково-дослідницька робота «Вигуки в граматичній системі сучасної англійської мови». Предметний тиждень Вікторина «Movie club» на знання англійської мови серед студентів першого курсу
Номер слайду 7
З 2012 року займаюсь науково-дослідницькою роботою, залучаю студентів різних відділень до пошуку необхідної інформації та дослідження актуальних тем.
Номер слайду 8
Являюсь куратором 134 академічної групи, відділення “Лікувальна справа”
Номер слайду 9
Виховна діяльність орієнтована на підготовку фахівців, здатних забезпечити розвиток, збагачення і збереження національної культури й природного середовища, підготовку національної інтелігенції.