Розробка присвячена представленню екскурсії на спеціалізовану виставку як засобу заохочення до вивчення спецдисциплін і спонукання для оволодіння новими знаннями в галузі обраної професії
Будь-яка екскурсія не є самоціллю і застосовується в зв'язку з темами уроків, практикумів, семінарів. Екскурсії - складова частина навчально-виховного процесу. Вони організовуються вчителями- предметниками для закріплення теоретичних знань з навчального предмета.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Екскурсія групи Б-1 на будівельну виставку стала комплексною навчально-тематичною,що нерозривно пов'язана з формуванням пізнавального інтересу учнів . Вона сприяла в подальшому глибшому освоєнню учбового матеріалу з дисциплін :- будівельне матеріалознавство- санітарно-технічне обладнання будівель
Номер слайду 5
Екскурсія є потужним засобом для досягнення метапредметних і особистісних результатів. Вона дуже впливає на формування інтересу до професії, так як поєднують в собі наочність і доступність сприйняття з можливістю аналізувати, порівнювати, робити вибір.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Розділ виставки з санітарно-технічного обладнання будівель
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Екскурсія дозволяє розвинути різні способи дії того, хто навчається, а також пов'язані з ними навички навчальної роботи, що забезпечують самостійне засвоєння нових знань, формування умінь, включаючи організацію цього процесу.
Номер слайду 13
Екскурсії на спеціалізовані виставки дозволяють покращувати наочність і видовищність досліджуваного матеріалу на уроках будівельного матеріалознавства та санітарної техніки будівель, що значно полегшує його вивчення.
Номер слайду 14
РОБОТА НАД КУРСОВИМ ПРОЄКТОМСанітарно-технічне обладнання будівель
Номер слайду 15
Робота з матеріалами виставки на уроках з Будівельного матеріалознавства