Головне – дитина та її розвиток, тому українське позашкілля має змінитись В епоху євроінтеграції та оновлення системи освіти в Україні позашкілля бажає йти «у ногу» зі змінами. Світ стрімко змінюється і діти потребують все більше нових знань та навичок. Позашкілля – це одна з тих можливостей, де вихованці їх можуть отримати. Підготовка до НУШ – це не тільки питання освіти, інтелектуального розвитку дитини, але й формування особистості, питання виховання. Перехід від статусу дошкільника до статусу школяра – найскладніший період у житті дитини, що пов'язаний із входженням в нове соціальне середовище з новим типом стосунків із дорослими, однолітками, новою освітньою діяльністю.
У школі раннього творчого розвитку «Пізнайко» не переобтяжують знаннями, а розвивають природну допитливість, вчать міркувати, творчо мислити, тренують дрібну моторику - комплексно забезпечують надійну основу для подальшого успіху. Ваш майбутній першокласник не просто буде навчений письму, читанню і базовій математиці, а й самостійно буде знаходити рішення до поставленого завдання.
Йдучи в перший клас, ваш малюк буде: навчений читанню, письму та базовій математиці;мислити логічно;ознайомлений з навколишнім світом;мати об'ємну систематизовану базу для подальшого поглибленого вивчення англійської мови;вміти творчо вирішувати поставлені завдання;знати, як досягати мети;вміти вибудовувати свої відносини з однолітками і вчителями;мати бажання і вміти вчитися;мати навички художнього і образного мислення.
Заняття з англійської мови у цікавій і доступній формі спонукають вихованців до активного вивчення англійської мови. На заняттях вивчаються найуживаніші слова та конструкції базових тем англійської, розроблених саме для початкового рівня вивчення мови. Виконання різноманітних завдань, спрямованих насамперед для розвитку усного мовлення, зокрема веселих віршиків і пісеньок, допоможе сформувати найпростіші навички спілкування англійською. Використання наліпок сприяє розвитку дрібної моторики. Використання аудіо додатків формують правильну вимову слів, інтонування конструкцій та полегшить запам'ятовування лексики....
У «Пізнайко» розроблені програми розвитку та навчання дитини для підготовки до НУШ. Наші програми враховують вікові особливості та індивідуальні можливості кожної дитини. Досягти хороших результатів можливо, якщо будете комплексна і системна підготовка. Заняття у школі раннього розвитку повинні бути регулярними. Для шестиліток початок навчання – завжди складний і відповідальний процес. Дослідження свідчать, що найбільші труднощі мають ті діти, які виявляють інтелектуальну пасивність, у яких відсутнє бажання і звички думати, прагнення пізнавати нове. Тому головною метою підготовки дитини до школи є її всебічний розвиток. Необхідно слідкувати, щоб дитина не перевтомлювалась. Тому потрібно залучати дитину до виконання пасивних завдань у невимушеній обстановці – граючись.
Успішність дитини багато в чому залежить від рівня підготовки до навчання у школі. Вміння рахувати, писати цифри, самостійно складати речення та розповіді, розвинуті навички просторового орієнтування, слухового сприймання, читання, порівняння, послідовного рахунку є важливим етапом цієї підготовки. Наприклад, дитина має вміти писати цифри від 0 до 9, розуміти їх значення, рахувати. Але запам’ятати цифри дитині зовсім не просто, оскільки цифри для неї - це щось абстрактне, не здатне викликати емоції, тому процес навчання має, в першу чергу, зацікавити дитину!
Давно помітили, що у туристичному поході, наприклад, діти не можуть пояснити природні явища, які вивчали на уроках, розрізнити птахів чи звірів. Іншими словами – учні можуть мати відмінні оцінки за теорію, а застосувати знання в житті – не вміють. Отож, сьогоднішня школа практично не відповідає на запитання учня: «навіщо мені потрібно те, що я вчу?». Головна ідея Нової української школи — компетентнісне навчання. Це означає, що учні не просто набуватимуть знань, а вчитимуться використовувати їх на практиці й опановуватимуть навички. Школа має сформувати ядро знань, на яке накладатимуться уміння, як користуватися цими знаннями, цінностями та навичками.
STEM освіта – світ інноваційних можливостей STEM - освіта повинна починатися з раннього дошкільного віку і продовжуватися упродовж всього навчання. Навчатися повинно бути цікаво, доступно і радісно. Школа раннього творчого розвитку «Пізнайко» у своїй роботі використовує елементи науково - технічної системи навчання STEM. На заняттях гуртків вихованці вчаться моделювати, конструювати. Природничі дисципліни діти опановують не в теорії, а за допомогою дослідів і експериментів.
Розвивати логічне мислення потрібно з самого раннього дитинства. Важливо навчити дитину дошкільного віку орієнтуватися в просторі, вивчити з нею геометричні фігури, навчити знаходити відмінності, знати птахів і тварин. Ці базові знання стануть надійною основою для отримання більш глибоких знань в більш старшому шкільному віці. Для того щоб розвивати логіку, необхідно прищеплювати інтерес дитини з наймолодшого віку до розвиваючих іграшок, різних ігор, вправ. Зробити гру корисною - ось найголовніше завдання ШРТР. Цікаві ігри вчать малюка дисципліновано ставитися до всіх доручень, пропонують подумати над складною задачкою. Підготовка до школи не повинна перетворюватися в щось суворе для дитини. Важливо підібрати методи, які дозволяють отримувати нову інформацію в цікавому форматі, набувати нових навичок і відточувати вміння.