Практична діяльність № 10 . Тема : Моделювання ситуацій, що покращують або погіршують сприйняття інформації. Мета: Ознайомитись з різними видами пам’яті, з’ясувати причини погіршення пам’яті та усвідомити які є можливості розвитку та покращення пам’яті. Обладнання: підручник, картки, зошит. ДОВКІЛЛЯ 6 клас
Номер слайду 2
Проведіть дослідження своєї пам’яті за алгоритмом. Довготривала пам’ять. Впродовж 1 хвилини розгляньте малюнки нижче. Через 10 хвилин спробуйте їх пригадати та намалювати в зошиті ті з них, що пам’ятаєте. Перевірте себе. Кожна правильна відповідь — 1 бал
Номер слайду 3
Образна пам’ять. Розгляньте предмети на малюнку впродовж 5 секунд. Закрийте малюнок і запишіть у зошиті назви предметів. Перевірте себе. Кожна правильна відповідь — 1 бал.
Номер слайду 4
Словесно-логічна пам’ять. Уважно прочитайте логічні трійки слів із паузами між ними у 2 секунди. Закрийте перелік і спробуйте відтворити трійки за першим словом.1. Пес — кіт — папуга2. Школа — учень — учениця3. Папір — зошит — підручник4. Ручка — олівець — лінійка5. Альбом — фарби — картина6. Комп’ютер — програма – сайт7. Дощ — сніг — туман8. Мама — тато — дитина9. Ринок — каса — гроші10. Планета — зоря — супутник
Номер слайду 5
Перелік для перевірки:1. Пес — 6. Комп’ютер — 2. Школа — 7. Дощ — 3. Папір — 8. Мама — 4. Ручка — 9. Ринок — 5. Альбом — 10. Планета —
Номер слайду 6
Підрахуйте свої показники для кожного досліджуваного виду пам’яті, запишіть отримані результати до таблиці та зробіть висновок.10 балів — чудово, ви дуже швидко та якісно запам’ятовуєте матеріал;8–9 балів — дуже добре;5–7 балів — добре;3–4 бали — задовільно;0–2 бали — не задовільно, ваша пам’ять потребує тренувань.
ВИСНОВКИ: За результатами досліджень оцініть рівень розвитку різних видів вашої пам'яті: довготривалої, образної, словесно-логічної. Які види пам’яті у Вас розвинуті найкраще, а які гірше?Як Ви оцінюєте свої здібності?Чи задоволені отриманими результатами?Складіть для себе декілька порад для покращення пам’яті.
Номер слайду 9
Домашнє завдання: Повторити § 28. Виконати Практичну діяльність № 10 «Моделювання ситуацій, що покращують або погіршують сприйняття інформації.» зі сторінок 138-139 у підручнику.