Правові та концептуальні засади морального виховання РР Підготувала: Заступник завідувача Магдалинівської філіїОЗ ЧСШ Чаплинської селищної ради Херсонської областіЛелеко Людмила Юріївна
Номер слайду 2
Арістотель писав: "Морально прекрасною називають людину досконалої гідності…Адже про моральну красу говорять з приводу доброти: морально прекрасним називають справедливу, мужню, благородну і взагалі володіючу всіма добротами людину". В
Номер слайду 3
Основні виховні напрямки:запровадження нового принципу педагогіки партнерства, що ґрунтується на співпраці учня, вчителя і батьків; удосконалення процесу виховання; створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, вчителів і батьків.
Номер слайду 4
Пріоритетними напрямками реформування виховання в нашому суспільстві є:утвердження принципів загальнолюдської моралі – правди, справедливості, патріотизму, доброти, працелюбності, інших доброчинностей;прищеплення шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій усіх народів, які населяють Україну;виховання духовної культури особистості; створення умов для вибору нею своєї світоглядної позиції;формування глибокого усвідомлення взаємозв’язку між ідеями свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю.
Номер слайду 5
Моральне виховання - виховна діяльність школи і сім'ї, що має на меті формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння ідеалів, норм і принципів моралі, участь у практичній діяльності.
Номер слайду 6
Мораль - це система ідей, принципів, законів, норм і правил поведінки та діяльності, які регулюють гуманні стосунки між людьми за будь-якої ситуації на демократичних засадах.
Номер слайду 7
Принципи морального вихованняцілеспрямованість вихованняпоєднання поваги до особистості вихованця з розумною вимогливістю до ньогопринцип системності, послідовності й наступності у вихованніа індивідуальний підхід до учнів у вихованніяобов’язковий зв'язок виховання з життямвиховання особистості в колективієдність педагогічних вимог школи, сім'ї і громадськостіїкомплексний підхід у вихованні ґрунтується на діалектичній взаємозалежності педагогічних явищ і процесівєдність свідомості та поведінки у вихованні.;виховання в прації
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Виховна проблема філії«Формування системи патріотичного виховання учнівської молоді в умовах сучасної школи та реалізація моделі формування національної самосвідомості».