. № з/п Рік Назва інтелектуальних заходів, винаходів Рівень (всеукраїнський, міжнародний) Результати Нагорода (диплом, медаль, свідоцтво) 1. 2017 Всеукраїнська учнівська олімпіада з історії ІІ етап (район-ний) І місце Грамота відділу освіти, молоді та спорту Чаплинської селищної ради 2. Всеукраїнська учнівська олімпіада з правознавства ІІ етап (район-ний) І місце Грамота відділу освіти, молоді та спорту Чаплинської селищної ради 3. Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови та літератури ІІ етап (район-ний) ІІІ місце Грамота відділу освіти, молоді та спорту Чаплинської селищної ради 4. 2017 Участь у Всеукраїнсь-кому конкурсі-захисті науково-дослідних робіт учнів – членів Малої академії наук України у секції «Всесвітня історія» І етап (район-ний) ІІ місце Грамота відділу освіти, молоді та спорту Чаплинської селищної ради 5. 2018 Всеукраїнська учнівська олімпіада з правознавства ІІІ етап (облас-ний) ІІ місце Грамота відділу освіти, молоді та спорту Чаплинської селищної ради 6. 2018 Участь у Всеукраїн-ській краєзнавчій експедиції «Моя Батьківщина - Україна» Подяка комунального закладу «Чаплинський селищний будинок творчості дітей та юнацтва» Картка обліку відомостей про інтелектуальні досягнення дитини Прізвище, ім’я, по батькові _Надольний Андрій Олександрович Навчальний заклад (найменування, місцезнаходження, телефон) _Магдалинівська філія ОЗ ЧСШ с. Магдалинівка Чаплинського району, Херсонської області Клас навчання _____9__________________________________________________________ Дата народження _08.09.2003______________________________________________________ Місце постійного проживання_вул. Степова,27 с. Андріївка, Чаплинський район, Херсон-ська область Телефон (за згодою)__0957219114________________________________________________ Відомості про інтелектуальні досягнення дитини
. Система пошуку обдарованих дітей * Методика Кетелла допоможе оцінити інтелектуальні можливості дитини. * Методика Айзенка допоможе визначити рівень інтелекту. * Методика "Неіснуюча тварина" допоможе визначити, наскільки в дитини розвинена творча уява, оригінальність мислення, емоційний стан.
. Завдання, які необхідно вирішувати в ході супроводу обдарованих дітей розробка індивідуальних освітніх маршрутів; - формування адекватної самооцінки; - охорона й зміцнення фізичного та психологічного здоров’я; - профілактика неврозів; - попередження ізоляції обдарованих дітей у групі однолітків; - розвиток психолого – педагогічної компетентності педагогів і батьків обдарованих дітей..
Створення умов для розкриття їх потенційних можливостей : пропозиція таким учням творчих завдань; включення їх у роботу класу в ролі консультантів під час розв’язування задач підвищеної складності; участь дітей у самих різних заходах, конкурсах, акціях, Організація роботи з обдарованими дітьми
. Надольний Андрій у ІІ турі Всеукраїнських олімпіад із історії та правознавства зайняв перші місця, із української мови 3. У ІІІ турі Всеукраїнських олімпіад із правознавства зайняв почесне друге місце, зайняв ІІ місце у І етапі Всеукраїнського конкурсу- захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України у секції «Всесвітня історія».