Презентація: "Приготування оздоблювальних н/ф для борошняних кондитерських виробів"

Про матеріал
В даній презентаціїї чітко вказані тема та мета уроку, міжпредметні звязки, матеріально-технічне забезпечення уроку, мотивація навчальної діяльності, актуалізація опорних знань, технологічні та інструкційні картки, схеми приготування виробів та запитання на повторення уроку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Приготування оздоблювальних напівфабрикатів для борошняних кондитерських виробів. Приготування сиропів та желе

Номер слайду 2

Мета:

Номер слайду 3

Тип уроку: Урок формування первинних умінь та навичок. Міжпредметні зв’язки: Технологія приготування кондитерських виробів- тема: «Цукристі напівфабрикати» Організація ПГХ – тема : «Організація робочих місць під час приготування цукристих напівфабрикатів» , Товарознавство ХП – тема: «Хімічний склад харчових продуктів». Матеріально-технічне забезпечення: Сировина: цукор, лимонна кислота, желатин, фруктово-ягідні відвари, соки,збірник рецептур, збірник задач, технологічні та інструкційні карти. Обладнання та інвентар: Виробничі столи, вага, розробні дошки, ножі, ложки, лопатки, форми фігурні, сито, дуршлаг. Навчально-виробнича робота: Приготування сиропу «тираж», для просочування, желе багатошарового.

Номер слайду 4

Мотивація навчальної діяльностіЦукровий сироп використовують дуже часто в приготуванні різноманітних кондитерських виробів з тіста, а також для фруктових заготовок. Це воістину універсальна основа для всіх видів компотів, варення, зацукрованих фруктів і багато чого іншого. Причому від того, наскільки якісно і правильно зварений сироп, залежить як смак так і тривалість зберігання кондитерських виробів. Існує величезна різноманітність рецептів желе. Один із плюсів цього смачного десерту у тому, що його приготування не вимагає багато часу, а результат, як правило, чудовий – навіть у початківців кулінарів. 

Номер слайду 5

Актуалізація опорних знань Повторення домашнього завдання проходить у вигляді гри «Мікрофон» Правильна відповідь 2 бали. Умови гри: бригадир кожної бригади з уявним мікрофоном підходить і з питанням до членів своєї бригади. Відповідає той, у кого мікрофон. Правильна відповідь 1 бал. Запитання для гри. Оцінюю точність і правильність відповідей і самих запитань. Перелік можливих запитань:1. Як готують начинку з сиру і моркви?2. Якими способами можна приготувати яблучну начинку? 3. Як готують начинку з маку?4. Як підготувати домашній сир до приготування начинки з сиру?5. Чому цукор в начинку з яблук додають наприкінці варіння?6. Як приготувати начинку з сирих яблук?7. Які сорти яблук використовують для приготування начинки?8. Що ще можна додати до начинки з маку?9. Які додаткові продукти додають до начинки з сиру? 

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Запитання для повторення1. Які цукристі напівфабрикати Ви знаєте?2. Як визначити температуру кипіння цукрового сиропу без термометра? 3. Назвіть технологічні особливості у приготуванні кавового сиропу для просочування.4. Технологія приготування тиражного сиропу.5. Технологія приготування інвертного сиропу.6. Для чого використовується сироп для просочування?7. Для чого використовується сироп тираж?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Балжі Олена Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
5131
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку