Мета: повторити та поглибити знання учнів про групи прикметників за значенням; відомості про ступені порівняння якісних прикметників та їх творення, формувати вміння шестикласників правильно утворювати ступені порівняння, правильно й доречно вживати їх у мовленні; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, спостережливість; удосконалювати культуру усного й писемного мовлення,за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати любов до рідного слова
Робота з лінгвістичним ключем. Розподільний диктант. Записати, розділивши на три колонки: якісні, відносні, присвійні. Легенький, український, їжаковий, кременецький, Надіїн, енергійний, ризький, синявий, Катеринин, Андріїв, акварельний, яснесенький. Ключ: з перших літер утворіть слова
Вибірковий диктант. Виписати якісні прикметники, визначити ступінь порівняння Українці – стародавній народ, а мова "їхня багатша і всеосяжніша, ніж персидська, китайська, монгольська і всілякі інші. Немає магії сильнішої, ніж магія слів. Найбільше i найдорожче добро кожного народу – це його мова… Мова – втiлення думки. Що багатша думка, то багатша мова. Любiмо її, вивчаймо її, розвиваймо її! Мова – душа кожної національності, її святості, її найцінніший скарб.
Розумне перо. Перепишіть, від поданих у дужках прикметників утворіть вищий або найвищий ступені порівняння. Рiдна мова на чужинi ще (мила) стає Добре ім'я (дороге) за великі багатства, а доброзичливість (цінна)за срібло та золото. Для того, хто деревце посадив, земля стає і (близька), і (рідна). Твій ранок, земле, усе (ясний),усе (гарячий) розмах твій.
Я – редактор Правильно записати ступені порівняння прикметників Більш цікавіший фільм, самий холодний день, найбільш відоміший журнал, менш зручніший диван, самий кращий друг, сама легка професія, сама шкідлива їжа, менш видатніший композитор, більш смачніша страва, самий повільніший транспорт, сама рідніша людина, найбільш лютіший мороз, найменш холодніша зима.