Мета: поглиблювати знання учнів про прикметник; ознайомити з ознаками прикметника (питання, значення) і його роллю в реченні; розвивати піз¬навальну активність, інтерес до теми, що вивчається; виховува¬ти любов до рідної природи.
Вправа «Мікрофон»На яке питання відповідають слова-компліменти, які ви говорили один одному?До якої частини мови належать слова, які відповідають на питання який? Яка? Яке? Які? Що таке прикметник?
Номер слайду 3
Вправа «Асоціація»Прикметник
Номер слайду 4
Прикметник вказує на що? відповідає на питання. Ознаку предмета. Який?Яка?Яке?Які? за чим?кольоромформою розміромсмакомвікомхарактером
Номер слайду 5
Тепло стало надворі. Синє небо угорі. Сонце промінь шле землі,Прилітають журавлі. Вже у лісі там і тут. Перші проліски цвітуть. Кучерява, запашна. В гості йде до нас …Знайдіть прикметники .
Номер слайду 6
Каліграфічна хвилинка. В ввв есн а весна
Номер слайду 7
Весна- вітряна
Номер слайду 8
Пролісок (який?) … , …Голівка (яка?) … , … . Вісники (які?) … , … . Весна (яка?) … . Пролісок Ось стоїть переді мною легкий тендітний пролісок. Його біла, запашна голівка схилилася донизу. А поряд ростуть такі ж скромні,ніжні вісники весни. Це значить, що прийшла справжня весна.
Номер слайду 9
Робота в групах. Який ?Який ?Яка?
Номер слайду 10
Цибуля гірка, а морква (яка?)... Огірок зелений, а буряк (який?).... Стіна біла, а підлога (яка?).... Троянда червона, а конвалія (яка?)….
Номер слайду 11
Важкі і чорні хмари пливли по небу. Сердитий вітер гойдав віти дерев. Листя сумно тріпотіло від вітру. Був холодний дощовий день .
Номер слайду 12
Згадай правопис префіксів і прийменників(На)вчився(на)горі(за)селом(по)вернувся(про)шуміла