Навчальна мета: сформувати знання про природні зони Північної Америки; сприяти розумінню взаємозв’язків природних компонентів у складі природної зони; формувати практичні вміння порівнювати природні зони Північної Америки. Розвиваюча мета: розвивати географічне мислення, вміння учнів користуватися різними джерелами географічних знань та аналізувати їх. Виховна мета: виховувати цікавість до географії, любов та бережне ставлення до природи. Обладнання: карта природних зон Північної Америки, атласи, підручники (Географія : підруч. для 7 класу загальноосвіт. навч. закладів / Г. Д. Довгань, О. Г. Стадник. – Х. : Видавництво «Ранок», 2015. – 304 с. : іл.), робочі зошити, мультимедійний супровід (презентація). Тип уроку: комбінований з використанням ІКТ.2
Домашнє завдання. Опрацювати §37 і дати відповіді на запитання в кінці параграфа. Підготувати короткі повідомлення про природні об’єкти Північної Америки, занесені до списку Світової спадщини ЮНЕСКО. Скласти характеристику природних зон Північної Америки у вигляді таблиці 23{298 FB2 B0-EA37-47 F1-9 A8 E-9 DE083 D363 EE}Назва природної зони. Географічне положення. Особливості клімату. Переважаючий тип грунтів. Представники. Рослинного світу. Тваринного світу