Презентація "Приймання непродовольчих товарів. Організація зберігання"

Про матеріал
Приймання товарів це встановлення точної кількості товару, який надійшов і його відповідності даним супровідних документів, що передбачає виконання наступних операцій: відбір тарних місць для розтину; розтин тари; підрахунок кількості одиниць; звірка з супровідними документами.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація на тему: Приймання непродовольчих товарів. Організація зберігання.

Номер слайду 2

Приймання товарів за кількістю Це встановлення точної кількості товару, який надійшов і його відповідності даним супровідних документів, що передбачає виконання наступних операцій: відбір тарних місць для розтину; розтин тари; підрахунок кількості одиниць; звірка з супровідними документами.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Приймання товарів за кількістю здійснюється, як правило, шляхом суцільного підрахунку одиниць, заходи і маси товару в даної партії (за винятком товарів у фабричній упаковці), проте допускається і вибіркова перевірка кількості товарів. При проведенні приймання товарів за кількістю перевіряється відповідність фактичного наявності товару даним, що містяться в транспортних, супровідних та/або розрахункових документах. До них відносяться: пакувальні листи, накладні і рахунки.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Полягає в зіставленні якості товару, що надійшов,та його комплектності, а також тари, упаковки, маркування з вимогами стандартів, ТУ, договорів з даними супровідних документів постачальника. Приймання товарів за якістю:

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Терміни приймання товарів за якістю можуть бути передбачені договорами поставки, ГОСТами або технічними умовами. У всіх інших випадках приймання за якістю здійснюється у такі строки: швидкопсувні товари - не пізніше 24 годин з моменту надходження; по інших товарів - не пізніше 10 днів при одногородних і не пізніше 20 днів при іногородніх поставках.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

У разі невідповідності фактичної наявності товарів або відхилення щодо якості, комплектності, маркування товарів, встановлених в договорі і зазначених у супровідних документах, приймання товарів призупиняється. Потім складається акт, який є юридичною підставою для виставлення претензій постачальнику. При цьому в супровідних документах робиться відмітка про актировании.

Номер слайду 12

У всіх випадках приймання товарів здійснюють матеріально відповідальні особи, на яких покладається матеріальна відповідальність за товари, які надійшли.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБЕРІГАННЯ НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ Збереження товарів від пошкоджень, псування під впливом фізико-хімічних явищ та навколишнього середовища – важливий обов'язок робітника торгівлі

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Основні умови зберігання товару: Температура повітря; Відносна вологість повітря; Належні освітлення і вентиляція; Захист товарів від прямих сонячних променів; Дотримання товарного сусідства; Виконання санітарно-гігієнічних засобів.

Номер слайду 17

Охорона праці Стелажі в підсобному приміщенні повинні знаходитись на відстані 20см від підлоги; 50см Від освітлювальних приладів; 1м від опалювальних приладів; Ширина проходу між стеллажами 0.8 – 1м. !!! При укладанні товарів на зберігання виконуйте правила техніки безпеки.

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ященок Наталія
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
ppt
Додано
20 січня 2021
Переглядів
2267
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку