Презентація "Проект ДНЗ на засадах народної педагогіки"

Про матеріал
Народна педагогіка – галузь педагогічних знань, які полягають у прояві певних поглядів народу на завдання і мету виховання та сукупність засобів, умінь та навичок виховання та навчання. Цей термін уперше вжив О. Духнович у підручнику «Народна педагогия в пользу училищ й учителей сельских». Народною називаємо ту педагогіку, яку створив народ. Це галузь емпіричних знань і досвіду трудящих мас, що виробляється в домінуючих серед народу поглядах на мету і завдання виховання у сукупності народних засобів і навичок виховання та навчання. Народ охоплює всі соціальні групи населення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект ДНЗ на засадах. Народної педагогіки

Номер слайду 2

Провідна ідея. Організація ДНЗ на засадах народної педагогіки є одним з найкращих способів формування майбутніх громадян, свядомих та обізнаних в національних звичаях та традиціях свого народу, які будуть берегти та примножувати історичне багатство своєї Батьківщини.

Номер слайду 3

Мета проекту. Визначити особливості організації ДНЗ на засадах народної педагогіки і практично реалізувати його впровадження. Завдання: Систематизувати навчально-виховну систему ДНЗ, узгодити з педагогічним колективом план роботи на рік. Визначити основні форми навчання та роботи в ДНЗОрганізувати наступність роботи всіх вікових груп та залучити батьків до оновлення предметного освітнього середовища

Номер слайду 4

ПринципиІндивідуалізмудоступністьпатріотизмугуманностінаочність. Принципи. НАУКОВО_ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯпринципи. ЗакономірностіЕфективність впровадження народної педагогіки залежить. Від умов ДНЗ, бажання батьків та педагогів, матеріальноїзабезпеченостіЗміст має відповідати вимогам Базової програми розвитку. Результативність навчально-виховної роботи залежить від Ефективної взаємодії дитини і педагога

Номер слайду 5

КонцепціїПедагогічним кредо Януша Корчака (1878–1942 рр.) було – любов до дітей, повага до особистості дитини, тендітне ставлення до її серця. Своєю основною педагогічною ідеєю він вважав пошук прихованих зв'язків між вихованням дітей і нашим майбутнім, між дитинством і зрілим віком.

Номер слайду 6

Василь Олександрович Сухомлинський (1918–1970 рр.) розглядав гуманізацію на соціальному, державному рівнях як принцип існування взаємин між суспільним і особистим, як сутність педагогіки, її принцип, як мету формування взаємин, як базисний компонент змісту формування стосунків, яким мають бути пронизані навчальні плани, програми, підручники й інші засоби навчання, як якість способів виховання.

Номер слайду 7

Кадрове забезпечення проекту. Директор ДНЗВихователь-організатор, методист. Групові вихователіБатьки. Логопед, медсестра, психолог. Волонтери

Номер слайду 8

Компетентність директора ДНЗуміння аналізувати нові ситуації й застосовувати вже наявні знання для такого аналізувіддана педагогічній професії, прагне підтримувати навіть у складних умовах її честь і гідність, професійну етику. Готовність долати перешкоди, йти на шляху до вдосконалення роботи

Номер слайду 9

Компетентність педагогауспішно розв’язує завдання навчання й виховання, готує для суспільства випускника з бажаними психологічними якостямизбагачує досвід професії завдяки особистому творчому внескуготова до якісної та кількісної оцінки своєї праці, уміє сама це робити.

Номер слайду 10

Юридично-правове забезпечення. Закон України про дошкільну освіту. Про охорону праціПро дитяче харчування. Про основні засади державного нагляду у сфері господарської діяльностіКонвенція прав дитини. Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні(указ президента)Про Державну премію України в галузі освіти. Дотримання встановлениз Законом нормативно-правових актів. Виконання статуту ДНЗ, своїх вповноважень відповідно до посади. Готовність завжди співпрацювати разом у вирішенні завдання. Розвитку ДНЗ

Номер слайду 11

Методичне забезпечення проекту. Форми роботи. Заняття на природіІгри. ЕкскурсіїСезонні свята, дотримання звичаїв та традицій. День відкритих дверей. Зустрічі-бесіди з відомими особами

Номер слайду 12

Просторово-часове забезпечення. Місце розташування ДНЗ — передпаркова зона. Комплекс ДНЗ включає територію з ботанічним садом площею 51,14 гектара, говний корпус ДНЗ, город, ігрові майданчики на кожну вікову групу.Ігровий майданчик облаштований спеціальними ігровими турнікетами та зеленими насадженнями

Номер слайду 13

Фінансово-матеріальне забезпечення проекту. Благодійні внески батьків та педагогів для розвитку інфраструктури ДНЗОрганізація творчих виставок робіт і їх продаж. Фінансово-кредитна позика

Номер слайду 14

Моральне виховання. Екологічна освіта. Патріотична і народна педагогіка. Розумова освіта. Естетичне виховання. ЗМІСТ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ

Номер слайду 15

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
28 травня 2020
Переглядів
651
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку