Презентація "Прогресивні технології навчання"

Про матеріал
Найважливіша ознака педагогічної майстерності учителя - рівень розвитку його педагогічної техніки. Педагогічна техніка-це діяльність вчителя, направлена на організацію різних форм і прийомів навчальної роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму

Номер слайду 2

Педагогічна техніка-це діяльність вчителя, направлена на організацію різних форм і прийомів навчальної роботи

Номер слайду 3

Основними принципами педагогіки співробітництва зміна стосунків з учнями, заснованих на увазі вчителя до учнів, залучення дітей до навчання, налаштування їх на успіх, постійний рух уперед; вільний вибір у процесі навчання; необхідність самоаналізу та самооцінювання; співпраця з батьками; особистісний підхід до дитини співробітництво та взаємодія вчителів.

Номер слайду 4

Сьогодні доцільно говорити про зміну парадигми «освіта = навчання» парадигмою «освіта = становлення», (становлення людини, її духовності, індивідуальності, її самотворення, самоформування, самооформлення в особистість).

Номер слайду 5

Дитиноцентризм – ключовий принцип сучасної школи Місія школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості на основі партнерства усіх учасників навчально-виховного процесу: учителів, учнів і батьків.

Номер слайду 6

Принципи педагогіки партнерства повага до особистості; доброзичливість і позитивне ставлення; довіра у відносинах, стосунках; діалог – взаємодія – взаємоповага; розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків); принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей).

Номер слайду 7

Нові ролі педагога роль фасилітатора (від англ. facilitate – полегшувати, сприяти), той, хто підтримує дитину в її навчальній діяльності через педагогічну взаємодію, допомагає, надихає; роль тьютора (від англ.  tutor — учитель), той, хто індивідуально працює з інтересом дитини – виявляє освітні запити, проектує освітню діяльність, організує рефлексію, проектує наступні кроки в освіті

Номер слайду 8

І. Оновлення системи взаємостосунків між учнем та вчителем діалог, взаємодовіра, підтримка, приймання, активна співпраця з батьками дітей, позитивно вплинуть на шкільне освітнє середовище

Номер слайду 9

На що треба звернути увагу педагогу, впроваджуючи принципи педагогіки партнерства у свою практичну діяльність? 1. Шкільне освітнє середовище – це простір дитинства, який будується на засадах: рівності, діалогізму, співрозвитку, прийняття. 2. Переосмислення ролі вчителя вимагає від нього оновлення професійного мислення і відповідних цілеспрямованих дій: постійний аналіз власної педагогічної діяльності; орієнтацію на самоосвіту; відстеження результативності своєї роботи через систему моніторингу та самомоніторингу.

Номер слайду 10

Технології інтенсивного навчання нові інформаційні технології; -концентроване навчання; метод опор; -фреймове структурування; -ігрові технології; -метод проектів; -модульно-рейтингова система

Номер слайду 11

Фрейм –це стереотип, стандартна ситуація. Дослідження фрейм (від англ. frame — структура, рамка) проблеми передбачає організацію міркування над мовною проблемою за допомогою плану її вирішення

Номер слайду 12

Фрейм проблеми складається, як правило, з основних п’яти частин, логічно пов’язаних між собою: 1) формулювання проблеми; 2) матеріал для спостереження і спонукання до самостійного вирішення проблеми; 3) побудова плану вирішення проблеми; 4) розв’язання проблеми (формулювання рішення або пояснення проблеми); 5) практичне застосування сформульованих теоретичних положень.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Актуальність методики використання фреймів: 1. Використовуючи фреймові структури, виклад великого об’єму матеріалу подається за декілька хвилин. 2. Уникненя протириччя між необхідністю постійно збільшувати обсяг освітньої інформації й навчальними можливостями учня. 3. Уникнення роздріблення навчального матеріалу. 4. Забезпечення глибокого й міцного засвоєння знань учнями.

Номер слайду 15

Перевага фреймів : 1. Висока ємність . 2. Легко використовуються під час проблемного навчання. 3. Передбачають самостійну роботу учнів

Номер слайду 16

Дослідження-моделювання Мета завдання — навчити учнів розрізняти прості речення з порівняльними зворотами і складнопідрядні речення з підрядними обставинними порівняльними. За поданими початками змоделювати: а) прості речення з порівняльним зворотом; б) складнопідрядні речення з підрядним порівняльним. Зіставити структуру речень. Дослідити, чи є відмінність у вираженні думок у змодельованих синтаксичних конструкціях.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

"Метод інтелект-карт", створений американським ученим і бізнесменом Тоні Бьюзеном ( "mind maps"). Ментальні карти - це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі

Номер слайду 19

МК можна використовувати, щоб "застенографувати" ті думки і ідеї, які проносяться в голові, коли ви роздумуєте над яким-небудь завданням. МК дозволяють так оформити інформацію, що мозок легко її сприйме, бо інформація записана на "мові мозку". МК відображають природний спосіб мислення людського мозку.

Номер слайду 20

Алгоритм складання інтелект – карти: 1. Прочитай уважно правило (текст). 2. Знайди ключові слова, поняття. 3. Запиши їх у середині аркушу. 4. Уважно , вдумливо прочитай записане . Що ти уявляєш? Відчуваєш? Пригадуєш? 5. Запиши поруч слова, які б відтворювали уяву або закодуй в малюнках.

Номер слайду 21

Дієприкметник – це особлива форма дієслова , що виражає ознаку предмета за дією чи станом і поєднує в собі граматичні особливості дієслова і прикметника. міцніючий Рід Число Відмінок Вид Час від прикметника від дієслова

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Міні – проект «Діаграма Венна»

Номер слайду 25

Міні – проект «Асоціативна схема»

Номер слайду 26

Метод «Кубування» Назвіть Установіть Порівняйте Проаналізуйте Поміркуйте Зробіть висновок

ppt
Додано
31 січня 2019
Переглядів
2881
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку