Заняття "Властивості та ознаки предметів. Зміст сюжетних малюнків".

Про матеріал
Публікація містить конспект індивідуального корекційно-розвиткового заняття для дітей з ООП, що навчаються в 1 класі. Заняття спрямоване на розвиток дрібної моторики рук, вміння визначати та пояснювати розміщення предметів на площині, орієнтуватися в просторі, розуміти, аналізувати та встановлювати послідовність подій, зв’язне мовлення; закріпити знання про дні тижня, пори року; збагачувати словниковий запас.
Перегляд файлу
  •  

Тема

  • ВЛАСТИВОСТІ ТА ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ. ЗМІСТ СЮЖЕТНИХ МАЛЮНКІВ.

Мета:

розвивати дрібну моторику рук, вміння визначати та пояснювати розміщення предметів на площині, орієнтуватися в просторі,   розуміти, аналізувати та встановлювати послідовність подій, зв’язне мовлення; закріпити знання про дні тижня, пори року;   збагачувати словниковий запас. 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання. Емоційне налаштування

        Мета: емоційне налаштування на роботу.

  • Посміхнись. Назви хороші слова на  літеру «А» (апетитний, ароматний, авторитетний, ангельський, активний, артистичний, акуратний, )

 

  1. Пальчикові вправи

Мета: розвивати дрібну моторику рук.

 

  1.     Вправа «Пригадай та назви»

      Мета:  закріпити вміння правильно називати предмети, збагачувати словниковий запас, розвивати мислення.

  • Назви овочі, які  ти знаєш.
  • Назви фрукти, які ти знаєш.
  • Назви фрукти, які ти знаєш.
  • Назви дня тижня.
  • Назви вихідні дні.
  • Назви пори року.

 

  1. Вправа «Якого кольору?»

Мета: повторити назви кольорів, розширити кругозір дитини, вміння орієнтуватися в просторі.

  • Розглянь та назви, що зображено на малюнку?
  • Назви та зафарбуй овочі. Якого вони кольору?
  • Назви та зафарбуй фрукти. Якого вони кольору?

  • Що зображено у нижньому правому куточку аркуша паперу?
  • У в нижньому лівому? А у верхньому  правому? І.т.д.

 

  1. Робота над загадками

Мета: розвивати мислення, вміння визначати однакові ознаки або властивості  предметів.

  • Відгадай загадки.

Довгий, зелений,

Добрий солоний,

Добрий і вирий –

Хто він такий? (огірок)

Був зеленим, маленьким,

Став великим і червоненьким. (помідор)

 

  • Як ти здогадався що це огірок?
  • Які слова допомогли тобі розгадати загадку?
  • Що ти про нього знаєш?
  • Що ти знаєш про помідор?
  • Порівняй огірок та помідор. Чим вони схожі?
  • Чим відрізняються?

 

  1.     Вправа «Впорядкуй ілюстрації до казки»

      Мета: розвивати зв’язне мовлення, активізувати пам’ять.

  •         Розглянь малюнки. До якої казки ці малюнки?
  •         Спробуй відтворити її зміст.

 

 

  1.     Рефлексія

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

  1. Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2  ч.  – Ч.1. – К., Освіта, 1993.
  2. Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2  ч.  – Ч.2. — К., Освіта, 1993.
  3. Локалова Н. П.120 уроков психологического развития младших школьников. Психологическая программа развития когнитивной сферы учащихся I–IV классов. Ч. I. Книга для учителя. Ч. II. Материалы к урокам. — М.: Ось-89, 2008.
  4. Сак Т.В., Прохоренко Л.І. Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку».
  5. https://mamabook.com.ua/30-dutyachuh-zagadok-pro-ovochi/

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 квітня 2023
Переглядів
1064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку