|
Тема
|
-
ВЛАСТИВОСТІ ТА ОЗНАКИ ПРЕДМЕТІВ. ЗМІСТ СЮЖЕТНИХ МАЛЮНКІВ.
|
Мета:
|
розвивати дрібну моторику рук, вміння визначати та пояснювати розміщення предметів на площині, орієнтуватися в просторі, розуміти, аналізувати та встановлювати послідовність подій, зв’язне мовлення; закріпити знання про дні тижня, пори року; збагачувати словниковий запас.
|
ХІД ЗАНЯТТЯ
-
Привітання. Емоційне налаштування
Мета: емоційне налаштування на роботу.
-
Посміхнись. Назви хороші слова на літеру «А» (апетитний, ароматний, авторитетний, ангельський, активний, артистичний, акуратний, )
-
Пальчикові вправи
Мета: розвивати дрібну моторику рук.
-
Вправа «Пригадай та назви»
Мета: закріпити вміння правильно називати предмети, збагачувати словниковий запас, розвивати мислення.
-
Назви овочі, які ти знаєш.
-
Назви фрукти, які ти знаєш.
-
Назви фрукти, які ти знаєш.
-
Назви дня тижня.
-
Назви вихідні дні.
-
Назви пори року.
-
Вправа «Якого кольору?»
Мета: повторити назви кольорів, розширити кругозір дитини, вміння орієнтуватися в просторі.
-
Розглянь та назви, що зображено на малюнку?
-
Назви та зафарбуй овочі. Якого вони кольору?
-
Назви та зафарбуй фрукти. Якого вони кольору?
-
Що зображено у нижньому правому куточку аркуша паперу?
-
У в нижньому лівому? А у верхньому правому? І.т.д.
-
Робота над загадками
Мета: розвивати мислення, вміння визначати однакові ознаки або властивості предметів.
Довгий, зелений,
Добрий солоний,
Добрий і вирий –
Хто він такий? (огірок)
|
Був зеленим, маленьким,
Став великим і червоненьким. (помідор)
|
-
Як ти здогадався що це огірок?
-
Які слова допомогли тобі розгадати загадку?
-
Що ти про нього знаєш?
-
Що ти знаєш про помідор?
-
Порівняй огірок та помідор. Чим вони схожі?
-
Чим відрізняються?
-
Вправа «Впорядкуй ілюстрації до казки»
Мета: розвивати зв’язне мовлення, активізувати пам’ять.
-
Розглянь малюнки. До якої казки ці малюнки?
-
Спробуй відтворити її зміст.
-
Рефлексія
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
-
Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2 ч. – Ч.1. – К., Освіта, 1993.
-
Гільбух Ю.З., Георгіївська В.А. Розвивайте розум дітей: Альбом: У 2 ч. – Ч.2. — К., Освіта, 1993.
-
Локалова Н. П.120 уроков психологического развития младших школьников. Психологическая программа развития когнитивной сферы учащихся I–IV классов. Ч. I. Книга для учителя. Ч. II. Материалы к урокам. — М.: Ось-89, 2008.
-
Сак Т.В., Прохоренко Л.І. Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку «Корекція розвитку».
-
https://mamabook.com.ua/30-dutyachuh-zagadok-pro-ovochi/