Тема уроку: Прямокутне проціювання як основний спосіб зображення предмета. Площини проекцій.
Головне проблемне питання уроку: Скільки проекцій предмета необхідно побудувати, щоб якнайповніше передати будову та форму предмета?
Методи проеціювання:
Вправа. За наочними зображеннями предметів знайдіть їх проекції
Проеціювання різних за формою предметів на одну площину проекцій
Висновок: Одна проекція предмета не завжди однозначно визначає форму зображуваного предмета
Проеціювання предмета на дві площини проекцій
Суміщення фронтальної і горизонтальної площини проекції
Взаємне розміщення фронтальної та горизонтальної проекцій
Вправа на розвиток просторової уяви. За наочними зображеннями предметів знайдіть відповідні до них проекції
Взаємне розміщення трьох площин проекцій а) в просторіб) на кресленні
Проеціювання предмета на три площини проекцій
Вправа за наочними зображеннями предметів, позначених літерами, знайдіть їх прямокутні проекції, позначені цифрами
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект