Презентація містит коротку інформацію з теми "Психологія спілкування", де розкривається зміст таких понять як "спілкування", "функції, зміст, стиль, засоби спілкування", "конфлікти" і т.д.
Тема 3. Психологія спілкування (4 год). 1. Функції, види і засоби спілкування. 2. Стиль спілкування – головна умова культури обслуговування.3. Конфлікти із замовниками (відвідувачами). 4. Різновиди конфліктів, стратегії розв’язання конфліктів.
Номер слайду 2
Спілкування. Спілкування — це взаємодія двох і більше людей, спрямована на узгодження й об'єднання їх зусиль з метою налагодження стосунків і досягнення спільного результату.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Зміст спілкування. Спілкування може мати різноманітний зміст, який виражається:
Номер слайду 5
Функції спілкування
Номер слайду 6
Види спілкування
Номер слайду 7
Психологічні способи впливу
Номер слайду 8
Рівні спілкування
Номер слайду 9
Типи спілкування Етикетний тип спілкування - формальний, неглибокий рівень в основному ролевої взаємодії, наприклад: покупці, пасажири, глядачі, тощо. Діловий тип - спілкування відбувається з приводу виконання тих чи інших соціальних функцій, які сформували групу, наприклад: співробітники, члени навчального, студентського, колективу тощо. Товариський, який характеризується становленням ціннісного визнання один одного, наприклад: серед колег, однокласників, товаришів по роботі, навчанню, командіІнтимний тип - формується нова єдність, цілісність; включає кохання, родинні стосунки, стійку тривалу дружбу, перш за все, в сім'їПриязний тип — включає дружні стосунки (значна частина дозвілля, проводиться разом; характеризується спільністю інтересів, ціннісних орієнтацій, цілей;
Номер слайду 10
Стилі спілкування Стиль спілкування – індивідуальна система способів та прийомів поведінки, які використовує співрозмовник в ділових та особистісних стосунках.
Вiзуальний контактметод невербального спілкування, який допомагає демонструвати зацікавленість у розмовi і краще розуміти сенс сказаного
Номер слайду 17
відстань на якій співрозмовники перебувають стосовно одне одного. Чим більше співрозмовники зацікавлені одне в одному, тим ближче вони стоять або сидять одне до одного – інтимна (від 15 до 46 см). Цю зону людина найбільше оберігає. У ній можуть знаходитися, крім суб’єкта, лише найближчі йому люди.– особиста (від 46 до 120 см). У цій зоні люди звичайно розміщуються під час дружніх зустрічей, на вечірках. – соціальна (від 120 – до 360 см). Цієї відстані люди дотримуються під час міжособистісного спілкування з малознайомими людьми, зокрема, на роботі або в училищі. – громадська (понад 360 см). Відстань, на якій бажано знаходитись лектору, оратору. Мiжособистiсний простiр
Номер слайду 18
Жести
Номер слайду 19
Конфліктпроцес різкого загострення протиріч і боротьби двох або більше сторін – учасників у вирішенні проблеми, що має особисту значущість для кожного з учасників протиріччя, що актуалізувалось, тобто втілені у взаємодії протиборчі цінності, установки, мотивипротистояння двох суб'єктів, виявляється в активності сторін, спрямованої на подолання протиріч
Номер слайду 20
Основні структурні елементи конфлікту. Предмет конфлікту. Позиція. Позиція12 ОбразконфліктноїситуаціїОбразконфліктноїситуаціїМотиви. Мотиви
Номер слайду 21
Причини конфліктів – це неузгодженість Цілей, інтересів;Поглядів, переконань;Особистих якостей;Розуміння інформації;Очікувань, позицій.
Номер слайду 22
Питання та завдання для самоконтролю. Що таке спілкування?Яку людину можна назвати комунікабельною?Види спілкування. Типи спілкування. Засоби вербальної комунікації. Засоби невербальної комунікації.6. Пройти тестування.