Презентація "Психолого-педагогічні аспекти застосування тестових завдань під час вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі"

Про матеріал

Одна з характерних ознак ефективного навчання іноземних мов в наш час – впровадження та застосування нових, оптимальних, методично раціональних прийомів, форм та засобів навчання.

Успішне використання тестових завдань в ході вивчення іноземних мов залежить від урахування психолого-педагогічних закономірностей механізму навчання іноземним мовам.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічні аспекти застосування тестових завдань під час вивчення іноземної мови в загальноосвітній школі Клименко О.В Матусівський НВК №2

Номер слайду 2

Методично раціональні прийоми, форми і засоби навчання ефективність навчання

Номер слайду 3

Для методики використання тестових завдань: свідоме виконання дій та операцій з іншомовним матеріалом та застосування нового матеріалу зі старим; вправлення з тестами стимулює інтерес в учнів;

Номер слайду 4

іншомовний матеріал повинен застосовуватися у процесі виконання усних чи письмових тестових завдань; дуже важливу роль відіграють позитивні емоції під час виконання тестових завдань.

Номер слайду 5

Основні цілі мовних тестів: • виявлення індивідуальних сильних і слабких сторін учнів; • конкурсний відбір для того чи іншого проекту.

Номер слайду 6

Види тестів: • Тести досягнень  (Achievement or Attainment Tests)

Номер слайду 7

Предмет тестування це: Сприйняття: при слуханні; при читанні; на слух і при читанні. Продукція: говоріння; письмо. Сприйняття - продукція: при слуханні - говоріння; при читанні-говоріння; при слуханні - письмо; при читанні - письмо.

Номер слайду 8

• Професійні тести  (Proficiency Tests)

Номер слайду 9

• Діагностичні тести (Diagnostic Language Tests)

Номер слайду 10

• Тести на здібності  (Aptitude Tests)

Номер слайду 11

Вимоги до тестів: - достовірність, - надійність, - повноцінність, - практичність.

Номер слайду 12

Підхід до розробки мовних програм: - достовірність - всебічність - ефективність - взаємозв'язок між тестуванням та ще ширшим контекстом навчального процесу

Номер слайду 13

Проблеми використання тестів в навчальному процесі: 1. Тенденція щодо особистісно зорієнтованого навчального процесу.

Номер слайду 14

2. Факт, що в тестуванні завжди міститься суб'єктивний компонент, як стосовно вибору та елементів тесту, так і стосовно методу оцінки.

ppt
Додано
22 березня 2018
Переглядів
1020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку