Метод проектів – це дидактичний засіб активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку креативного мислення й формування у них особистісних якостей. Розроблений у 20-х роках xx століття американським педагогом В. кілпатриком. Тоді він мав назву – метод проблем.style.colorfillcolorfill.type
Класифікація методу проектів:{16 D9 F66 E-5 EB9-4882-86 FB-DCBF35 E3 C3 E4}За типом продукту: дослідницькі творчі інформаційні технологічні практико - орієнтованіЗа тривалістю виконання: короткострокові середньострокові довгостроковіВід кількості учасників: індивідуальні (особистісні) групові ( від двох до декілька десятків учнів)style.colorfillcolorfill.type
Етапи роботи над проектом: Пошуковий (визначення теми)Аналітичний ( збір і вивчення інформації)Практичний ( виконання за планом)Презентаційний (підготовка і презентація проекту)Контрольний ( аналіз результатів виконання)style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Ст.1 Запровадити іспити з основних навчальних дисциплін по завершенню кожного класу, починаючи з п‘ятого ( в форматі ЗНО ). Ст.2 Проаналізувати рівень знань за результатами іспитів. Якщо показники високі, то нагородити учнів цінними призами та відзнаками, а вчителів – преміювати. Це заохотить учнів до здобуття високих результатів у навчанні.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Ст.3 Популяризувати у школі діяльність різних молодіжних організацій і гуртків. Ст.4 Створити стенди “Шедеври варті уваги” і “Безцінні кадри нашої школи”. Саме в такий спосіб можна знайти і показати людям талантиstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type