7 грудня о 18:00Вебінар: Як перетворити традиційний офлайн-урок на сучасний онлайн-урок

Презентація "Реалізація наскрізної лінії “Здоров’я і безпека” на уроках математики та інформатики”

Про матеріал
ПРЕЗЕНТАЦІЯ Реалізація наскрізної лінії “Здоров’я і безпека” на уроках математики та інформатики”
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Реалізація наскрізної лінії “Здоров’я і безпека” на уроках математики та інформатики”

Номер слайду 2

Наскрізні змістові лінії:

Номер слайду 3

Мета наскрізних ліній – «сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників, зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності

Номер слайду 4

Екологічна безпека і сталий розвитокформування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості

Номер слайду 5

Громадянська відповідальністьформування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування

Номер слайду 6

Підприємливістьі фінансова грамотністьзабезпечить краще розуміннямолодим поколінням українців практичних аспектівфінансових питань

Номер слайду 7

Здоров’я і безпекастановлення учня як емоційностійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище

Номер слайду 8

«Здоров’я і безпека» в курсі математики та інформатики

Номер слайду 9

ppt_xxshearppt_x

Номер слайду 10

Завдання: Розмістити натуральні числа (десяткові дроби, звичайні дроби),зображені на картках, в порядку зростання (спадання)ЗДОР¾В½Що таке здоров’я?Які фактори впливають на здоров’я?Які чинники сприяють збереженню здоров’я людини?“Мені подобається бути здоровим тому, що….”

Номер слайду 11

Завдання: Розв’язати приклади (рівняння), а поряд записуються відповіді до них з певним шифром. Якщо обчислення будуть виконані правильно, то із відповідей буде складатися вислів а)1,27 + 3,42; б) 5,39+4,2; в) 12,26+7,43;г)8,127 + 4,532; д) 517,126+4,43; е) 17,02-6,3;є)12,7 + 3,42; ж) 53,9+0,42; з) 1,226+74,3.“У здоровому тілі – здоровий дух”Здо-9,59 Дух-75,526 Під-22,17 Рово-19,69 За-342,18 Здоро-16,12 Вий-54,32 Лі-10,72 У-4,69 Му-12,659 Ті-251,556 Коло-11,098 Які приказки або прислів’я про здоров’я ви знаєте?

Номер слайду 12

Задача: Здоровий сон підлітка становить 1/3 доби. Сон Світланки становить 1/4 доби. Обчисліть, скільки годин спить Світланка і чи буде сон її здоровим? Випереджувальне завдання для учнів: впродовж тижня зафіксувати, скільки часу становить їх сон щодня встановити, чи буде їх сон здоровим

Номер слайду 13

Задача: Одна цигарка містить 1,2 мг нікотину. Під час паління 2/3 диму потрапляє у повітря. Смертельна доза нікотину становить 40 мг. Обчисліть, скільки нікотину опиниться в повітрі кімнати, у якій курець випалив 10 цигарок. Скільки відсотків смертельної дози буде в повітрі?

Номер слайду 14

Наскрізні лінії , зокрема “Здоров’я і безпека”,є соціально значимими надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у різних ситуаціях.

pptx
Додано
26 березня
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку