РЕЧЕННЯ, ЙОГО ГРАМАТИЧНА ОСНОВАПІДМЕТ І ПРИСУДОКДля 5 класу
Номер слайду 2
LET'S GET STARTED! НЕ ДУМАЙ ПРО ЦЕ, ДАВАЙ ПОЧНЕМО!МЕТА: поглибити знaння п'ятиклaсників про речення, грaмaтичну основу;вдосконалювати вміння визначати граматичну основу речення; формувати загальнопізнавальні вміння виділяти граматичну основу в реченні, визначати спосіб морфологічного вираження підмета і присудка; розвивати культуру мовлення та творчі вміння побудови речень із зв’язних висловлювань;виховувати повагу до результатів своєї праці.
Номер слайду 3
Слово-?Що таке словосполучення?Які сполучення слів не є словосполученнями?Які речення виділяють за метою висловлювання?ПРИГАДАЙМО!
Номер слайду 4
Пояснити, скласти за схемою речення СЛОВОСЛОВОСПОЛУЧЕННЯРЕЧЕННЯ
Номер слайду 5
Складіть речення з хмаринки слів
Номер слайду 6
РЕЧЕННЯЗА БУДОВОЮЗа інтонацією. За наявністю головних членів. За метою висловлювання. Просте Складне. Розповідне, питальне, спонукальне. Окличне, неокличне. Двоскладне, односкладне
Номер слайду 7
Випишіть з хмаринки слів слова
Номер слайду 8
ГРАМАТИЧНА ОСНОВА- ПІДМЕТ, ПРИСУДОК ГО-ГОЛОВНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
Номер слайду 9
ПІДМЕТ-головний член речення, що означає особу чи предмет, про який ідеться в реченні, відповідає на питання:хто? що?Найяастішн підмет виражено іменником , займенником у Н.в. У лісі ростуть дерева. Вони мріють
Номер слайду 10
ПРИСУДОК-головний член речення,що означає дію, стан чи ознаку предмета, відповідає на питання: що робить предмет? який він є7 що з ним робиться? хто він такий? що він таке?Присудок найчастіше виражено дієсловом, рідше- іншими частинами мови. У лісі ростуть (що роблять?) дерева. Дівчинка гарна, дотепна, охайна.
Номер слайду 11
Запишіть скоромовки. Підкресліть в реченнях граматичні основи. Соловей солов’ят од сонечка заслонив. Там щука-риба грала, золоте перо мала, Сама собі дивувала, що хороше вигравала.
Номер слайду 12
ВИКОНАЙ ВПРАВИ ЗА ПОСИЛАННЯМhttps://www.baamboozle.com/game/814660
Номер слайду 13
Скласти прості речення за картинкою, визначити головні члени речення
Номер слайду 14
https://learningapps.org/display?v=pw8f6foy523
Номер слайду 15
1.3. Склади за схемами речення2.
Номер слайду 16
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Номер слайду 17
ЛИСТ САМООЦІНЮВАННЯНа уроці працював/працювал__________Своєю роботою я____________Урок для мене був____________--Настрій в кінці уроку_______________