Основні компоненти роботи. Виявлення обдарованих дітей. Створення комфортного психологічного клімату. Розвиток творчих та інтелектуальних здібностей учнів.
Номер слайду 3
Основні напрями роботи: максимально індивідуалізована та диференційована робота, творчі завдання, самостійна дослідницька діяльність дитини. Розвиток мовлення учнів засобом позакласного читання. Розвиток активного словникового запасу, збагачення світогляду. Система додаткових творчих завдань. Домінування практичних можливостей над інформаційною насиченістю.
Номер слайду 4
Продовження. Участь в олімпіадах та творчих конкурсах різного рівня. Постійна систематична робота протягом року.
Номер слайду 5
Завдання: Створити середовище, що забезпечить успішний розвиток дитини, повагу його точки зору, цікавості, заохочення її інтересів, навіть якщо ці інтереси не завжди зрозумілі дорослим, - завдання вчителів і батьків.
Номер слайду 6
Система заохочення обдарованих дітейнагородження грамотами, дипломами, подяками на шкільній лінійці, оприлюднення інформації з фото на сайті закладу та в групі у Фейсбуці;додаткові бали з предметів за результативну участь в олімпіадах, конкурсах, змаганнях;шкільний стенд фотографій «Наша гордість» за трьома напрямами: інтелект, творчість, спорт.