Закріплення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння виразів.

Про матеріал
Урок математики у формі подорожі до казкових героїв. Для кращого вивчення усного рахунку в межах 10, порівняння виразів, розв язування задач. Є використання групової роботи, вправ логічного мислення
Перегляд файлу

Урок 79

Тема : Закріплення вивченого матеріалу. Розв'язування прикладів і задач. Порівняння виразів.

Мета: закріпити вміння учнів порівнювати вирази і числа, розв’язувати задачі на знаходження суми і різниці за скороченим записом умови, вміння застосовувати переставний закон додавання, будувати відрізки, встановлювати істинні чи хибні висловлювання, розрізняти геометричні фігури, розвивати логічне мислення учнів, пам'ять , увагу

Обладнання: сигнальні картки, картки для групової роботи, скорочений запис умови задачі

Хід уроку

І.Організація учнів до роботи

Добрий день!

У добрий час!                          

Радо ми вітаєм вас                 

З миром зустрічаємо

Щастя вам бажаємо в подорож  рушаємо

ІІ Актуалізація опорних знань учнів

В подорож по океану в царство до царя Салтана

http://www.azov.info/forum/attachment.php?attachmentid=7829&stc=1&d=1283866402Цар на острові живе, кіт той острів стереже.

Пропустить він лише того,хто правильно відповість на питання

  • Математична розминка:
  • Числа 0,5,7,4,1.3 збільшити на 2
  • Числа 10.2,5,4,8 зменшити на 2
  • На скільки число 5 більше від числа 3?
  • На скільки число 2 менше від числа 7?
  • Скільки вух у  3 зайчиків?
  • Скільки лапок у 2 котів?

*Каліграфічна хвилинка

П ять дощинок із хмарини

Впали на траву в долині

Три дощини на хмарині

Одягали сорочини-

Одягнуть і стрибнуть вниз

На густий зелений ліс.

Скільки дощик їх приніс на долину і на ліс. (8)

  • Написання цифри в повітрі
  • Написання 8 у зошитах

 

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTiRFGF0O9091T-I3oLgrmje42Ko1ie5nscwY-2HeS-miWumuf3k5cH8OljВеселі задачки :

  1. Три веселі киці

Грались на травиці.

Рижик теж до них прибіг.

Скільки кошенят усіх?

http://www.abc-color.com/image/coloring/chickens/001/broody/broody-picture-color.png(3+1)

  1. Каже мати - квочка:

В мене два синочки    

     І чотири дочки.

Скільки ж діток в квочки?

(2+4)

Далі далі по доріжці,взявшись за руки рушаймо і до білки потрапляймо. Вона їсть смачні горішки :

  • Попрацюйте трішки в книжці            http://skaz-pushkina.ru/kadr/cs123.jpg
  • Робота в парах Порівняння виразів і чисел (с.86, впр.1)

Порівняйте вирази і числа; числа і вирази

7  5-2                                8-8  8

4  9-5                                10+0  10

А зараз обміняйтесь зошитами и перевірте одне одного

Учні обмінюються зошитами і перевіряють правильність виконання завдання одне в одного

ІІІ Узагальнення и систематизація знань, умінь і навичок учнів

Добрі та міцні горішки, відпочинемо ми трішки

( пальчикова гімнастика)

Вправа  «Зайчик»

Вихідне положення: вказівний і середній пальці витягнути вгору, мізинець і підмізинний — притиснути до долоні великим пальцем. Утримувати пальці в такому положенні слід 5-10 секунд.

ЗайчикиВправу потрібно виконувати спочатку кожною рукою по черзі, а потім — двома руками одночасно, промовляючи такі рядки:

У кущах зайчик зітхає,

Все сидить і слуха.   

В нього голосу немає,

Зате довгі вуха.

Ми  за зайчиком стрибаєм – до палацу потрапляєм

Побудуємо відрізки як підкажуть нам у книжці

  • Розвязування задач за скороченим записом умови  задачі.

Побудова відрізків (с.86, впр.3)

1 відрізок -9 см

2 відрізок -? На 4 см коротший

9-4=5 (см)

Відповідь: 9 см.

І         5 см             І

І                          9 см                        І

1 відрізок -4 см

2 відрізок -9 см    на ? довший

Порівняйте відрізки. Як дізнатися на скільки один відрізок довший від другого? ( Потрібно від 9 відняти 4)

http://skazka.info/uploads/posts/2012-06/1340138166_skazka-o-care-saltane-5.jpg9-4=5 (см)

Відповідь: на 5 см

***Тут із моря океана дружно вийшли парубки.

Витязі в тигровій шкурі,

 вдалі, мужні вояки.

Допоможемо ми їм

приклади зробити,

щоб змогли вони і далі

 вправно тут служити

  • Робота в групах. Розв' язування прикладів

Знайти значення виразів

1 група

2 група

3 група

5+4-3

10-6+4

8-4-3

1+4+2

3+3+2

9-5+4

10-6-4

8-5-3

3+4+2

 

Представники груп презентують результати роботи

  • Добре ми попрацювали,

http://img1.liveinternet.ru/images/foto/c/0/517/2477517/f_21088919.gifвитязі вам дякую сказали

та пішли у море знов..

бо такий у них закон

              Тут із неба лебідь –птиця

              Раптом втрапила..сестриця

              Витязів прекрасних цих

              Із задачками для всіх

*Робота над задачами (с.86, задачі 4,5)

На виставці гончарного мистецтва в музеї українського побуту діти придбали 2 маленьких глечики, 3 горнятка і 4 розфарбованих півники. Скільки всього сувенірів придбали діти?

 

 

http://svitlycya.com.ua/userfiles/image/keramic/keram27.jpgЗадача 4                  

 глечики          

                                     горнятка                                     півники       

 

Гл. – 2            

Г.- 3                    ?

П. – 4

 

Аналіз задачі:

-Про що розповідається в задачі?

-Що нам відомо в задачі про глечики?

-Що нам відомо в задачі про горнятка?

-А скільки ж придбали півників?

(під час аналізу задачі умова записується на дошці)

  • Що запитується в задачі?
  • Як дізнатися скільки всього речей купили діти?

(Поступово додати )

(Робота над задачею проводиться так, що учні використали переставну властивість дії додавання)

2+3+4=9 (с.)

3+2+4=9(с.)

4+3+2=9(с.)

*ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ( музична «Ми твоя надія, Україна»)

-Діти , царівна дуже задоволена вашою роботою і пропонує вам самостійно розв'язати наступну задачу

 

Задача 5 (самостійно)

9-5=4 (в.)

Повернувшись до світлиці, у покої до цариці, ми побачили килимок.Давайте розглянемо його і скажемо з яких геометричних фігур він складається?

  • Робота з геометричним матеріалом

 

 

 

 

Який квадрат складається з трикутників і п'ятикутників?

На цьому дивовижному килимкові ми і потрапимо додому.

 

ІУ. Підсумок уроку

*Підсумкова бесіда

А поки ми летимо додому, давайте згадаємо…

Які висловлення істинні, а які хибні?

Влітку іде сніг (-)

Всі птахи літають (-)

Одеса-столиця України (-)

Дніпро –річка (+)

Ось на Дніпро ми і потрапили, бо на його березі і розташована наша школа.

-Молодці, діти. Дякую Вам за вашу чудову працю

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
4 січня 2022
Переглядів
606
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку