Презентація роботи на МАН на тему "Проблема сміття та способи боротьби з ним"

Про матеріал
МЕТА РОБОТИ: залучення підростаючого покоління до вирішення проблеми забруднення навколишнього середовища; привернення уваги школярів до екологічних проблем селища, зокрема стихійних сміттєзвалищ; формування відповідального ставлення до довкілля через конкретні справи,ситуації, що є частиною повсякденного життя; розвиток екологічної культури школярів на основі залучення в практичну діяльність з поліпшення місцевого природного середовища; вироблення мотивів, потреб і звичок екологічно доцільної поведінки й діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проблема сміття та способи боротьби з ниму селищі Червоногранітне

Номер слайду 2

Автор: Богуш Дарія Вікторівна, Червоногранітнянська ЗОШ I-II ступенів, 9 клас, с. Червоногранітне, Володарсько – Волинський район,Житомирська область. Педагогічний керівник: Ночевчук Марія Володимирівна, вчитель математики та фізики, Червоногранітнянська ЗОШ I-II ступенів.

Номер слайду 3

МЕТА РОБОТИ:залучення підростаючого покоління до вирішення проблеми забруднення навколишнього середовища;привернення уваги школярів до екологічних проблем селища, зокрема стихійних сміттєзвалищ; формування відповідального ставлення до довкілля через конкретні справи,ситуації, що є частиною повсякденного життя;розвиток екологічної культури школярів на основі залучення в практичну діяльність з поліпшення місцевого природного середовища; вироблення мотивів, потреб і звичок екологічно доцільної поведінки й діяльності.

Номер слайду 4

ЗАВДАННЯ РОБОТИ:виявити місця санкціонованих та несанкціонованих сміттєзвалищ;дослідити проблему сміття у своєму населеному пункті та власному домі;проаналізувати структурний склад сміття на сміттєзвалищах;вивчити вплив місцевого підприємства на довкілля;усвідомити важливість розуміння проблеми «Сміття» та особистого внеску в її вирішення; показати значимість особистої відповідальності у вирішенні даної проблеми;запропонувати власні конкретні шляхи зменшення кількості сміття;розвинути систему інтелектуальних і практичних умінь із вивчення й оцінки стану та поліпшення довкілля своєї місцевості;організувати інформаційно-пошукову роботу учнів школи з означеної проблеми;залучити учнів школи до практичної діяльності через конкретні справи з поліпшення екологічної ситуації.

Номер слайду 5

ОБ`ЄКТ ДОСЛІДЖЕННЯ: санкціоновані та несанкціоновані сміттєві звалища селища; стан території та промислові відходи « Лезниківського кар’єру» , шляхи вирішення проблеми сміття; пам’ятка природи місцевого значення. ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ: структурний склад сміття та місце знаходження звалищ, їх вплив на довкілля та здоровۥя людини; небезпека від потрапляння в смітники поліетилену та батарейок живлення. МЕТОДОМ ДОСЛІДЖЕННЯ даного питання є вивчення відповідної наукової літератури, періодичних видань, власні дані спостережень за довкіллям селища, а також якісний, кількісний і порівняльний аналіз одержаних даних.

Номер слайду 6

Питання для розгляду. РОЗДІЛ ІЕКОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ СМІТТЯ1.1. Сміття - проблема сучасності1.2. Дія побутових відходів на довкілля1.3. Проблема ліквідації сміття. РОЗДІЛ ІІДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ СМІТТЯ У СЕЛИЩІ ЧЕРВОНОГРАНІТНЕ2.1. Забруднення довкілля селища Червоногранітне2.2. Промислові джерела нагромадження відходів у довкіллі нашого селища2.3. Корисний та шкідливий поліетилен2.4. Небезпечна батарейка2.5. Загроза від спалювання опалого листя2.6. Реальні шляхи розв’язання проблеми Сміття учнями нашої школи2.7. Попередні результати роботи по зменшенню кількості сміттяr

Номер слайду 7

«Армії найстрашніших ворогів збираються в повній тиші, і ніхто не слідкує за їх небезпечною силою. Їх все більше, і помилування від них не чекай. Спочатку на їх бік перейде все, що ми маємо, а потім і сама Земля буде належати тільки їм. У безлюдних місцях збираються загарбники, порівняно з якими Чингізхан і Наполеон – безпомічні діти. Ці місця називаються звалищами, ім’я цих ворогів – відходи!»

Номер слайду 8

Зі 100 кілограм побутових відходів утворюється 15 кілограм ґрунту, потрібно задуматися над тим, куди зникають решта 85 кілограм! Із 100 одиниць взятої з природи речовини у готову продукцію переробляють лише 3 – 4 одиниці, а решта 96 – 97 знову потрапляють у природу у вигляді відходів;

Номер слайду 9

Загальний світовий об’єм відходів перевищує 300 млн. т. і щорічно збільшується на 10 % Загальний об’єм твердих відходів в Україні складає 10-11 млн. т. на рік. Звалищами зайняті 2600 га земель.

Номер слайду 10

Папір руйнується через 2-10 років; Консервні банки майже за 100 років; Поліетиленові матеріали – за 200 – 300 років; Пластмаса та пластикова пляшка – за 500 років; Не докурок – за 5років.

Номер слайду 11

Взаємодія людини з природою Вид діяльності людини Якими забрудненнями супроводжується До яких змін в умовах існування приводить Якими наслідками для живої природи супроводжується r

Номер слайду 12

Я вважаю, що для реального вирішення проблеми сміття потрібно :пояснювати людям гостроту екологічних проблем, зокрема сміття;організувати прибирання сміття з навколишньої території, свого під’їзду, очищення річок;вчитися збирати і сортувати сміття, учити цьому інших;звертатися до влади з листами протесту проти головних «шкідників» природи;у місцях відпочинку і на вулицях розміщувати сміттєві урни;не смітити;проводити компанію по боротьбі з відходами.style.colorfillcolorstroke.colorfill.typeppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_xppt_x

Номер слайду 13

Обсяги повторного використання різних видів сировини в Україніstyle.colorfillcolorfill.typeppt_x

Номер слайду 14

Вигляд селища Червоногранітне із космосу

Номер слайду 15

Структурний склад сміття нашого селищаppt_x

Номер слайду 16

Контейнери для сміттяrr

Номер слайду 17

Попереджувальна табличкаppt_x

Номер слайду 18

Смітник обабіч дороги Зображення стихійного сміттєзвалища із космосу

Номер слайду 19

Аудит «Кількість сміття, яке викидає кожна сім’я протягом тижня»4 кг - сміття на одного жителя щотижня;473 жителі – 1892 кг;Повторний аудит викинутого сміття зменшилося на 8 кг у кожній родині;

Номер слайду 20

Лезниківське родовище гранітів. Вигляд із космосу. Вигляд із землі

Номер слайду 21

Продукція Кар’єруppt_x

Номер слайду 22

Карта пам’ятки природи місцевого значення

Номер слайду 23

Властивості й застосування поліетилену ВластивостіГалузі застосування. Хімічна стійкість. Виготовлення деталей апаратів, що працюють в агресивному середовищі; виготовлення тари для зберігання хімічно агресивних рідин; виготовлення посуду та водогінних труб, антикорозійних покриттів. Водо - і газонепроникність. Виготовлення пакувальних матеріалів, плівки для теплиць Електроізоляційні властивостіВиготовлення ізоляційних матеріалів для електричного дроту

Номер слайду 24

При спалюванні поліетилену у повітря вивільняється високотоксична речовина – діоксин, що руйнує імунну систему людини та спричиняє гормональні і ракові захворювання; Поліетиленові пакети в природі біологічно не розкладаються; Проковтнуті поліетиленові пакети – найчастіша причина смерті морських птахів і тварин, що плутають їх з їжею.

Номер слайду 25

Ми реально можемо зробити деякі кроки для зменшення кількості використання поліетиленових пакетів:не купувати щоразу новий кульок, а користуватися багаторазовими торбами, або приходити в крамницю з власним пакетом;не викидати поліетиленові кульки, що все ж потрапили до нас – їх можна використати ще раз замість кульків для сміття;із пластикових пляшок можна виготовити: лійку-дозатор, умивальник, горщик для вирощування розсади, грілку…

Номер слайду 26

Токсичні елементи в батарейціРТУТЬВражає мозок і нервову систему. СВЕНЕЦЬНакопичується в організмі вражаючи кісткові тканини. ЦИНКМоже викликати дерматит. НІКЕЛЬМоже викликати алергію КАДМІЙШкодить легеням і ниркам ЛУГИПропалюють. Слизові оболонки і шкіру rr

Номер слайду 27

Одна “пальчикова” батарейка, викинута просто на землю, здатна забруднити 400 літрів води або 20 кв. метрів ґрунту.r

Номер слайду 28

Використовується у рік батарейок: Житомир – 2 млн. штук Червоногранітне – 540 штукppt_xppt_xr

Номер слайду 29

Скринька для збирання використаних батарейок живлення. Карта місць прийому батарейок живлення у Житомирі

Номер слайду 30

Реальні шляхи розв’язання проблеми сміття учнями нашої школи

Номер слайду 31

Операція « Листя »ppt_xrr

Номер слайду 32

Акція «Не викидай – згодиться!»ppt_xppt_x

Номер слайду 33

Використання автомобільних шин

Номер слайду 34

Правила екологічної відповідальної поведінки. Використовуй вторинний папір, скло, метал, утилізуй їх. Повторно використовуй моторне масло, будь обережним із небезпечними відходами. Повторно використовуй упаковку для яєць і паперові пакети. Не користуйся одноразовими стаканчиками, тарілками та іншим начинням. Використовуй полотняні рушники замість паперових серветок. Користуйся паперовими пакетами для утилізації жиру під час приготування їжі. Віддай речі, якими не користуєшся, іншим. Поміркуй, як краще утилізувати залишки їжі. Відремонтуй поламану річ, замість того, щоб її викидати. Складай товари,придбані в магазині,в багаторазові контейнери,банки. Купуй на Новий рік тільки живу ялинку, тобто таку, яку потім можна висадити в грунт. Поцікався, куди скидають сміття від твого дому. Користуйся тільки пере зарядними батарейками. Не кидай сміття, прибери його біля свого дому, вздовж дороги, якою ідеш. Ставай організатором або учасником місцевого розпродажу або обміну іграшок. Розвивай екологічну свідомість.ppt_x

Номер слайду 35

Фоторепортаж із шоу «Екологічна мода» (одяг виготовлений із вторинної сировини)ppt_x

Номер слайду 36

Виставка «Нове життя непотрібних речей»

Номер слайду 37

Виготовилений гачком коврик із одноразових поліетиленових пакетів для сміття З пластикових пляшок виготовлено екзотичну пальму

Номер слайду 38

Учні школи допомогли селищу зробити чистішою його територію:під час осіннього прибирання очистили від сміття та опалого листя територію школи площею 1,02 га,вулиці Щорса та Ворошилова протяжністю 500 м;обрізали 5 кущів акації;виконали осінні роботи на шкільній клумбі,площа якої 0,01га;посадили 15 дерев; прибрано територія від сміття по периметру місцевої водойми протяжністю 400м;виготовили скриньку для збирання паперового сміття у школі;облаштували 13 годівничок для птахів із будівельних відходів;забезпечили трьох учнів школи зимовим одягом,який був у використанні інших школярів;поповнили фонд бібліотеки на 18 книжок і 10 журналів;за анкетуванням, викидання сміття у кожній родині зменшилося на 8 кг щотижня.

Номер слайду 39

Правила поведінки у навколишньому середовищі для кожного громадянина України: Не захаращуйте території матеріалами, побутовими відходами та сміттям, відходами виробництва…Забороняється вивозити і звалювати сміття, харчові відходи, траву, гілки листя в непередбачуваних для цього місцях і, таким чином, робити сміттєзвалища. Не можна розводити багаття, спалювати сміття(гілки, побутові відходи тощо). Забороняється кидати сміття, недопалки, пластикові пляшки, папір, скляну тару на вулицях, лісі та інших місцях, а також спалювати їх. Повідомляти про порушення, що пов’язані з благоустроєм територій( у тому числі про горіння сміття), в районні управління екологічного напрямку.

Номер слайду 40

«Чисто не там, де прибирають, а там де не смітять»

pptx
Додано
2 серпня 2020
Переглядів
3267
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку