Презентація «Роль ігрових моментів на уроках англійської мови».

Про матеріал
«Гра- це вільна діяльність дитини,бо саме в її процесі формуються різноманітні сторони людської душі , її розум , серце, воля. Ігри виступають неабияким виховним засобом , створеним людством»,- вказав видатний педагог К. Д. Ушинський. У цій презентації ми знайдемо допомогу в організації різних видів ігор, тому що , саме ігрові моменти, допоможуть вивчати англійську мову, бо саме входження нашої держави до європейського простору вимагає вільного володіння іноземною мовою, яка необхідна у різних сферах людської діяльності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Роль ігрових моментів на уроках англійської мови

Номер слайду 2

Гра, як відомо, є провідною формою діяльності дитини у молодшому тасередньому шкільному віці. Не секрет, що чимало видатних педагогівсправедливо звертали увагу на ефективність використання ігор у процесінавчання. Продумуючи план роботи майбутньої рольової гри, вчителі повинні відібратипитання, що збудять в учнів інтерес, бажання самостійно опрацюватидодатковий текст чи матеріал та підготуватися до активної участі у грі. Гра впливає на психічний розвиток дитини, сприяючи виникненню класифікуючого сприйняття, становленню невимушеної уваги і пам’яті, розвитку мови, вмінь спілкування інтелектуальному росту.

Номер слайду 3

Більшість дослідників вважають, що дидактичні ігри, які проводяться на уроках іноземної мови, можна диференціювати за такими показниками: а) за змістом і цілями (мовні, мовленнєві); б) за типом завдань (оперативні, тактичні, стратегічні); в) за кількістю учасників (індивідуальні, парні, групові, фронтальні); г) за рівнем складності (прості, складні, моноситуативні, поліситуативні); д) за рівнем складності інтелектуальної діяльності (ігри на впізнавання, репродуктивні ігри, репродуктивно-варіативні, творчі ігри); ж) за способом, характером, формою проведення (письмові, усні, рухливі, предметні, функціональні, рольові, імітаційні, ігри-змагання). Класифікація ігор

Номер слайду 4

Функції ігрової діяльностінавчальнарелаксаційнарозважальнапсихологічнарозвиваючавиховнакомунікативна

Номер слайду 5

Фонетичні ігри. Гра « Спіймай звук» Мета: формувати навички фонематичного слуху. Вчитель по черзі називає слова, в яких є або немає звука [ r ] чи іншого звука, артикуляція якого відпрацьовується. Якщо учні чують даний звук – плескають в долоні, якщо ні – сидять тихо. Ця гра на увагу. Гра «Зіпсований телефон» («Chinese whispers») Мета: формувати навички фонематичного слуху і правильну артикуляцію звуків. Вчитель чітко називає звук чи слово пошепки для кожного ряду. Діти намагаються якомога чіткіше вимовляти пошепки почуте слово, щоб воно дійшло до останнього гравця і зберегло свою первинну форму. Перемагає той ряд, останній гравець якого правильно назвав слово, яке дійшло до нього.

Номер слайду 6

Лексичні ігри. Гра «Назви шосте слово» Мета: закріплення та активізація лексики з певної теми. Учні сідають в коло чи півколо. Учитель починає гру, називаючи п’ять відо-мих учням слів з певної теми, наприклад: п’ять видів спорту, професій, тварин тощо. Учень, на якого вказує вчитель, має швидко додати ще одне – шосте слово, не повторюючи вже названих слів. Якщо учень одразу ж називає «шосте» слово, то стає ведучим, якщо ж замешкається, то ведучий залишається той самий. Приклад гри: cat, dog, monkey, rabbit, cow, …(pig). Гра «Підбери антонім» Мета: розширення словникового запасу учнів. Перед початком гри вчитель пояснює учням, що антоніми – це протилежні за значенням слова. Гру можна проводити з м’ячем. Учитель кидає учневі м’яч, називаючи певне слово, а учень має повернути м’яч, підібравши до нього антонім. Таку ж гру можна проводити на підбір синонімів або рим.

Номер слайду 7

Орфографічні ігри. Гра «Які літери пропущено?» Мета: розвиток орфографічних навичок, повторення алфавіту. Учитель показує двом – трьом командам учнів по черзі картки з написаними на них словами, в яких пропущено одну – дві літери ( c _ t, pe _ _il, _il, h_us_). Учні відповідної команди спочатку повинні назвати пропущені літери, а потім ціле слово. За кожну правильну відповідь команді зараховується очко. Гра «Підбери слова» Мета: розвиток орфографічних навичок. Клас ділиться на 2-3 команди. Учитель називає будь-яку літеру та її порядко-вий номер у слові. Наприклад: Letter “I” is the second in the word. Кожна команда отримує свою літеру. Учні по черзі згадують і пишуть на дошці слова, в яких ця літера стоїть другою. За кожне слово команда отримує один бал. Наприклад: Kite, site, mine, pine, line. Перемагає та команда, яка напише більше слів.

Номер слайду 8

Граматичні ігри. Гра «Що він робить?» Мета: навчання вживати теперішній тривалий час (Present Continuous Tense). Учитель заздалегідь готує картки за кількістю учнів у класі. На кожній картці англійською мовою написана дія, яку учень повинен показати за допомогою пантоміми. Наприклад: You are watching a football match on TV. You are playing with a dog. You are dressing a child. На уроці кожен учень витягує картку і тримає її в секреті від інших. Далі клас ділиться на дві команди. Перший учень першої команди виходить до дошки і демонструє свою пантоміму. Перший учень другої команди повинен прокоментувати її (He/she is playing volleyball). За відгадану дію команді зараховується двоє очок. Учень, який не може відгадати пантоміму, просить повторити її і радиться зі своєю командою. Якщо після цього він коментує дію правильно, команді зараховується одне очко. Далі пантоміму демонструє перший учень другої команди, а перший учень першої команди має відгадати її. Всі учні по черзі показують свої пантоміми, а учні протилежної команди намагаються їх відгадати. Виграє та команда, яка відгадає найбільше пантомім з першої спроби.

Номер слайду 9

Граматичні ігри. Гра «Додай своє слово» Мета: тренування учнів у побудові речень. Учні сідають колом. Перший учасник гри починає речення, назвавши одне повнозначне слово, другий учень повторює це слово і додає своє і т. д. Хто забуде слово або не зможе додати своє, вибуває з гри. Наприклад: 1. My brother 2. My brother decided 3. My brother decided to go 4. My brother decided to go to the park. Після того, як з гри вибуває п’ятий учасник, другий учень починає інше речен-ня. Якщо учні закінчують речення, наступне речення починає той, хто сидить поряд з гравцем, який сказав останнє слово. Гра «Коментатор» Мета: тренування вживання теперішнього тривалого часу (Present Continuous). Учні по черзі виконують роль коментатора. Вони виконують певні дії та коментують їх, наприклад: I am sitting. I am standing up. I am going to the window. За кожне правильне речення учень отримує очко. Перемагає той, хто скаже правильно більше речень і отримає більше очок.

Номер слайду 10

Основні переваги використання ігрових моментів на уроках англійської мови : учні використовують мовний матеріал в ситуаціях, близьких до реального життя; ігри дозволяють оволодіти навчальним матеріалом та, закріплюючи його, усвідомлено засвоїти специфіку його використання у мовленні;ігри розвивають та удосконалюють мовленнєво-розумову діяльність та створюють умови психологічної готовності до спілкування; в учнів з'являється бажання спілкуватись іноземною мовою і після уроків, тобто ігри стимулюють внутрішні мотиви до вивчення мови; ігри максимально стимулюють активність учнів, що є необхідним для досягнення мети гри; у учнів є можливість використовувати мову самостійно, без прямого контролю з боку вчителя, та учні охоче концентруються на роботі, так як самі окреслюють свій внесок у роботу під час грипроведення ігор стимулює дисципліну учнів - жоден учень, якому цікаво те, що він робить, не буде порушувати поведінку.

Номер слайду 11

Рольові ігри Рольова гра може зображувати елементарний комунікативний акт (покупка, поздоровлення, знайомство) і складний комунікативний акт, що складається із серії елементарних актів (вибір маршруту подорожі у бюро подорожей, у залізничній касі). Найбільш розповсюджені форми рольових ігор: презентація, інтерв'ю, заочна подорож, прес-конференція, круглий стіл, телеміст, екскурсія, казка, репортаж, клуб по інтересах. Наведемо приклад рольової гри ‘Lost Child’ Role 1. You are a mother. In the supermarket you've lost your daughter who is three years old. Turn to the policeman for help. Role 2. You are a policeman. The mother who has lost her child turns to you for help. Ask her questions about the appearance of the lost child. - I'm looking for my daughter. I have just lost her. Help me, please! - What does she look like? How old is she? - Julia is only three. She's short and thin, she has long dark hair. - What is she wearing? - She has an orange blouse, green and white skirt and a brown coat on. - Don't worry, please. We'll try to help you.

Номер слайду 12

Дякую за увагу!

pptx
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
274
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку