Людина стала Людиною тому, що побачила красу навколо — блакить неба, мерехтіння зірок, рожевий розлив вечірньої зорі, прозорий серпанок степових просторів... А побачивши й відчувши цю красу — сама стала красу творити. Зрозумівши красу і створивши її власноруч, людина відкрила й відчула радість життя.
Номер слайду 3
https://vk.cc/8 ELnxu
Номер слайду 4
«Одного разу вранці жителі міста побачили в небі військо, і так ясно, що можна було розрізнити костюми артилеристів і навіть, наприклад, гармату зі зламаним колесом, яке ось-ось відвалиться... Це був ранок битви при Ватерлоо!»
Номер слайду 5
Завдання пошукової роботи «Світлове явище» : Хто його автор? В якій книзі воно описане?Де і коли відбулося це явище?Про яке явище йде мова? Чому воно виникає?Хто із вас в своєму житті зустрічався із цим явищем? Які ще явища є наслідком заломлення світла в атмосфері?
Номер слайду 6
Тема уроку. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів.
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Біле світло не просте, воно є сумішшю всіх кольорів спектра.І. Ньютон виділив сім спектральних кольорів: червоний, оранжевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Пучок монохроматичного світла відхиляється, але в спектр не розкладається. Кожен колір має свій показник заломлення. n = с / υСпектроскоп – оптичний прилад для розкладання світла у спектр і дослідження спектрів Будова : коліматор, зорова труба, трикутна призма.
Номер слайду 9
Явище розкладання світла у спектр, зумовлене залежністю показника заломлення середовища від кольору світла, називають дисперсією світла n = с / υ
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Прозорі пластинки, які застосовують для отримання променів одного кольору називаються світлофільтрами. Світлофільтри для об’єктивів фотоапарата
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Домашнє завдання опрацювати §13 Розв’язати вправу 13 (1- 4, 5*)(По бажанню) 1. Виготовити семикольорову дзиґу. Покрутити її. Зробити висновок із побаченого, записати його у зошиті та зняти відео. 2. Експериментальне завдання на ст. 88