Привітання. Погляньте, дитино, все довкола. Так щиро посміхається тобі:І сонце, й небо, ліс і поле —Ти теж у відповідь їм посміхнисьІ привітайся з днем чудовим.
Номер слайду 2
Який настрій?
Номер слайду 3
Дихальна вправа. Надувайся, кулька,Вирости велика,Тай не лопни!(Треба встати рівно, розвести руки в сторони, зробити вдих носом (показати, як росте кулька), потім видихнути ротом, видати звук «Ш-ш-ш-ш-ш», якнайдовше).
Номер слайду 4
Артикуляційна вправа. Відпочив і потягнувся,Вліво –вправо повернувся. Мов годинник, вправно так: Тік-так, тік – так,Тік –так, тік-так.
Номер слайду 5
Пальчикова гімнастика. Прилетіло сонечко(руки поставити на парту, загинати пальці)На мою долонечку,(показати долоні, потягнути)Крильця червоненькі,(поворушити пальчиками)Цяточки чорненькі.(Натиснути пальчиками на парту.)По всіх пальчиках ходило,(пальчики «ходять» по пальчиках)З мізинчика полетіло.(Показати мізинчики )
Номер слайду 6
Загадка. Треба слово вам згадати: день і ніч разом назвати.-Як правильно розподілити день?
Номер слайду 7
Тема заняття
Номер слайду 8
Склади прислів'я Зробив діло — За сто робіт береться, Сьогоднішньої роботи
Номер слайду 9
Розпорядок дня
Номер слайду 10
«Нове життя» Анатолій Костецький. Вчора Вітя так промовив: З мене — досить, от вам слово:я почну життя нове!.. Аркуш взяв та олівець,сів і пише по порядку:"В сім встаю, роблю зарядку. Чищу зуби, мию шию. Неодмінно вуха мию. Потім — кухня. Там сніданоквсім готую сам, без мами. Посуд мию, підмітаюі до школи поспішаю..."Ще у планіпунктів двадцять,та не варто зупиняться... Чому? — питаєте. Все просто,бо знову мама миє посуд,підмітає та готує... А Вітько?!Вітько й не чує. Він — у ліжку. Досі спить. Зате над ліжкомплан висить...
Номер слайду 11
Складання розпорядку
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Загадка Справно йде, хоч ніг немає,«Цоки-цок»,— усім співає.І секунди, і хвилини. Нам рахує він щоднини.
Номер слайду 19
Види годинників
Номер слайду 20
Ознайомлення з годинником
Номер слайду 21
Визначення часу за годинником
Номер слайду 22
Визначення часу
Номер слайду 23
Гра «Так» чи «Ні»Вранці чистимо зуби. Вночі треба малювати ведмедика. Увечері вся сім’я зібралася на сніданок. Вночі яскраво сяяло сонечко і цвірінькали горобці. Спати потрібно не менше 9 годин на добу. Харчуватися треба завжди в один і той же самий час. Недоїдання корисне для здоров’я. Перед сном корисно погуляти на свіжому повітрі. Щоденна ранкова гімнастика шкідлива для здоров’я школяра. –Відразу після уроків необхідно виконувати домашнє завдання. Перед виконанням домашнього завдання слід відпочити. Не варто вчасно проходити до школи. Їсти потрібно швидко, не затримуючи інших.
Номер слайду 24
Якщо я чітко дотримуюся розпорядку дня, то: Все виконую вчасно. Завжди запізнююся. Встигаю багато чого зробити. Почуваюся бадьорим і веселим. Ходжу похмурий і втомлений.
Номер слайду 25
Гра «Плутанина» (розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності).