Усвідомлення проблеми і формування задачі. Різноманітні професійні ситуації виникають як у досвідчених вчителів іноземної мови початкової школи, так і в початківців. Причому ситуації створюються як учнями, так і самими вчителями. Наведена ситуація вище є типовою ситуацією яка спровокована учнями. Більш того, якщо вчитель-початківець, то можливо учні хочуть його «випробувати на стійкість і знання предмету». Така ситуація є оперативною і потребує негайного реагування і розв’язання.
Розроблення проєкту рішення. На цьому етапі висуваються гіпотези (передбачення), відбувається проєкт майбутньої педагогічної взіємодії (що робити, як, якими засобами) у вигляді певної конструктивної схеми. Цей етап потребує активного мислення педагога, його уяви. Майстерність розв’язання задачі на цьому етапі й полягає у спрямуванні активності особистості на її всебічний розвиток.
Практична реалізація запланованого рішення. Саме на цьому етапі вчителеві потрібно досягти гармонії, узгодженості власної діяльності з діяльністю учнів: активність учителя в розв’язанні проблеми має викликати зворотню активність учнів , установка вчителя на взаємодію – підживитися прагненням учнів спільно розв’язувати проблему. Саме на цьому етапі вчителеві потрібно досягти гармонії, узгодженості власної діяльності з діяльністю учнів: активність учителя в розв’язанні проблеми має викликати зворотню активність учнів, установка вчителя на взаємодію – підживитися прагненням учнів спільно розв’язувати проблему.
Аналіз результату. Під час аналізу педагог порівнює наслідок розв’язання задачі з поставленим завданням. Результат розв’язання – завжди нова ситуація. І якщо вона наближає до спільної мети взаємодії вчителя і учнів – удосконалення нового матеріалу, - результат позитивний, а обране рішення продуктивне.
Використані джерела. Ковальчук В. А. Технологія розв’язання соціально-педагогічних задач: методичні рекомендації.- Житомир: ЖДУ, 2002.-20с. Осадченко І.І. Основи педагогічної творчості та майстерності: Навчально-методичний посібник для викладачів та студентів педагогічних спеціальностей .- Умань : ПП Жовтий О. О. 2012 .- 170с. Теорія і технологія розв’язання педагогічних задач : навч. посібник/ Л. О. Мільто – Кіровоград :Імекс –ЛТД, 2013.-156с.https://www.lovelylanguage.ru/interesting/articles/english-last-names