Презентація "Розробка реклами"

Про матеріал
Реклама завжди звертається до людини, реклама впливає на її свідомість, на прийняття того або іншого рішення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розробка реклами. Керівник гуртка Т.І. Єрьоміна

Номер слайду 2

Відповідно до законодавства України реклама — це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару

Номер слайду 3

Ринок реклами в Україні

Номер слайду 4

Зародження реклами в Стародавньому світіПотреба передачі інформації в Стародавньму світі конкретним групам людей була запорукою створення протореклами. Протореклама містила в собі елементи стимулювання збуту, була первісною інтегрованою формою комерції, об'єднувала елементарні комунікаційні засоби, що отримали з часом самостійний розвиток.

Номер слайду 5

З часом потреба у вербальному впливі на споживачів збільшується що породжує інститут оповісників. Оповісник — спеціально айнята торговцем людина, в завдання котрої входило зазивання покупців і розхвалювання товару наймача. Використання оповісників надавало важливу перевагу що полягала у віддаленості носія усної протореклами від місця продажу. Оповісники спочатку з'явились у стародавніх єгиптян, а від них послідовно у стародавніх євреїв, греків і римлян. Професія була добре поширена та мала високий статус, зокрема функціями оповісника наділений староримський бог торгівлі Меркурій.

Номер слайду 6

Важливим фактором формування комерційних комунікацій в Стародавньому світі стало зародження ярмарків в Стародавньому Римі з V — початок III ст. до н. е. Ярмарки вигідно відрізнялись від звичайних торговищ прив'язкою до загально визнаних, особливо шанованих святилищ та храмів. З метою виокремитись від конкурентів, стародавні ремісники та торговці достатньо часто встановлюють на товар власні фірмові знаки (клейма).

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Сучасна реклама

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Графічна реклама. Графічна реклама - це всілякі рекламні оголошення, які виконані графічним шляхом.

Номер слайду 21

Роль ілюстрацій в графічній рекламіІлюстрація - це наочне графічне слово, яке допомагає зрозуміти сенс рекламної інформації, зробити її більш багатогранніше і креативніше. Коли в справу вступають образи, споживач отримує більш детальну інформацію про об'єкт.

Номер слайду 22

У графічної реклами ілюстрація має більш важливе значення, ніж сам текст. Для прочитання тексту людині потрібно набагато більше часу, ніж для розгляду зображення. Наприклад, проїжджаючи на авто повз банера, людина не встигне прочитати рекламну інформацію, але вловить смислове навантаження картинки. У підкірці нашого створення ілюстрація відкладається значно краще і ефективніше. Зображення графічної реклами можна розділити на графіки і малюнки. У той час як малюнок здатний зародити образи, графік візуально структурує рекламну інформацію (вони часто використовуються в наукових виданнях).

Номер слайду 23

Види графічної реклами. Білборд (англ. billboard) - вид зовнішньої реклами, яку встановлюють уздовж трас, вулиць. Білборд - це закріплена на опорі рама, оббита листами оцинкованої сталі або фанери, що покриті атмосферостійкими речовинами. З’явився цей термін у США, коли низка компаній почали вивішувати свої рекламні плакати «білли» (звідси й назва «білборд») на дерев’яних конструкціях.

Номер слайду 24

Види графічної реклами. Банер (англ. banner - прапор, транспарант) - графічне зображення рекламного характеру. Банери розміщують для залучення потенційних клієнтів або для формування іміджу.

Номер слайду 25

Види графічної реклами. Постер - рекламний продукт форматів А5 - А3, що надає спостерігачам образну й водночас точну інформацію про характер товарів і послуг, які пропонує їм виробник, індивідуальні якісні особливості, притаманні цим товарам і послугам, а також про місця та умови придбання цих товарів.

Номер слайду 26

Види графічної реклами. Лайт-бокс (англ. lightbox) - рекламний щит із внутрішнім підсвічуванням. Кріпиться до стовпів, стаціонарних конструкцій.

Номер слайду 27

Флаєр (англ. fly - літати; flyer, flier - рекламний листок) - це невелика інформаційна листівка, часто виконана в яскравих, насичених кольорах. Використовують флаєри в основному як роздатковий матеріал у різних рекламних акціях. Нерідко флаєр є своєрідним безкоштовним пропуском, запрошенням або навіть вхідним квитком на якийсь захід. Формати флаєрів:1/3 А4 - 99х210 мм. А5 - 148х210 мм. А6 - 105х148 мм. А7 - 74х105 мм. Види графічної реклами

Номер слайду 28

Види графічної реклами. Рекламний проспект (від лат. prospectus - вигляд, огляд) - багатосторінкове брошурне видання, що має, як правило, красиві ілюстрації.

Номер слайду 29

Види графічної реклами. Буклети - переважно багатокольорові аркушеві друковані видання, складені в два або кілька згинів (фальців). До такого виду друкованої продукції найчастіше звертаються туристичні агентства, виробники промислових і продовольчих товарів, організації та установи під час відзначення ювілеїв, подій чи проведення інших знакових заходів.

Номер слайду 30

Вимоги до рекламних носіїв. Для підвищення якості сприйняття змісту рекламних повідомлень необхідно, щоб у композиції були злагодженість і взаємодія. Бажано дотримуватися лаконізму, чіткої конструктивної схеми, композиційної врівноваженості та використовувати оптичне поле для кожного зі шрифтових або зображувальних блоків. Зміст рекламного звернення лише тоді матиме бажаний вплив на спостерігачів, якщо правильно дібрано образну форму (індивідуалізовану або узагальнену), якщо вона звільнена від другорядних елементів, якщо вона функціональна.

Номер слайду 31

Вимоги до рекламних носіїв. Велике розмаїття шрифтів і технічних способів виконання зображень необхідне для надання рекламним повідомленням індивідуального емоційного забарвлення, логічності, естетичного уособлення. Цього досягають за допомогою професійного варіювання технічних способів створення зображень та вибору або необхідних образних шрифтів. Для ефективної роботи над графічним проектуванням постера потрібно навчитися сприймати літери та графічні зображення як елементи загального композиційного твору, підпорядковувати їхні насиченість, масу, розмір, пластику, характер накреслення та інші характеристики загальній ідеї графічного твору.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Стрілець Наталія Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крупіна Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
12 квітня 2021
Переглядів
4166
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку