Презентація " Розв'язування прямокутних трикутників"

Про матеріал
Розвивати творчу та пізнавальну активність учнів,уміння робити висновки на основі даних, отриманих під час досліджень. Сприяти самовихованню наполегливості,ініціативності, зацікавленості до вивчення математики.Розвивати пам'ять,увагу,аналітичне мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв’язування прямокутнихтрикутників. Підготувала: Вчитель математики. Горик Руслана Миколаївна Римачіський НВК

Номер слайду 2

Мета:навчальна: систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички із теми;розвивальна:розвивати цікавість учнів до математики,прагнення краще вчити предмет;здатність до творчого застосування знань і вдосконалення вмінь;виховна;виховувати допитливість,уважність,натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом.

Номер слайду 3

Геометрія є прообразом краси світу. Йоганн Кеплер

Номер слайду 4

Вправа «Барометр настрою»

Номер слайду 5

Завдання 1 На березі річки тополя росла,Та вітру порив її стовбур зламав. Тополя упала, і стовбур їїКут прямий з течією ріки утворив. Пам’ятай, в тому місці ріка 4 фути була шириною. Верхівка схилилась до краю,Залишивши 3 фути всього над водою. Прошу, тепер швидше скажіть мені ви,Тополя якої була висота. Відповідь: похила2 = 42 +32 ,похила=5м, 3+5=8 

Номер слайду 6

Завдання 2 Знайдіть висоту дерева АС , якщо ВС=40 м, а ˂В=27°. Відповідь: АС=ВС∙tan27°=20,38 м 

Номер слайду 7

Завдання 3 Тінь від антени мобільного зв’язку, висота якої 5 м, дорівнює 2,6 м. Знайдіть з точність до мінути висоту сонця над горизонтом(кут α). Відповідь:tan𝛼=52,6 =1,923…,<𝛼 =62°32´  

Номер слайду 8

Завдання 4 Чи можна з 36 паличок, неламаючи їх , скласти прямокутний трикутник?Відповідь: якщо сторони 3,4,5-трикутник прямокутний. Якщо сторони 3n , 4n , 5n ,-теж прямокутний трикутник,n-будь-яке натуральне число, бо (3n)2 + (4 n )2 = (5n )2 . P∆ =12n. При n=3,Р=36. Отже, сторони 9,12,15. 

Номер слайду 9

Завдання 5 Розрізати кольоровий аркуш А4 так ,щоб утворилось найбільша кількість прямокутних трикутників.

Номер слайду 10

Підсумок уроку1. Чи досягнули ми мети уроку?2. Що було цікавим на уроці?3. Оцініть свою роботу на уроці з точки зору самостійності ваших дій.

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Повт.§18-21, вик.№4,№5 ст.151

Номер слайду 12

Що вмієте,того не забувайте,а чого не вмієте, тому навчайтеся. В. Мономах. Усім дякую!!!

pptx
Додано
15 лютого 2021
Переглядів
2111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку