Презентація "Розв'язування рівнянь"

Про матеріал
Урок - узагальнення та систематизація знань з теми "Розв'язання рівнянь". Урок включає велику кількість різноманітних завдань по темі, в тому числі завдання для індивідуальної роботи, роботи в парах і групах. Урок барвистий, інтерактивний, містить багато пізнавальної інформації, проходить в ігровій, розважальній формі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ6 клас

Номер слайду 2

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Номер слайду 3

Решите уравнение85431569451228x – 21 = 30m + 43 = 128100 – n = 57128 + y = 129p + 132 = 22697 – z = 41d – 35 = 193

Номер слайду 4

Рівняння – це ________, що містить змінну. Корінь рівняння - _________ , за якого рівняння перетворюється на ______________ . Розв’язати рівняння – означає знайти ______ його корені, або довести, що коренів _____. ЗАПОВНИ ПРОПУСКИрівністьзначення невідомогоправильну числову рівністьвсінемає

Номер слайду 5

НАЗВИ ВИРАЗИ, ЯКІ Є РІВНЯННЯМИ-7х + 3 = 5 – 11x-7х + 4y – 9z +52(х + 6) = x - 50,7 + 41 – 9x + 82(0,1 + 6) – 50,7

Номер слайду 6

НАЗВИ РІВНЯННЯ, КОРЕНЕМ ЯКИХ Є ЧИСЛО 4-7х + 3 = – 253(х + 1) = 2х + 7-5х + 2 = 4х - 9-4х = 16(х – 2)(х+7)(х - 4) = 0

Номер слайду 7

ОБЕРИ ПАРИ РІВНОСИЛЬНИХ РІВНЯНЬх + 3 = – 52х = – 162х + 3 = 2х2(4х – 1) = 8х + 57х + 12 = х│х │ = 22х - 8 = 2(х – 4)0х = 0-0,3х = 0,90,2х = -0,6

Номер слайду 8

Єдиний корінь, не мають коренів, мають безліч коренів? НАЗВИ РІВНЯННЯ, ЩО МАЮТЬ6х = 42 0,3x = 0 -3,4x = 0 7x = 2 2x = -0,06 + 2х 4х - 5 = -4х 0х = 5 3х + 2 = (3х - 4) + 62(3х -1) = 3(2х – 7) + 2

Номер слайду 9

35-2 ВІДНОВИ КОЕФІЦІЄНТ□ х = -27 x = -9□ х = 15 x = 3□ х = 0,8 x= - 0,4

Номер слайду 10

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ

Номер слайду 11

-40 ∙ (-7х+5)= -1600 Первый ответ. Второй ответ. Третий ответ6-5данет (-20х-50) ∙ 2=100 Первый ответ. Второй ответ. Третий ответ 3х-20 = х-60 Первый ответ. Второй ответ. Третий ответ-5да-20да5нет5нет2нет20нет10нет ВІДНОВИ КАРТИНКУ, РОЗВ’ЯЗАВШИ РІВНЯННЯ

Номер слайду 12

3(2х+8) - (5х+2) = 08(3-2х) + 5(3х+5) = 9-3(3y+4) + 4(2y-1) = 0-22-6-340-165 Невір. НО!По. Ми. Ло. Чк. А!По. МіРк. Уй! ВІДНОВИ КАРТИНКУ, РОЗВ’ЯЗАВШИ РІВНЯННЯ

Номер слайду 13

1. 3х -17 = 42. 3х + 4 = х + 243. 2n – 8 = 3n + 34. 3x – 4 = 2x + 115. -3x + 4 = 5x - 126. -5k – 2 = k + 16. ДЕКАРТРОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}-3 Т2 Р15 А-11 К10 Е7 Д31.03.1596 Сомневайся во  всём!Уважение других дает повод к  уважению самого себя…Для того чтобы усовершенствовать ум, надо больше размышлять, чем заучивать. Я мыслю, следовательно, Я существую…

Номер слайду 14

1. 0,4x – 2,6 = 5(0,2 – x) – 0,3(x + 4) 8/19-0,5 РОЗВ’ЯЗУВАННЯ РІВНЯНЬ2. 0,5(2 – x) +2(4x – 0,2) + 5,9 = -5,5x3. х + 1 + х = 2 4 34. х + 3 - х - 4 = 1 2 75. 5х + 2 + 2х - 1 = х + 4 12 15 46. 7х - 3 - 4х + 2 + 5 – 3х = 3 3 2 83-33-105

Номер слайду 15

Номер слайду 16

“ЦІКАВА” МАТЕМАТИКА

Номер слайду 17

“ЦІКАВА” МАТЕМАТИКА

Номер слайду 18

1) Будь-яке рівняння має корені.2) Розв’язати рівняння означає знайти всі його корені.3) Число -2 є коренем рівняння 5 – 2х = 9.4) Рівняння 0х = 19 має єдиний корень х = 0.5) Рівняння – це рівність, що містить змінну, значення якої треба знайти.6) Рівняння виду 0х = 0 коренів не має.7) Рівняння (х – 9)(х + 3)(х – 7) = 0 має 3 корені: 9; 3; 7.8) Коренем рівняння │х – 6 │ = 13 є число 19.9) Рівняння │х – 2 │ + 5 = 0 має 2 корені.10) Рівняння -15х = 0 коренів немає. 0 ЦИФРОВИЙ ДИКТАНТ010100000

Номер слайду 19

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Номер слайду 20

Дверь раскрыта на распашку,Ранец лихо пролетел…Не заправлена рубашка,Без неё - по горло дел. Всё! Каникулы настали. Дух свободы не унять. Этот день мы долго ждали. Что бы в волю погулять. Поздравления друг другу. И ладонь в ладонь шлепок. Пригласи гулять подругу,Ты пройти ученья смог. Слышен смех и хохот звонкий. Крики радости слышны. Отдыхай во всю, девчонки!Отдыхайте, пацаны! 

Номер слайду 21

«РОЗВАГИ» ВІЛЬНОГО ЧАСУ

Номер слайду 22

«СКОРОГОВОРОЧНАЯ» МАТЕМАТИКАПока самые внимательные выполняют задания, мы приглашаем от каждого ряда по 1 человеку. Каждому из них нужно сосчитать до 30 (40, 50) по порядку, только вместо чисел, которые делятся на 3 (на 4, 5), говорить: «Не собьюсь»!

Номер слайду 23

1. 2х – 3(х – n) = n + 2 2. 5(х + 1) + 3(n – 2х) = 9 + n 3. -(х – 2) + 2(х – n) = n - 1 4. -6(1 – х) + 3(n – 2x) = 4n 5. 2(-3 – х) – (6n + 4х) = –12 6. (2х + 6) + 2n = -(2 – х) + 3n Найди корень уравнения, заменив букву n на свой порядковый номер: «РОЗВАГИ» ВІЛЬНОГО ЧАСУ(ІНДИВІДУАЛЬНЕ ДОДАТКОВЕ ЗАВДАННЯ)

pptx
Додано
30 квітня 2021
Переглядів
1176
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку