Презентація "Розв'язування вправ № 1. Сума і різниця кубів".

Про матеріал
Матеріал містить завдання для продовження вивчення теми "Сума і різниця кубів" за підручником для 7 класу (НУШ) "Алгебра" закладів загальної середньої освіти/ О. С. Істер. Матеріал доцільно використовувати як на уроці, так і в позаурочній діяльності (якщо бажаєте, то матеріал можна змінювати, доповнювати та комбінувати з власним).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування вправ № 1. Сума і різниця кубів Підготувала вчитель математики спеціалізованої школи № 211 Оболонського району м. Києва Баланюк Юлія Дмитрівна. Алгебра 7 клас

Номер слайду 2

1. Навчатися використовувати теоретичний матеріал з теми «Формули суми і різниці кубів» на практиці. 2. Розвивати навички виконання арифметичних дій, різні види пам'яті, логіку мислення та увагу.3. Виховувати культуру математичного мовлення, повагу до однокласників та любов до рідного краю. Мета уроку

Номер слайду 3

Перевір себе. Квадрат суми двох виразів дорівнює квадрату першого виразу, плюс подвоєний добуток першого на другий, плюс квадрат другого виразу. 𝐚𝟑+𝐛𝟑 =𝐚+𝐛𝐚𝟐−𝐚𝐛+𝐛𝟐. Квадрат різниці двох виразів дорівнює квадрату першого виразу, мінус подвоєний добуток першого на другий, плюс квадрат другого виразу. (𝒂−𝒃)𝟐=𝒂𝟐−𝟐𝒂𝒃+𝒃𝟐.  𝒂𝟐+𝟐𝒂𝒃+𝒃𝟐=(𝒂+𝒃)𝟐. 𝒂𝟐−𝟐𝒂𝒃+𝒃𝟐=(𝒂−𝒃)𝟐. Добуток різниці двох виразів на їх суму дорівнює різниці квадратівцих виразів.𝒂 −𝒃𝒂+𝒃=𝒂𝟐−𝒃𝟐. Різниця квадратів двох виразів дорівнює добутку різниці цихвиразів на їх суму.

Номер слайду 4

Перевір себе. Сума кубів двох виразів дорівнює добутку суми цих виразів на неповний квадрат їх різниці.𝐚𝟑−𝐛𝟑 =𝐚−𝐛𝐚𝟐+𝐚𝐛+𝐛𝟐. Різниця кубів двох виразів дорівнює добутку різниці цих виразів на неповний квадрат їх суми.𝐚𝟑−𝐛𝟑 =𝐚−𝐛𝐚𝟐+𝐚𝐛+𝐛𝟐. Добуток суми двох виразів на неповний квадрат їх різниці дорівнює сумі кубів цих виразів.𝐚+𝐛𝐚𝟐−𝐚𝐛+𝐛𝟐=𝐚𝟑+ 𝐛𝟑. Добуток різниці двох виразів на неповний квадрат їх суми дорівнює різниці кубів цих виразів.𝐚−𝐛𝐚𝟐+𝐚𝐛+𝐛𝟐=𝐚𝟑− 𝐛𝟑. 

Номер слайду 5

Виконай усно{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розкладіть на множники. Приклад. Відповідь 1) 𝒎𝟑−𝟐𝟕  2) 𝒓𝟑+𝟖𝒌𝟑 3) 𝒂𝟑−𝟏𝟐𝟓 4) 𝒇𝟑+𝟔𝟒𝒄𝟑 5) 𝒂𝟑−𝟖𝒃𝟑𝒄𝟑{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Розкладіть на множники. Приклад. Відповідь(m – 3)(m𝟐 + 3m + 9) (r + 2k)(𝒓𝟐 – 2rk + 4𝒌𝟐)  (a – 5)(a𝟐+ 5a + 25)  (f + 4c)(𝒇𝟐– 4fc + 16𝒄𝟐) (a – 2bc)(𝒂𝟐+ 2abc + 4𝒃𝟐𝒄𝟐) 

Номер слайду 6

Працюємо разом. Знайдіть значення виразу:1) 𝟒𝒑−𝟏𝟏𝟔𝒑𝟐+𝟒𝒑+𝟏, якщо p = – 0,25. Розв'язання1) Спрощую вираз: 4p−116p2+4p+1= 4p3−13=  Якщо p = – 0,25, то: 64∙− 0,253−1= 64∙− 25100−1=  Відповідь: − 2. № 819 (1)64p3−1. 64∙− 143−1=  𝟏 𝟒 =64∙−164−1=  −64 ∙ 11 ∙ 64−1=  − 1−1=− 2. 𝟏 𝟏 

Номер слайду 7

Виконай самостійно і перевір себе. Знайдіть значення виразу 𝟐𝒂+𝟏𝟒𝒂𝟐−𝟐𝒂+𝟏, якщо a = – 3. Розв'язання1) Спрощую вираз: 2a+14a2−2a+1=  2а3+13=  Якщо а = – 3, то: 8∙− 33+1= 8∙− 27+1=  Відповідь: − 215. 8а3+1. − 216+1=  − 215. 

Номер слайду 8

Працюємо разом. Розкладіть многочлен на множники:№ 8211) a3−b6=2) t12+c9=3)  p18−m24=4) − c3+m15=5) − 18−a24= a−b2a2+ab2+b4; t4+c3t8−t4c3+c6; p63−m83=  p6−m8p12+p6m8+m16;  m15− c3=  m53− c3=  m5−cm10+m5c+c2;  −18+a24=  − 123+a83=  =−12+a814−12a8+a16;  a3−b23=  t43+c33=  

Номер слайду 9

Зарядка для очей1. Вправа для очей – Пальмінг. Пальмінг2. Вправа – кругові рухи3. Вправа – рухи по діагоналі4. Вправа – погляд на брови вгору, погляд на кінчик носа вниз5. Вправа – моргання очима

Номер слайду 10

6) − c99−d60=7) x3y3+1=8)  27−a3b9=9) x6y12+m27=10) 64m6p21−125x3=11) 127c24m18+27t9=12) 343a18b33−0,001c36= − c33+d20c66−c33d20+d40; xy+1x2y2−xy+1; 33−ab33=  3−ab39+3ab3+a2b6;  x2y43+ m93=  x2y4+m9x4y8−x2y4m9+m18;  13c8m63 +3t33= 13c8m6+3t3∙  − c333+d203=  xy3+13=  4m2p73− 5x3=  4m2p7−5x(16m4p14+  + 20m2p7x+25x2);  ∙19c16m12−c8m6t3+9t6;  7a6b113− 0,1c123=  =7a6b11−0,1c1246a12b22+0,7a6b11c12+0,01c24. 

Номер слайду 11

Працюємо разом. Виконайте дії:1) а+2а2−2а+4−аа2−5= а3+23 − а3+5а= 8+5а; 2) b−3b2+3b+9−bb−3(b+3)= b3−33  − bb2−32=  =b3− 27 − b3+9b= − 27+9b. № 825 (1, 2)

Номер слайду 12

Працюємо разом. Розв’яжіть рівняння:1) х−4х2+4х+16=х3−8х; х3−43=х3−8х; х3−64=х3−8х; х3−х3+8х=64; 8х=64;х=64 :8;х=8. Відповідь: 8.№ 825 (1, 2)2) х3+1х6−х3+1=х9−5х; х33+13=х9−5х; х9+1=х9−5х; х9−х9+5х=− 1; 5х=− 1;х=− 1 :5;х=− 15. Відповідь: − 15. 

Номер слайду 13

Працюємо разом. Чи ділиться число 𝟏𝟏𝟓𝟑−𝟏𝟓𝟑 на 100? Розв'язання115 3− 153100=  100 ∙ (1152+ 115 ∙ 15 + 152)100=  𝟏 𝟏 =1152+ 115∙15+152. Оскільки один з множників ділиться на 100, то і все число ділиться на100. Відповідь: так.№ 833(115 − 15)(1152+ 115 ∙ 15 + 152)100=  

Номер слайду 14

Рефлексія. Що я повторив?Що нового я дізнався?Який у мене настрій?

Номер слайду 15

З презентації або з підручника з § 20 повторититеоретичний матеріал;№ 820 (1); № 822 Домашня робота

Номер слайду 16

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Баланюк Юлія
Пов’язані теми
Алгебра, Презентації
Додано
31 липня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку